Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 61 Guests are viewing this topic.

cristi5

#32895
^ asa va fi traseul:

https://www.openstreetmap.org/#map=17/45.88492/22.40540
http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.88492/22.40540



Exista si o plansa de proiect. rocklee a fotografiat-o pe un ecran acum cateva luni si a pus-o pe forum.

Cred ca poate fi facuta publica, daca sursele sunt de acord, va apare aici.

Si aici cu cotele si pantele, dupa proiect


Aici una din discutiile pe forum despre descarcare (primele discutii in vara 2015)

@user201: iesirea prin spatiul de servicii Ohaba a fost o varianta discutata aici, dar nu s-a confirmat nimic la CNAIR.

ovicor

   Pozele lui @rocklee si schitele lui @ cristi5 cred c-au lamurit descarcarea Holdea. Totusi, niste imagini din DN cu drona ar fi "mana cereasca". Hai Cipri !

Ionut

Exista imagini din drona la Holdea din toamna anului trecut. Vedeți canalul Youtube al API. :)

ovicor

   Merci, Ionut, ma refeream la vara, cand structurile vor fi mai avansate, contururile mai pregnante.

Ionut

Ah bine... noi sa fim sănătoși. Dezbatem deja în API care sa fie primele șantiere filmate.

TibiV

Quote from: pbh on March 05, 2017, 07:01:00 AM
    Stiu ca au fost discutii pe tema asta, totusi am senzatia ca "serpentina" din ultimele poze este cam ciudata pentru o autostrada. De la limitarea la 30 km/h, urmeaza 2 curbe "stranse". De data aceasta Rocklee a facut niste poze super si am putut estima, sper corect, raza acestor 2 curbe. Nu par curbe ce pot fi "atacate" cu 130km/h, poate cu 80km/h!!!! Am luat ca reper panourile fonoabsorbante.

In filmarea din drona de la Holdea, despre care a scris Ionut mai sus, si anume:
zona "serpuita" este intre 05.30 si 09.30.

Din filmarea aeriana se vede destul de bine ca nu sunt curbe atat de stranse precum par in poze.
Desi - atentie - si in filmarea aeriana curbele care se vad la distanta mare par foarte stranse, dar cand drona ajunge deasupra lor nu mai sunt asa... ;)
(Pozele lui rocklee sunt facute de pe pasajul de la 07.30)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

tot eu am sa va scot din necaz  :D
NODUL HOLDEA .... 8)



pbh

Multumesc Tibiv, m-ai "luminat".
Ionut, cand am spus ca sunt optimist, eram usor ironic. Vroiam sa spun ca ambele loturi au sanse reale sa se deschida in vara 2018.
Este adevarat ca ne dam cu presupusul in legatura cu aceste termene, totusi toti, optimisti sau pesimisti, ne dorim sa circulam pe LD3 si LD4 cat mai curand.

dr4qul4

Mie mi se pare trist ca nu se mai aude nimic de zona cu tunele. Aia este cea mai importanta. si din momentul (indepartat) in care vom avea prima lopata in santier, vor trece minim 3 ani de chin.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

^ dap..acelasi sentiment il am si eu Dracula...de aceea descarcarea de la Holdea nu e doar importanta...e vitala...chiar la propriu

Rocklee multumesc mult pentru poze si vestile bune...jos palaria
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

user201

@cristi5, rocklee Mulțumesc pentru lămuriri.

bogdix

Quote from: dr4qul4 on March 05, 2017, 03:08:29 PM
Mie mi se pare trist ca nu se mai aude nimic de zona cu tunele. Aia este cea mai importanta. si din momentul (indepartat) in care vom avea prima lopata in santier, vor trece minim 3 ani de chin.
@dr4qul4
Se aude, cum nu se aude. Pe site-ul CNAiR, la "stadiul proiectelor in derulare" scrie ca se va licita. Cand, ce (ca nu am auzit sa fie gata si avizat de CNAiR proiectul tunelurilor) acestea sunt intrebari de adresat CNAiR.

Plus inca una: Estimarea de timp pentru executia tunelurilor era de 3 ani. Suntem in 03.2017 si inca nu stim cam cand licitam, iar procedura de licitatie e cam estimabila la 1 an din experienta ultimelor licitatii in domeniu. Intrebare: Oare nu cumva iesim din ciclul bugetar 2014-2020 ? (Aritmetica mea simpla zice ca virgula cam iesim). Si atunci, cine plateste ca din 2014 nu s-a facut nimic ?

TibiV

Quote from: bogdix on March 05, 2017, 07:12:04 PM
Intrebare: Oare nu cumva iesim din ciclul bugetar 2014-2020 ? (Aritmetica mea simpla zice ca virgula cam iesim).

Daca termina pana pe 31 decembrie 2022, nu iesim.
Daca !... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

deci putem concluziona ca ar fii o mare performanta sa avem Sibiu-Nadlac pana in 2020...intr-un caz realist 2022

cat despre Sibiu-Pitesti ....2030  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

perfidus

Rocklee, multumim! - excelente imagini.
Uitandu-ma si pe planul nodului, am observat ca pasajul DN peste A1 apare ca avand trei deschideri de cca 33-35m, ceea-ce inseamna ca mai trebuie niste piloti  forati (ce vor flanca strans corpul autostrazii).
Din perspectiva nu imi dau seama de distanta, daca intre lucrarile identificate de tine sunt ~110m inseamna ca e corecta aprecierea ta asupra deschiderii totale - aceia fiind pilotii pentru sustinere culee.
Nodul nu este unul simplu, are taluzuri inalte si amenajari complicate pentru scurgerea apelor, 6 luni mi se pare foarte putin timp.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat