Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 92 Guests are viewing this topic.

cristi5

#36945
Quote from: pbh on November 11, 2017, 10:06:15 AM
Daca ne legam de plata ( ma refer strict la Holdea) nici eu nu as plati o lucrare neterminata, tinand cont ca acest constructor a avut deja 4 probleme majore

Nu e vorba de plata imediata. E vorba de contract, act aditional care spune ca atunci cand va fi gata, statul va plati.

Alunecari minore s-au vazut pe mai toate santierele. Inclusiv Gilau-Nadasel. Sau asta mai putin minora de la Porr de lucreaza forezele zi lumina. Pe alea nu le vezi? Daca ale lui Comsa sunt majore, aia a lui Porr cum e? Ce facem, reziliem la fiecare alunecare sau tasare? Ca apoi sa ne dea constructorul in judecata sa ne ia si mai multi bani??

Faptul ca constructorul are ceva probleme de calitate nu da nimanui dreptul sa ii ceara sa lucreze gratis. Asta e comportament de vataf. Constructorul poate foarte bine sa plece oricand de la Holdea ca la ora asta n-are contract acolo desi are AC.

Vice33

Quote from: Germany on November 11, 2017, 10:31:07 AM
....
Observ pe diagramä un progres al UMB-ului, lunar, între 3-5 %....Mä gândesc cä acum trag greul (viaducte etc)....probabil din primävarä vor reusii mai mult de 5 % lunar! Momentan au 67 % fizic....deci cei 33 % rämasi, ar trebuii sä-i termine în 10-12 luni, asta în cazul în care reusesc "doar 3 % lunar"....Poate cu putin noroc, si vreme favorabilä, vor termina mai repede.

Discuția aceasta am avut-o cu 2 luni în urmă: postez doar răspunsul lui Ionuț despre realizarea reală a acestor procente (și nu dpdv matematic-ideal).

Quote from: Ionut on September 21, 2017, 10:57:25 AM
Exact. Matematica nu functioneaza chiar asa in cazul asta.

Cateva procente te pot tine in sah luni de zile... pana cand toata lumea (proiectant, consultant, constructor si beneficiar) se pun de acord asupra unei solutii. Doar-trei procente (adica un deal) pot sa te blocheze... pe termen nelimitat.

Vezi LD2, cat s-au chinuit pana au ales solutia tunelurilor. Sau liliecii. Sau cate si mai cate.

Matematica asta simpla ^^ scrisa de tine functioneaza bine cand ai LIBER drumul, cand solutiile sunt foarte clare si aprobate de toti, cand birocratia tehnica (solutie tehnica) si administrativa (contract, exproprieri, relocari etc) este rezolvata.


alin_simeriaveche

Mulțumim roocklee. Care este situația cu supratraversarea dn în zona dealului?

cristi5

#36948
Quote from: NGC on July 08, 2016, 02:14:28 PM
09.09.2010: Se emite acordul de mediu pentru tronsonul Lugoj - Deva, care mentioneaza pestera Tunel si liliecii din ea, dar CNADNR precizeaza ca traseul autostrazii nu intersecteaza pestera

Yess, adica ne bagam cu capul in nisip. Ce ziceam, ca stau foarte prost cu "agilitatea" manageriala la schimbarile de plan? Si atunci, si acum si probabil si in viitor...

Maaaare lucru ca s-a avizat PTE, s-au facut exproprieri suplimentare si s-a dat AC la Holdea. O performanta. Fara cutter si horatiu.cosma probabil nu s-ar fi intamplat nimic.

flashu74

Cam asta e situatia la supratraversarea DN.



Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Referitor la dealul cu pestera , excavarile mai importante sunt pe partea cu CF. Zona centrala pare neatacata, cu exceptia a 2 terase de traversare, una pe partea de jos si una pe partea de sus a dealului.

alin_simeriaveche

Mersi flashu74. Credeam că s-au pus și acolo grinzile sau s-a finalizat pila


NGC

Quote from: mirceal on November 11, 2017, 02:44:21 PM
http://www.turnulsfatului.ro/2017/11/11/foto-video-cum-ia-nastere-o-padure-la-marginea-autostrazii/

Undeva da cu virgula.

QuoteViitoarea pădure de salcâm va avea aproape șapte kilometri lungime.

Quote"Soluția găsită pentru stabilizarea zonei este ecologică și presupune plantarea a 35.000 de puieți de salcâm pe o suprafață totală de 597.000 de metri pătrați. Această plantare va costa undeva la 12.600 de lei, deci nu este o lucrare scumpă, însă este una eficientă", a declarat purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu.

NGC

Apropo de OS3.

In zona ar trebui sa fie mai multe lucrari.

