Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 82 Guests are viewing this topic.

alecu26

@NGC: azi, pe sensul Deva Sibiu se asfalta la greu imediat dupa viaductul Aciliu, si mai era un excavator care taluza ceva dupa nodul de la Miercurea.

Mai multe poze maine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut


flashu74

Sunt 6 grinzi sus la dealul Soimus. Fotografiile  au fost puse in cronologie inversa.

Vice33

Quote from: flashu74 on November 13, 2017, 07:58:28 PM
Sunt 6 grinzi sus la dealul Soimus. Fotografiile  au fost puse in cronologie inversa.

Trebuie să fie 4 pe fiecare parte, deci 8 în total...din ce văd în pozele tale recente, 4 grinzi au fost puse pe poziție, urmează celelalte 4 de pe tronsonul de lângă și apoi în viitor să ridice și restul de grinzi care mai vin puse în completarea acestor 8, spre partea dreaptă a imaginii.

TibiV

Quote from: flashu74 on November 13, 2017, 07:58:28 PM
Fotografiile  au fost puse in cronologie inversa.

Ne-am prins...
Data viitoare incearca "cronologia normala", sa nu se mai aleaga UMB cu acuzatii de "punerea in pericol a participantilor la trafic"... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#36980
Uploaderul pune pozele in ordinea in care apar in fereastra in care alegi fisierele imagine. Daca sunt sortate dupa data, cu cea mai recenta prima, o sa apara in textul de forum in aceeasi ordine, adica invers cronologica.

Pe de alta parte si eu prefer sa le sortez asa, ca sunt cele mai recente fisiere si atunci apar sus... Daca faci asa, dupa ce le-ai ales, poti sa inversezi ordinea de sortare (click deasupra datei). Atunci vor veni in ordine cronologica...

Poate ar trebui un feature a uploader-ului sa le sorteze automat dupa data pozei...

flashu74

#36981
Dupa ce am facut fotografiile au mai pus 2. Deci sunt 4 pe o parte si inca 2 pe cealalta parte.
Scuze pentru fotografiile inversate. Eram in mare graba.

voicul

Continua cu pozele, ca in rest ne descurcam noi aici.
S-a rezolvat aproape instant misterul.

Pot zice ca a fost chiar banal fata de ce puzzle-uri (cu: pasari, cifre romane, ro-engl-fr, pisici, ghicitori, lilieci, ursi lipsa si altele) se rezolva pe aici.
:)


alex8

Aveți ceva informații cu privire la blocarea licitatiilor de la Pi-Si și Pitesti-Craiova?

Am găsit mai devreme următorul articol

http://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/exclusiv-licitatie-eronata-pe-autostrada-sibiu-pitesti-828043

Quote
Autoritatea Națională de Achiziții afirmă că modalitatea aleasă de către Compania de Autostrăzi pentru punctarea ofertanților la licitațiile pentru autostrada Sibiu-Pitești și pentru drumul expres Pitești - Craiova este eronată.

Adică, dacă o firmă se angajează să dea o garanție mai mare unei lucrări și dacă promite că va face lucrările de reparare a asfaltului pe perioada suplimentară de garanție pe banii ei, nu cumva atunci aceasta înregistrează și costuri mai mari care trebuie prezentate la licitație?

wifi

La cafeaua de dimineata le avem si pe celelalte doua grinzi ramase servite. Treaba e ca macaraua aia imensa costa si ea ceva, nu sta degeaba pe acolo, pune grinzile si gata.

adiarc

#36985
Quote from: alecu26 on November 13, 2017, 05:16:41 PM
@NGC: azi, pe sensul Deva Sibiu se asfalta la greu imediat dupa viaductul Aciliu, si mai era un excavator care taluza ceva dupa nodul de la Miercurea.

Mai multe poze maine.
de fapt e nodul Apoldu de Jos









cam asa arata rosturile de dilatatie pe fostul lot 3 la un pod de la km 279





taluzare deja executata la km 274 ( langa viaduct )



dupa viaduct spre Sibiu









si lucrari la rosturile de dilatatie la km 256









atat pt moment
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Acum sincer dupa ce a trecut mai bine de 1 an de la redeschidere cum e mai bine? asa deschisa la trafic si cu reparatiile in paralel sau era de preferat varianta sa ramana inchisa pt inca cine stie cata vreme si sa deviem traficul pe DN.
Avem o comparatie cu nr accidentelor si al mortilor pe DN cat a stat inchisa A si pe A in ultimul an?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

georgec

mai stim ceva de Holdea? cand planuiesc sa termine si sa devieze traficul pe noul pod?

Tavi

pana la inchiderea anului
oricum nu mai este mult

yetiman

#36989
@ciprebbe:

QuoteRe: Siguranta circulatiei rutiere in Romania
« Reply #1790 on: July 13, 2016, 13:46:16 »

Pun aici o mica selectie din articolul al carui link e pus de mariansb pe A1.
(pentru ca nu toata lumea citeste linkurile, iar cifrele din articol spun totul)

E vorba de portiunea inchisa de pe A1 si dinamica accidentelor de pe DN (si A1) in perioada de 9 luni in care s-a circulat pe autostrada:
QuoteNiciun eveniment rutier mortal nu s-a semnalat pe acest tronson și nici pe segmentul de drum național paralel. Cele 4 accidente ușoare care au avut loc pe DN1 sunt cu mult sub cifrele din anii anteriori deschiderii autostrăzii.

In schimb, iata ce s-a intamplat dupa inchidere:
QuotePotrivit IPJ Sibiu, "începând cu data de 15.09.2015, având în vedere închiderea Autostrăzii A1, pe segmentul cuprins între orașul Săliște și limita cu județul Alba, gradul de risc rutier înregistrat pe DN1, pe acest tronson, a revenit la cotele anilor anteriori, fiind produse 17 accidente de circulație, soldate cu decesul a 7 persoane și rănirea altor 37 de persoane".

Comentarii cred ca sunt de prisos. CIFRELE SPUN TOTUL. Sublinierile cu rosu imi apartin.

Asta scriam in iulie 2016. Poate ar fi interesant de aflat statistica si dupa redeschidere.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu