Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 79 Guests are viewing this topic.

udar

^^^^
la aceasta filmare am ramas mut ....fara cuvinte

GrmmrNzi

Deci fac gabion între culeea spre Bejan și restul dealului?

flashu74

Filmarea asta e chiar fierbinte. Cred ca e facuta undeva intre 12 si 14. Să sperăm la una și de la conexiune?
Da, gabion, ca am tot spus zid de piatra in plasa dar nu stiam termenul.


stangabriel

Filmare de colectie. Multumim pentru stiri si imagini.

valil

probabil cel mai complex lot de autostrada din Romania.daca pastreaza ritmul in cca 5 luni termina. La data de 30 Septembrie UMB avea 92% iar Comsa ajunge la 88%. Scadem 45 zile , si tot mai - iunie se arata.

Europiu

La minutul 8:32, in dreapta, deasupra ultimei terase: chestia aia in trepte stie/banuie cineva ce e?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma


Ionut

Quote from: Ionut on October 14, 2018, 09:10:00 PM
Foreza aia de pe deal este a celor de la Zublin. Este acolo pentru a fora pilotii unui zid de sprijin (care va "tine" versantul sa nu vina peste autostrada).

Quote from: pbh on October 15, 2018, 07:02:31 PM
Foreza introduce piloni doar pentru stabilizarea versantului, nu va fi zid de sprijin acolo.

Oare cine are dreptate?! O fi sau nu zid de sprijin acolo?




Io

Quote from: Europiu on October 16, 2018, 06:36:12 PM
La minutul 8:32, in dreapta, deasupra ultimei terase: chestia aia in trepte stie/banuie cineva ce e?

Pai ce vorbeam noi mai ieri la ora asta? :) Sint doua scurgeri/drenari de apa, se vad bine in filmarea lui Alin C (+1!) pusa de Rocklee (+1!) la min 2:50.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

horatiu.cosma

#43555
Este evident că acolo va fi zid de sprijin, nu se lasă piloții așa, de capul lor, să se suțină singuri. "Pieptenele" trebuie solidarizat ca să aibă o rezistență comună a tuturor coloanelor.

Cu scurgerea apelor într-adevăr e o problemă. Până acum toată apa de pe versant se scurgea echilibrat, pe toată lungimea dealului. Dar acum, un sistem de scurgere va aduce toată apa spre nivelul DN-ului prin 2-3 puncte, în volume mari în caz de precipitații/topiri abundente. Nu îmi e clar pe unde va fi trecută pe sub DN spre Mureș, nu am văzut podețe. Și nu cred că se va sparge DN-ul. Posibil să facă UMB vreun bazin de retenție pe partea cu nodul Șoimuș. Pe partea cealaltă e mai complicat, că e calea ferată. Vom trăi și vom vedea.

Europiu

#43556
@Io

Evident ca asta banuiam si eu, dar ziceau baietii ca... :) In fine, never mind... Ramane intrebarea pe care ai pus-o tu: cum merge mai departe?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Quote from: horatiu.cosma on October 16, 2018, 07:05:10 PM
Este evident că acolo va fi zid de sprijin, nu se lasă piloții așa, de capul lor, să se suțină singuri.

Pai este evident, dar nu pentru lumea. As vrea sa nu mai avem oameni care-si dau cu parerea doar de dragul conversatiei pentru ca forumul e citit de foarte multe lume si se poate dezinforma foarte usor (din nestiinta, in cazul asta).


Io

#43559
Quote from: Europiu on October 16, 2018, 07:14:45 PMRamane intrebarea pe care ai pus-o tu: cum merge mai departe?

Obsesia tot obsesie! Si cum Horatiu Cosma (multumesc!) mi-a dat ideea, m-am dat pe Gmaps si pe GEarthPro, ambele avind filmari la sol de dinaintea/din timpul lucrarilor Selina. Am "descoperit" un podet care subtraverseaza DN76, e posibil sa mai fie insa sa nu se vada din cauza vegetatiei inca abundente la acea data.
Viteza de circulatie a apei in vechea situatie (deal intreg, cu fisuratie, cu sol, cu vegetatie etc) era mult mai mica decit in situatia pe care o vom avea: planuri inclinate fara retentie/absorbtie, corpul insusi al autostrazii etc, suprafata colectoare fiind totusi destul de mare, (+1100m lungime pe ~50 m latime, rezultind la o ploaie de 20l/mp o cantitate in jurul a 1 milion de litri de apa de evacuat rapid in Mures.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.