-> "Executie lucrari de remediere a degradarilor pe Autostrada Orastie – Sibiu, Lot 3, etapa 2", cu contract atribuit in 22.08.2017 catre HIDROCONSTRUCTIA contra 4,391,953.69 RON fara TVA.

-> "Lucrari pentru asigurarea sigurantei in exploatare pe Autostrada A1 Orastie – Sibiu, Lot 3, km 43+855 – km 65+965( km 270+000 – km 290+000) Lot 1- Intretinerea curenta a partii carosabile conform prevederilor caietului de sarcini", cu contract atribuit in 01.11.2017 catre HIDROCONSTRUCTIA contra 1,290,670.48 RON fara TVA.

-> "Lucrari pentru asigurarea sigurantei in exploatare pe Autostrada A1 Orastie – Sibiu, Lot 3, km 43+855 – km 65+965( km 270+000 – km 290+000) Lot 2 -Lucrari privind asigurarea scurgerii apelor pluviale - conform prevederilor caietelor de sarcini", cu contract atribuit in 01.11.2017 catre HIDROCONSTRUCTIA contra 657,685.73 RON fara TVA.

Poate reuseste cineva sa ne aduca si ceva poze din zona. :D

vancouver

#36955
Apropo de autostrada daramata si de fisurile care mai apar ici colo pe OS3 Cunta - Saliste:



Este vorba de A20 in Germania. Din fericire traficul era deja inchis de vreo 2 saptamani si mutat pe sensul celalalt de mers, atunci cand terenul a luat-o la vale. Din motiv ca aparusera deja fisuri si cedari usoare. Inca din 2014 aparusera primele cedari usoare ale fundatiei. Motivul cedarii: este vorba de o zona mlastinoasa si in locul solutiei clasice cu piloti forati mari s-au folosit minipiloti mici dar mai multi --- din motive de economie, evident (solutie propusa de constructor si acceptata de compania de drumuri, ca si la noi - in sine solutiile de reducere a costurilor sunt bine-venite, nu trebuie eliminata aceasta posibilitate, dar e clar ca trebuie coeficienti mai mari de siguranta la solutii care inca nu au fost testate suficient.

Ce concluzie tragem pentru Orastie-Sibiu lot 3: daca apar fisuri si cedari, trebuie imediat inchis traficul. Un autocar cazut in acea râpa... doamne fereste, n-as vrea sa vad.

Si in Germania, in situatia prezentata, autostrada urmeaza sa fie inchisa complet pentru reparatie. Deocamdata ocolul ar fi de 30km, se lucreaza la un racord provizoriu in alt punct, pentru a reduce ocolul la 4km.

Poate ca similar, si la noi ar trebui gandit un racord provizoriu, care sa poata fi activat in caz de urgenta macar pentru autoturisme. De exemplu intarit si asfaltat DC72, care pleaca din Apoldu de Sus si merge pana in Apoldu de Jo. Plus DJ143 mutat pe un nou amplasament in afara localitatii Apoldu de Jos, adica o centura Apoldu de Jos. Asfel nodul Apoldu de jos chiar incepe sa aibe logica:



Cu aceste imbunatatiri autoritatile locale pot chiar sa creeze o mica zona industriala la vest de Apoldu de Jos. Sau spatii logistice. Cu acces direct in autostrada, la jumatatea drumului intre Sibiu si zona Sebes - Alba, cu acces la nevoie si spre DN1... In plus se rezolva inca o trecere la nivel cu calea ferata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GDPR


rocklee

#36957
grinzile peste dn 76 ale viaductului ce urca pe dealul cu lilieci nu au fost asezate  ...un motiv ar fi ca inca culea dinspre deal nu este gata ...se vede din imaginea postata de flashu 74 ...tot in stadiul acela a fost si in urma cu 3 saptamani ....

in schimb sa inaintat forte mult cu sapatura la dealul cu lilieci ....iar din ce am vazut de la fata locului ....se pare ca pestera este deja istorie ...

adiarc

^NGC...acele lucrari sunt in desfasurare si presupun ceva taluzari si turnare de coloane forate in apropiere de zona demolata,dar pe celalalt sens..se lucreaza,plus frezari si reasfaltari...in total cam 3 zone distincte de lucru
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

B.Robert

Quote from: flashu74 on November 11, 2017, 12:51:25 PM
Referitor la dealul cu pestera , excavarile mai importante sunt pe partea cu CF. Zona centrala pare neatacata, cu exceptia a 2 terase de traversare, una pe partea de jos si una pe partea de sus a dealului.

Asa se vedea dealul duminica (05.11). Din pacate telefonul si vremea nu au prea ajutat.





Pentru comparatie, pozele de mai jos sunt facute din acelasi loc si de aprox 2 luni:

https://imgur.com/e34X0FA  ;  https://imgur.com/WZewJGt  ;  https://imgur.com/onBJnJb