Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 79 Guests are viewing this topic.

rocklee

#32880





:)

rocklee

#32881
mai facem cateva imagini de sus din deneu si pornim catre casa ...ne mai oprim la parcare si la lapugiu de jos unde sau mai montat cateva panouri fono-apsorbante











rocklee

#32882
la vitoarele spati de servici unde sunt ceva alunecari de teren ...se pare ca sapau un sant si se turna ceva beton ...eu am prins se descarca ceva cofragi  :)







rocklee

#32883
descarcau cofragi pentru turnat zid de sprijin se pare ...in sant un strat de beton  :o








rocklee

#32884





rocklee


rocklee

lapugiu de jos... au mai aparut ceva panouri fono apsorbante in peisaj  :o











rocklee

cam atata afost ..astept intrebari si sugesti ...MULTUMESC LUI @udear pentru informati ...si ca cu aceasta ocazie nu ma lasat sa stau in casa pe o asemenea vreme frumoasa    :D

ROCKLEE... :bye: :vroomvroom:

cristi5

Multumim mult rocklee!

Holdea incepe sa arate! Uitasem ca la structuri se poate lucra fara AC...

pbh

    Stiu ca au fost discutii pe tema asta, totusi am senzatia ca "serpentina" din ultimele poze este cam ciudata pentru o autostrada. De la limitarea la 30 km/h, urmeaza 2 curbe "stranse". De data aceasta Rocklee a facut niste poze super si am putut estima, sper corect, raza acestor 2 curbe. Nu par curbe ce pot fi "atacate" cu 130km/h, poate cu 80km/h!!!! Am luat ca reper panourile fonoabsorbante.
   Am revazut filmulete de la sfarsitul anului trecut facute pe LD3 si LD4. Daca ambele loturi ar avea toate avize necesare si ar pleca din block-start in acelasi timp, cred ca LD4 are mai multe sanse sa fie primul gata sau in acelasi timp cu LD3. Am luat in considerare constructorul ,dar mai ales modul curat prin care s-a lucrat pe LD4. Toate segmentele terminate pe LD4 sunt cu rigole, santuri de scurgere etc, Pe cand pe LD3 mai sunt multe lucrari ca cele de mai sus de facut. Si ne putem trezi in situatia de astazi de pe LD2.  Astazi sunt optimist!!!!
  Multumim Rocklee pentru eforturile tale.

Ionut

^^ Se pare ca la Holdea au front de lucru si pentru o buna parte din lucrari (80%) au AC. Cei de la Comsa nu par stresati de lipsa AC (deocamdata) si sunt destul de increzatori ca in vara termina (adica se poate deschide tronsonul). Eu unul sunt rezervat... deocamdata astept sa vad cat de mult se inainteaza la Holdea pentru ca restul segmentului e cam gata (stiti vizita facuta de API in noiembrie 2016).

user201

@rocklee Mulțumiri pentru poze.
Eu credeam până acum că vor termina tronsonul în spațiile de servicii, și pe acolo vor scoate traficul în actualul DN, făcând legătura între spațiul de servicii și DN. Din câte înțeleg acum din poze, trebuie relocat DN-ul undeva mai jos, în dreapta actualei versiuni mergând spre Timișoara și apoi săpat un debleu gigantic în deal, stricând actualul DN.
Am înțeles corect?

bogdix

Eu vă îndemn la ponderație vis-a-vis de deschiderea LD3 şi LD4 anul acesta.
O dată că pe LD3 nu s-au făcut decât paşi teoretici pentru adiționarea contractului (ecoductul nr. 2 + descărcarea Holdea) şi la un moment dat Comsa va vrea să fie şi plătită...
A doua, fiindcă LD4-ul nu are încă AC şi soluții finale la 2 probleme cheie: dealul Brănişca + relocările Transelectrica.

Admit că Comsa e într-un vizibil progres şi că UMB pot face minuni, dar haideți să aşteptam mijlocul anului şi atunci să analizăm o situație care se mai poate "limpezi" între timp.

Ionut

#32893
Cine a zis de LD4? Nu eu si nici API. Poate baietii mult prea optimisti de pe-aici. :) Va fi o minune daca LD4 va fi deschis anul asta. Eu am 0% sperante pentru acest lucru in acest moment. Niciodata in interventiile mele publice, pe forum si pe TV/radio, nu am zis ca LD4 va putea fi deschis anul asta. Ba dimpotriva, de fiecare data cand am fost intrebat am zis ca nu sunt sanse reale pentru acest lucru.

Legat de LD3, teoretic nu e problema cu aditionalul la contract. Dar de acord cu tine, cu baietii astia la butoane orice e posibil. Inclusiv sa se impuste singuri in picior, nefiind capabili sa rezolve problemele birocratice in timp util. Repet, eu unul sunt rezervat (mult mai rezervat decat alti cativa colegi din API) cu privire la LD3 din cauza Holdea (AC, trebuie 6 luni de lucrari minim acolo pentru a fi gata, deci chestii tehnice si apoi sunt si alte probleme birocratice dintre care aditionalul este, asa cum zici, foarte important si oricand Comsa poate sa se puna de-a curmezisul si sa ceara, pe buna dreptate, niste bani).

Liviu_udr

Mulțumim pt poze. Voi avea și eu drum spre vest și evident că voi face poze mai ales în zona Holdea. Totuși, până atunci, poate cineva să facă o schiță a zonei cu pixul eventual. Deși am fost de multe ori în zonă, nu prea înțeleg cum vine pasajul DN.ului peste A1. Mi se pare că partea stângă a A1, spre Deva, este mult mai jos decât partea dreaptă, cea dinspre Timișoara