Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 61 Guests are viewing this topic.

marius.firtonea

Nici pe alea nu le fac ei, le face un contractor.
Au adus un incarcator frontal langa CIC-ul Boita pe care l-au parcat acolo. Fulminant ritm.

Ionut

Fac și ei drumuri de acces, să nu exagerăm. Ritmul e jalnic, dar să spunem corect ce se întâmplă în teren.

GIV

oare la pt mai lucreaza? :lol:

Ionut

Evident că mai lucrează.
Mai au de făcut foraje geo. Multe.

marius.firtonea

@Ionut am uitat sa intreb, in cadrul CM PT mai 2024 s-a specificat cand se estimeaza finalizarea studiilor geo si a proiectarii pe lotul celor de la Mapa?

Ionut

Nu, nici nu am întrebat.
Dar nu prea curând... mai au multe foraje geo de făcut.

mdragos

Probabil in Dec 2024 reusesc sa aiba proiectul tehnic. Daca va fi si aprobat tot in 2024 , e altceva ....

RazesIesean

Acum sa ne dam seama ce inseamna un SF facut pe bune pe o zona muntoasa, cate studii sunt necesare.
Si apoi ma gandesc la Meses, A8 Montan sau A6 cu SF-urile actuale ce o sa gaseasca constructorii cand isi fac extra studii pentru proiectare.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Ionut

Bine ați venit în realitate!

costica1234

Am mai filmat și ieri la Bascov (în jurul orei 17:00 când traficul este infernal).


Ionut

@costica1234
Mulțumesc mult de efort! Dacă nu este un deranj prea mare, te-aș ruga să mergi să filmezi primul pod peste canal la est de Merișani, ăla în curbă, de aici.

Ajungi ușor pe DN7C, doar să ai timp și ceva mărunțiș de benzină. Mulțumesc mult! :cheers:

Alexandrei22

Am și eu o întrebare sau poate mai multe. Dacă se zice pe forum ca mai au de făcut anul ăsta încă "foarte multe" forări pentru studiile geo, atunci anul trecut ce au făcut? Mă îndoiesc ca nu-l trecut au rupt zona la studii geo? Abia acum se realizează ca mai au de făcut atâtea studii geo? Poate gresesc sau vorbesc prostii dar eram curios.

paullie

In tara in care defrisarile ilegale sunt galop de sanatate, scoaterea LEGALA din fondul forestier pentru studii geo respectiv lucrari e munca de Sisif. Asta una, probabil mai sunt si alte cauze.

montaniardul

#60883
Exista vreun plan de modernizare al drumului de legatura dintre Tigveni si Ramnicu Valcea? Dupa finalizarea lotului construit de PORR, cred ca DN73C nu va face fata traficului greu mai ales ca va trece direct prin Tigveni.

Ionut

Modernizarea DN73C între Curtea de Argeș și Tigveni este Sibiu-Pitești "Secțiunea 6". O lălăială maximă și aici. @horatiu.cosma vă poate da detalii.

Teoretic ar trebui imediat scoasă la licitație între Tigveni și Râmnicu Vâlcea. Dar se tot câcâie cu studiul de fezabilitate. Poate știe Horațiu ceva noutăți.

Când am fost pe 19 mai la Timișoara am luat-o pe DN73C spre Râmnicu Vâlcea după ce am terminat vizita la Porr.

Drumul e practicabil pentru vehicule mici. Sunt două-trei zone unde este hău, versantul (pe care e și drumul) o ia la vale, cade în prăpastie. Sunt ziduri de sprijin făcute în punctele astea critice dar nu îmi dau seama dacă țin și camioanele.

În orice caz, vezi DN68A Margina-Holdea.