Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 54 Guests are viewing this topic.

oneLess

4^, Inopinata 4, a smuls cumva niște cifre mai noi de la Daniela și Alina ?

GAC

Arata foarte bine drumul tehnologic, se vede clar ca sub stratul superficial este piatra... sper doar sa nu fie instabila ca-n dealu' cu lilieci. De-ar fi asa tot lotul 2, nu vor fi probleme. La cum arata, tot materialul excavat poate fi folosit la terasamente.
Poate binevoieste vreo vrabiuta sa ne spuna avansul la tunele.

oneLess

Tot de la Razvan S , din mașină de data asta

A1 Pitești-Sibiu Lot 5 Zona Nodului Rutier Bascov


voicul

@marius.firtonea acum cat sa investeasca si in drumurile tehnologice?
Adica mai bine baga miliarde in A si niste sute in drumurile tehnologice decat invers.

marius.firtonea

@voicul de acord, dar pe de alta parte fara drumuri tehnologice serioase o sa fie foarte dificil.
Porr pe lotul lor au avut niste drumuri tehnologice impecabile pe care puteai merge cu masina cu o viteza considerabila.
Intr-adevar relifeful a fost mai prietenos, dar totusi cred ca turcii trebuie sa puna mai mare accent pe asta.

carutasul

sper că le mai lărgesc și îmbunătățesc pe măsură ce avansează lucrările, că nu poți să faci "salariul groazei" cu șoferii de pe șantier, dar nu cred că o să rămână chiar așa...

naivu

^depinde dacă sunt drumuri pt lucrat efectiv sau doar pt a cocoța o sondă de foraj geologic.

Ionut

Sneak preview, A1 Sibiu-Pitești 5, WeBuild, ieri 11 aprilie.
Patreonii au deja disponibilă filmarea, pentru restul lumii mâine seară la 19:00.






P3trut

Arata bine numai ca pana nu vad pod peste canalul ala nu ma grabesc sa strig deschidere.

Ionut

Nici nu trebuie să strigi. :)
Podul peste canal la sud de Lacul Vâlcele dar și prin alte părți - multe structuri grele. Greu de tot în 2024, dar încă posibil.

La terasamente... nicio problemă. Balast stabilizat și asfalt grupa mare cred că pe vreo 75% din lot.

StefanA

Adica sanse pt deschidere partiala pana la Baiculesti sau tot lotul?

Ionut

#60536
Șansele sunt 50/50, în opinia mea, pentru TOT lotul cât și pentru Bascov-Mănicești, din simplul motiv că structura cea mai nasoală este prima trecere peste canal, la sud de L. Vâlcele. Au câteva structuri pe tablier metalic unde vor avea de tras mult de tot. Terasamentele sunt vis, muncă de vreo 5 luni la gata. Zero emoții pe partea de terasamente.

Dar structurile... auch.

Oricum, chiar dacă nu vor reuși/nu vor dori decembrie 2024, în primăvara 2025 lejer...

Pregătiți ceva bun de băut și de ronțăit pentru filmul de sâmbătă seara, promit că merită, 2024 sau nu.

Ionut

Am ajuns și la Porr, Sibiu-Pitești 4. Coperta deocamdată. Filmarea duminică dimineață. Progres bun, merită și aici niște relaxare lângă ceva bun.

Plus că avem și o mică surpriză, dar nu vă zic.
Dacă nu mai puteți de nerăbdare, pe Patreon aveți deja filmarea. :D
Mulțumim pentru susținere!


costica1234

Și de la mine Bascov-ul cel de toate zilele. Am reușit să fac poze în fiecare zi săptămâna asta. :)


alecu26

Nu e neaparat o paralele intre cele doua loturi (ba din contra), dar cumva putem analiza sansele si momentele deschiderii la Pisi5 si Lotul Aktor de la A0 impreuna.
Dar clar italienii sunt mult mai avansati si pare ca au gandit pasii mult mai bine pana la final.
Deci, orice miracol am vedea la Aktor...e vorba de minim 1 luna momentan in plus fata de WEBuild. Asta ca sa ne revenim pe pamant cu sansele de deschidere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).