News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 52 Guests are viewing this topic.

driver_x

In STAS-ul pt balast stabilizat scrie ca stratul de balast stabilizat cu ciment trebuie lasat cel putin 7 zile, si de-abia dupa aceea se poate trece la stratul urmator(Punctul 3.3.6.) Ma gandesc ca cele 7 zile au si ele rostul lor, nu au fost puse asa, doar ca sa mai prelungeasca durata de executie...
http://documents.tips/documents/stas-10473-1-87-straturi-din-agregate-naturale-stabilizate-cu-ciment.html

GDPR

#30691
Ca sa avem redeschidere, ar trebui sa fie avem receptie nu doar pe cei 200m, ci si pe restul lotului. Se mai aude ceva de asta? Poate s-a facut deja pana acum, dar ultima informatie publica pe subiect a fost ca CNADNR-ul respinsese receptia convocata de S-I.

Daniel_I

#30692
Doar un  meteorolog poate da o predicție exactă. :-D
Vremea sa stricat rău in zonă. Noapte sunt sub zero grade. Bine ca sunt pe ultima sută de metri. Sperăm să facă ca și până acum, să nu se agațe de un termen, 10 Octombrie și să nu respecte întocmai procesul de asfaltare. Speranțe sunt. Așteptăm inaugurarea :-D
On The Road

GDPR

#30693
Eu folosesc cu incredere prognozele de pe meteoblue.com Sunt mult mai exacte decat accuweather. Iar pe meteoblue, prognoza pentru locatia Miercurea Sibiului e buna pana duminica inclusiv, apoi vremea se strica: https://www.meteoblue.com/en/weather/forecast/week/miercurea-sibiului_romania_673438

vancouver

#30694
Sa inteleg ca daca la mine in casa se strica un robinet, dupa ce-l schimb nu pot da drumul la apa, pana nu se receptioneaza toate robinetele si tevile din tot blocul? :bash: :bash: :bash:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR

#30695
-1

Sa intelegi ca legea trebuie respectata! Atat si nimic mai mult. OS3 NU s-a receptionat pe timpul Imbecilo si este o OBLIGATIE LEGALA sa fie receptionata. Tu pe unde stai banuiesc ca respecti legile locului, n'est-ce pas?

alin_simeriaveche

Scuze ca intrerup discutia, am tot vrut sa  intreb. Care mai e situatia pe LD4 UMB cu privire la acei piloti rupti, deasupra carierei de piatra? ce trebuie sa se intample sa se apuce odata de treaba? ce solutie tehnica va fi? Mersi

TibiV

#30697
Nu, atunci cand se strica robinetul din vechiul bloc in care stai de 15 ani.
Da, atunci cand te muti intr-un bloc nou construit...

Cand se va strica robinetul din blocul nou (probabil dupa 1 an, nu dupa 15) il schimbi si iti faci singur receptia lucarii... Ca deja nu mai este bloc nou. ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#30698
In tara in care stau eu se fac receptii partiale. Lucrez in constructii in Germania, deci stiu ce vorbesc. Iar autostrazi sau tronsoane care sa stea inchise, desi sunt gata, doar din motive birocratice, nu am mai auzit. Cel mai important lucru, primeaza bunul simt si flexibilitatea, adica legile nu sunt exagerat de stricte si detaliate, iar omul din sistem are libertate de a alege solutia practic mai corecta. De asemenea, ca peste tot in lume, se admit oriunde exceptii, daca acestea sunt bine justificate.

Legea de care vorbesti ca se respecta foarte strict in Germania este cea de pedepsire a incalcarilor legii (contraventii, etc..). De aici rezulta ceea ce noi numim civilizatie. Atunci cand CONSTRUIESTI ceva legile nu trebuie sa fie severe, adica un obstacol in calea constructiei.

