Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 59 Guests are viewing this topic.

rocklee

si cateva de azi de pe lotul 4...au inaintat cu zidul mult

se lucra la acea aripa de beton care va ghida terasamentul armat ...si se lucra in spatele zidului de beton care a fost ridicat langa culee 






























Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#43531

dorum

#43532
Rocklee...s-a stricat DSLR-u'? :)
Glumesc, multumim pt poze!
:cheers:

flashu74

La ora 19 lumina e cam puțină și e cam greu cu pozele.
Rocklee mulțumesc pentru imagini.
La conexiune ai fost? Cum stau acolo?

rocklee

am fost pe intuneric ..am vorbit cu oameni de acolo ...si trebuie refacuta si breteaua de coborare de pe autostrada ... se lucra la rcofigurarea ei ...si la cmopactarea terasamentului in jurul culeei si pe intrega portiune pna la vechiul corp al autostrazi ... in acea zona se lucreaza pana la ora 23 ... :)

thinker

rocklee multumim pentru imagini.
se vede ca oamenii fac tot ce pot sa inainteze.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

Quote from: Ionut on October 14, 2018, 07:31:29 PM
Cronica incredibila a promisiunilor fanteziste si minciunilor despre deschiderea LD4.
API pe Facebook - dati un share, este important

Ecouri in Adevarul, Digi24. Foarte slab, din pacate. Nimic in Hotnews, de exemplu. :(

voicul

La pod peste Mures pe A10 - 10 fierari, la zid-ul care ghideaza terasamentul, tot 10 oameni, dar in 5 m patrati.

Lucreaza UMB si se vad progresele de la zi la zi.

+1.

elphax

mi s-a parut aseara de pe telefon ca ceva nu e bine la aliniere acolo in capat
ma chinuie din nou talentul asa ca am tras cateva linii in paint, si daca am gresit putin unghiul, tot e clar ca cel inclinat merge mult spre interior
cine intelege cum vine continuarea cu zidul si parapetul inclinat ? e mult mai lat terasamentul unde e zidul de beton ?



Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Liniile rosi trasate au un unghi mai mare... si ajunge sus la muchie..
Iar peretele care se face acum, are si rolul de a sprijini, gen contrafort, peretele paralel cu DN...

vancouver

Nu are rol de contrafort, pentru ca nu se leaga de peretele paralel cu A. Nu exista mustati, armatura de legatura. La fel fiecare segment din zidul de sprijin de beton este independent. Pentru fixarea lor se vor folosi probabil ancore, in gaurile lasate in acest scop.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rocklee

poate va ajuta aceasta imagine  ...cu ceva mai mult ... :)


flashu74

Zidul acela de piatra este mai aproape de verticală. Nu ca în desen. Au ajuns cu fundația pentru acest zid de piatră până aproape de piloții forați dinspre Șoimuș. Cred că mai aveau vreo 50 m. La zid, lângă viaductul Bejan au introdus ancorele la următorul rând de găuri. Deci crește terasamentul și în spatele zidului.

rocklee

ziarul unirea la datorie ..Alin C.... :D


paulmare

Rocklee deci zidul de beton acela lung nu aripile de sprijin pentru pamantul armat - e cornier ? nu este vreo poza din drona in partea cealalta pe unde lucreaza compactoarele de cand au inceput sa il ridice ?
Oricum ingenioasa solutia, si frumos si cum o executa UMB