Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 50 Guests are viewing this topic.

rocklee


hadrian

 >:(
Mda..
Oficialii CNADNR au făcut publice imagini de pe şantierul Autostrăzii Lugoj - Deva
...FOTO forum.peundemerg.ro
Ba sunt foto de la "oficiali" , ba de pe forum...intelegeti voi..

Intrebare:
Pana la 30nov/3 dec sunt sanse sa se mai dea drumul la ceva de pe A1 in afara de "groapa"?


Ionut

Daca te referi la Dumbrava-Margina, nu. Deocamdata nu avem o data pentru cei 17 km, insa cel mai probabil va fi decembrie.

Germany

Pânä la urmä cât km sunt ..... ? 15 km? 17 km? Cineva trebuie sä stie ceva clar.... Nu e vorba de 2 km, cât e vorba de certitudine.

Iar acum deviez de la subiect, cu o altä întrebare, si anume :

Pentru a se evita ambuteiajele pe viitor, între Ilia si Dumbrava (din decembrie Margina), nu se poate devia traficul pentru   >7,5 t   pe valea Muresului ? Sau mäcar în interval de timp....spre exemplu între orele 6 - 18 au acces doar autoturismele pânä la <3,5 t. ?

O zi bunä


ciprebbe

Quote from: dr4qul4 on October 06, 2016, 10:06:15 AM
Dar nu au reziliat contractul? Prin reziliere nu cumva portiunea de drum revine la CNADNR ? Cum sa mai semneze Imbecilio pv de receptie (ca predator) cand ei nu mai au nici o baza legala de a fi acolo?

Au executat garantia, adio garantie de la Impregillo.... de aici incolo se ocupa doar CNADNR.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Asta zic si eu. Receptie se face doar cand contractul se incheie cu acordul partilor. Se va ajunge la tribunal, dar contractul este incheiat si drumul revine asa cum este la cnadnr.
Cu siguranta, in momentul rezilierii contractului s-au notat neconformitatile de pe lot si consultantul a semnat. Doar aveau nevoie de un motiv pentru reziliere.
Eu zic ca sambata se deschide circulatia!


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

^^ si cu cei care vor sa ajunga in Lugoj/Timisoara ce faci? Ii trimiti prin Arad?!?

panzer

Exista vreun plan potential de completare a intersectiei A1 cu DJ 602 Bacu Chiorogarla? Acolo pasaj exista, ar mai trebui construite doar bretelele dintre A1 ai DJ?

Intreb doar. Mi se pare un pic ilogic sa nu ai intrare/iesire pe acolo. Zona e in plina de depozite si centre logistice. DJul a fost reabilitat insa cam ca la tara, cu mult asfalt si putina fundatie.

Germany

Quote from: dumbravaandrei on October 06, 2016, 05:54:51 PM
^^ si cu cei care vor sa ajunga in Lugoj/Timisoara ce faci? Ii trimiti prin Arad?!?

Mă gândesc că, cei care trebuie să ajungă la Lugoj, pot dovedii asta prin documentele de transport. Cei care merg spre exemplu la Reșița, deasemeni. Dar sunt mulți (probabil majoritatea) sunt cei care fac internațional și ajung la Nădlac. Cei din Timișoara nu am idee cât ocolesc pe valea Mureșului, dar mă gândesc că nu sunt așa mulți km.

Dar cum spuneam și mai sus....se poate face cumva și cu interval de timp.

Întrebam doar de eventuale soluții .... :)

GDPR

@dr4qul4, receptia trebuie facuta oricum de catre orice investitor care realizeaza o constructie, uite ce zice legea 10/1995 "Calitatea in Constructii" actualizata in 2016:

QuoteCAPITOLUL III

Obligaţii şi răspunderi

SECŢIUNEA 1

Obligaţii şi răspunderi ale investitorilor

Art. 22. — Investitorii sunt persoane fizice sau juridice care finanţează şi realizează investiţii sau intervenţii la construcţiile existente în sensul legii şi au următoarele obligaţii principale referitoare la calitatea construcţiilor:
...
f) efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor de construcţii, precum şi a recepţiei finale la expirarea perioadei de garanţie.
...

SECŢIUNEA a 5-a

Obligaţii şi răspunderi ale proprietarilor construcţiilor

Art. 27. — Proprietarii construcţiilor au următoarele obligaţii principale:
...
g) darea în folosinţă a construcţiei după admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor, preluarea acesteia şi obţinerea autorizaţiilor potrivit legii.

Dar hai sa lasam CNADNR-ul sa ne spuna ce si cum.


bogdix

#30716
@Germany
1. Sunt 15. Nici 16, nici 17. Că or fi 15 virgulă 2, 3 sau 8 nu știu dacă e relevant...
2. Păi tocmai de asta s-a construit autostrada, ca să preia traficul de tranzit. Va fi infernal pe Margina - Holdea în următorii 3 ani.

bogdix

Vizavi de problema tunelurilor, din câte știu eu, Proiectul Tehnic nu este încă aprobat de CNADNR, chiar dacă se pare că s-a agreat oarecum soluția tehnică (mă refer la unirea tunelurilor 2 cu 3 inițiale în tunelul 2 nou).
Fără PT aprobat, e greu de estimat cât mai durează licitația. Și ce se scoate la licitație... Și care vor fi criteriile de selecție (durata de execuție va fi impusă sau criteriu de departajare).

Legat de deschiderea tunelurilor secvențială, cred că nu se poate aplica. De ce, fiindcă fără ambele tuneluri finalizate (măcar pe un sens de circulație și eventual galeriile săpate pe celălalt sens), nu există posibilitatea ajungerii la vreun nod unde să se asigure schimbul de trafic cu DN-ul din nou.

adiarc

astazi am ajuns in Apoldu de Jos si bineanteles nu m-am abtinut sa nu trec pe la groapa..
vremea astazi a fost buna pt asfaltat ( cu exceptia diminetii -4 grade Celsius...dar la amiaza max 14 grade )



in aceasta zona,desi nu se vede,multe rigole au fost rupte de deal si trebuie refacute pt a nu permite infiltratii in terasamentul care deocamdata sta bine









marcaje





peticul de asfalt din fata este cealalta fisura,frezata si reasfaltata



si fosta groapa..avem asternut balastul stabilizat plus primul str.de asfalt



aici se vede ca lipsesc celelalte 2 str.de asfalt

















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Chiar ca e optimist tinand cont ca lot4 nu are nici o sansa in 2017 (decat poate o varianta partiala)

Seful CNADNR e optimist: Circulam pe autostrada de la Lugoj la Deva pana la finalul anului viitor

Şeful Companiei de Drumuri e mai mult decât optimist. Cătălin Homor anunţă că până la sfârşitul anului viitor vom putea circula pe toată lungimea autostrăzii Lugoj Deva. Desigur, fără zona tunelurilor...

http://www.tion.ro/seful-cnadnr-e-optimist-circulam-pe-autostrada-de-la-lugoj-la-deva-pana-la-finalul-anului-viitor/1709239