Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 48 Guests are viewing this topic.

perfidus

Chinuindu-ma talentul (cu ce am avut la indemana) am schitat o perspectiva asa cum ar trebui - daca cee-a ce a pozat Rocklee sunt chiar capetele pasajului - sa arate in scurt timp  O:-) nodul Holdea A1 - DN68A.
Nu se compara cu o randare da m-a ajutat sa inteleg mai bine cam tot ce mai e de facut (si imi cam da fiori... ce sa mai zic de tunele)
Inca odata multumiri pentru pozele de la fata locului si filmarile lui Ciprebe ! :gj:

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

#32911
Bingo !...

Cred ca este cea mai intuitiva reprezentare a nodului Hodea de pana acum...

:cheers:

Poate reuseste Cip sa faca o poza fix din acelasi unghi atunci cand va fi gata nodul... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

#32912
^ Excelent Perfidus, intra cu brio in categoria augmented reality, speram ca nodul Holdea va deveni realitate pura cit mai curind. :cheers:

LE: TibiV o sa tin minte dorinta ta :)
Common sense will get you far !

Europiu

^ Si sa pui cele doua side-by-side, Quest! :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

neaghi

Daca chiar aceasta este forma finala a nodului, nu ar fi fost mult mai simplu sa se plaseze giratoriul chiar pe DN, acolo unde pare sa fie o parcare, si atunci culeele ar fi picat exact pe DN ?
S-ar fi scutit foarte multa munca, timp si materiale.Singura problema, ar fi trebuit deviat temporar DN pina la terminarea lucrarilor.

ovicor

 Nu, Neaghi, pentru ca atunci ar fi fost diferenta mare de nivel intre autostrada si nod. Asa breteaua dublu-sens va fi aproape la aceeasi cota cu autostrada, va putea fi cuprinsa in acelasi debleu, de la sud de autostrada pana la nord de bretea. Overpass-ul, intuiesc,va fi sub cota actualului DN.

cristi5

#32916
^ da, overpass-ul e pe la 300 (in panta 6%) iar DN e la 311. Practic noul traseu al DN coboara din 311 pana la 296 (unde e giratia) iar apoi urca la loc pe vechiul traseu la 311.



In proiectul initial overpass-ul era cam la nivelul DN (311), ceea ce nu era compatibil cu o descarcare, autostrada fiind la 275-280 (in urcare).

dr4qul4

Si cred ca e si mai ieftin decat varianta initiala, chiar daca avem si descarcare acum.
Pasajul initial era mai inalt si mai lung, fiind in diagonala.
Este o solutie gandita, spre deosebire de multe altele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ovicor

   +1, @cristi5, mai clar de-asa nu se poate !

Ionut

BREAKING NEWS!

Neoficial, dar din două surse foarte bine informate și independente, putem să vă comunicăm că ASTĂZI se va deschide traficul pe Autostrada A1 între localitățile Dumbrava/Traian Vuia și Margina (segment care face parte din Lugoj-Deva lot 2, constructor Salini-Impregilo). Deschiderea se va face dupa ora 16:00 (nu știm ora exactă).

Vă rugăm insistent să dați dovadă de responsabilitate și să NU forțați intrarea pe autostradă înainte de deschidere! De asemenea, vă rugăm să respectați ceilalți șoferi și să evitați să aglomerați intrările pe noul segment (nodurile Dumbrava și Margina). Haideți să așteptăm deschiderea și apoi putem circula în voie! Mulțumim!




^^ Din comunicatul API pe Facebook de acum cateva secunde.

Va rog frumos, inca o data, sa dam dovada de civilizatie! Nu trebuie sa punem probleme oficialilor (nu stim cine va fi prezent la deschidere) si/sau Politiei Rutiere! Oricat de antipatici ne-ar fi, trebuie sa avem minimul de respect pentru ca ei reprezinta, pana la urma, Statul Roman. Daca vreti sa ajungeti la inaugurare, va rog (si sa rugam - API) sa dati dovada de respect si civilizatie, asa cum ati facut-o de fiecare data in astfel de momente! Multumesc (si multumim)!

Ionut

@gruiarew
Se va circula normal in ambele noduri. Nu sunt jumatati de masura de data asta, devieri temporare sau ceva. :)

@Vice33
E defazat articolul ala. E o declaratie mai veche (de cateva zile).

Ionut

Nu inteleg ce nu intelegi sau ce intelegi tu prin "intretaierea sensurilor de circulatie". :)
Uita-te pe www.openstreetmap.org si vezi acolo nodurile (si Dumbrava si Margina) - vezi inclusiv sensurile (zoom mare).

Legat de DN68A, nu avem informatii despre modernizare... nici nu cred ca e in intentie, deocamdata, asa ceva in companie... Poate doar peticiri/intretinere. O sa fie o problema, asa cum am discutat aici pe forum, mai ales din vara/toamna cand, cel putin teoretic, va fi gata Holdea-Ilia.

captiva

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere informează că astăzi (06.03.2017), începând cu ora 17:30, se va deschide circulația rutieră pe Autostrada Lugoj – Deva, Lot 2 km 27+620 - km 56+220", Sectoarele A, B, C și Nodul Rutier Margina.

În perioada 28.02.2017 – 02.03.2017, Comisia de Recepție la terminarea lucrărilor a inspectat și a analizat lucrările executate în cadrul acestui proiect. Această Comisie a admis realizarea  Recepției, fiind semnat și Procesul Verbal de Recepție la terminarea lucrărilor.


user201

Comunicatul oficial CNAIR, deci totul e oficial:

Deschidere circulație pe Lotul II al autostrazii Lugoj – Deva



Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere informează că astăzi (06.03.2017), începând cu ora 17:30, se va deschide circulația rutieră pe Autostrada Lugoj – Deva, Lot 2 km 27+620 - km 56+220", Sectoarele A, B, C și Nodul Rutier Margina.

În perioada 28.02.2017 – 02.03.2017, Comisia de Recepție la terminarea lucrărilor a inspectat și a analizat lucrările executate în cadrul acestui proiect. Această Comisie a admis realizarea  Recepției, fiind semnat și Procesul Verbal de Recepție la terminarea lucrărilor.

Antreprenor: Asocierea S.C. Salini Impregilo S.p.a. si S.e.c.o.l. – Societa Edile Construzioni e Lavori – Societate pe acţiuni

Valoarea Contractului este de 562.730.583,80 lei fără TVA din care:

- 478.320.996,23 lei Fonduri de Coeziune (85%),

-  84.409.587,57 lei Guvernul României (15%).