Pedepsirea unui om care vrea sa construiasca ceva sau sa faca o afacere si obligarea lui de a obtine multe autorizatii, de parca ar fi delicvent si trebuie sa dovedeasca contrariul, este un mod gresit de a intelege "respectarea legii". Este doar un mod de a nu pune singuri bete in roate - o ocazie perfecta de a cere si de a da spaga.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Granata06

@driver_x

Deja cand zici "STAS"  te poti intoarce in timp cu zeci de ani. Se refera la 7 zile ca sa-si atinga rezistenta. Daca in urma testelor de laborator, s-a obtinut rezistenta necesara dupa 3 zile, unde este problema?

GDPR

^^Bun, atunci cred ca esti de acord ca CNADNR-ul trebuia sa faca o receptie a lucrarilor, fie ea si partiala sau cu observatii majore gen "subiect al unei viitoare expertize", etc, etc. Refuzul receptiei a fost clar o miscare in lupta dintre beneficiar si antreprenor, dar dupa reziliere CNADNR trebuia sa gaseasca o metoda de receptie, legala desigur, si faca ceva. Daca nu a facut-o pe principiul las-o bre ca merge si asa, e o problema.

dr4qul4

Dar nu au reziliat contractul? Prin reziliere nu cumva portiunea de drum revine la CNADNR ? Cum sa mai semneze Imbecilio pv de receptie (ca predator) cand ei nu mai au nici o baza legala de a fi acolo?

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

#30702
^Conform legii, constructorul nu semneaza PVRTL-ul, el e doar participa ca invitat la Receptie. Evident, nu mai cazul lui Imbecilo.

Bun, noi doar facem presupuneri aici, asa ca acum cateva minute am intrebat un prieten, adica CNADNR:

Quotein temeiul Legii nr. 544/2001 doresc sa va transmit urmatoarea solicitare de furnizare de informatii de interes public:

•   Cu privire la Lot 3 Orastie-Sibiu:

- pentru lucrarile de refacere a corpului de autostrada de la km 60+545-60+770, va rog sa precizati numarul si data Autorizatiei de Construire precum si numarul si data avizului de aprobare a Proiectului Tehnic de catre CTE/CNADNR.

- va rog sa imi comunicati daca Receptia la Terminarea Lucrarilor a fost admisa si in caz afirmativ sa imi comunicati numarul si data Procesului Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor. Precizez ca aceasta solicitare se refera la lucrarile de pe intregul lot 3 si nu la lucrarile de refacere a corpului demolat de la km 60+545-60+770. In caz negativ, va rog sa precizati in ce conditii se va efectua punerea in functiune a tronsonului de autostrada Orastie-Sibiu Lot 3, avand in vedere prevederile Art. I, aliniatele 8 si 9 din Legea 163/2016.

•   Cu privire la Tronsonul Sibiu-Pitesti:

- Va rog sa imi comunicati care este varianta de traseu pentru sectiunile 2 si 3 ale autostrazii (Boita-Valeni) rezultata in urma Studiului de Fezabilitate, care a fost selectata si avizata de catre CTE/CNADNR si sa imi transmiteti numarul si data avizului CTE, precum si planul de amplasament aferent variantei de traseu aleasa in format Pdf.

- De asemenea, in virtutea dreptului de informare publica, va solicit ca in termen de 30 de zile de la primirea prezentei solicitari sa publicati Rapoartele de Progres pentru Revizuire/Actualizare Studiu de fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu – Pitesti" pe site-ul de internet al CNADNR, incepand cu numarul 2 si sfarsind cu ultimul raport emis de catre consultant pana la aceasta data. Imi bazez aceasta solicitare pe faptul ca Rapoartele de Inceput si nr. 1 de Progres sunt deja publicate pe site-ul mentionat.

Ionut

Intre timp, pozele lui rocklee au ajuns pe Adevarul.

Earthchild

^^^
Mai corect ar fi pasajele pentru ursi. Tunelurile sunt pentru traficul rutier.