Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 51 Guests are viewing this topic.

GIV

doamne cate surle si trambite ca s-a emis AC pentru 600m pe lotul mapa... din 33 km :rant:  :puke:


GIV

Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al companiei, explică de ce mai e nevoie: ,,O confirmare din partea Ministerului Mediului, potrivit căreia pentru începerea lucrărilor pe Secțiunea E1 nu este nevoie de modificarea acestui acord de mediu." ce confirmare de la mediu mai au nevoie? sau e doar praf in ochi pentru a mai amana startul lucrarilor?

carutasul

presupun că vor să valideze proiectul final. Nu știu dacă e pretext sau precauții de funcționar sau și una și alta...

mirceaeliade

#60514
^Probabil ca clarificarea e "nu trebuie nici o modificare".  Degeaba au dat legi ca trebuie emise AMuri la SFuri in termene de nu stiu cate zile, daca se bot baga vrajeli gen "am cerut clarificari daca intr-adevar AMul emis mai e valabil". Clarificarile astea de 2 bani par sa dureaze mai mult decat AMurile propriu-zise.

QuoteDar în toate scenariile posibile nu se pune problema pierderii banilor prin PNRR
Tot nu mai tin minte cum se calculeaza in caz de terminare de exemplu doar 80% din proiect, dar probabil ca crede ca cu ajustarile de pret, banii PNRR pot fi 100% consumati daca se ajusteaza pretul cu vreo +25%.
QuoteȘi va fi totul gata până la 31 decembrie 2026. Exact. Nu avem în acest moment motiv să ne temem că ar putea fi pierdut vreun ban din PNRR.
Purtatorul asta de cuvant pare ca e cam de 2 bani.  Termenele PNRR oficiale parca sunt 31 august 2026.  Sau s-au ajustat deja prin birourile de la Bruxelles termenele?

edit: ajustari da, dar daca costa 125% la final, primii 100% se iau din PNRR si restul 25% de la buget.  Dar cum se face daca se termina 80% din proiect?  Adica 0.8*1.25=100%, se consuma PNRRul si ultimii 20% executie se iau de la buget in totalitate?

florin74

Ajustarile nu se finanteaza din PNRR. Buget de stat

User127

Asa arata de la sol grinzile din nodul rutier Pitesti Nord in 10 aprilie pe la 18.10












ddfab

^intrebare de necunoascator...
Pe structurile UMB, Pizza si nu numai, grinzile se sprijina direct pe grila ridicata pe pilon. Aici, observ inca o structura deasupra acelei prime rigle( antretoaza parca am mai vazut ca e denumirea-sper sa nu gresesc).
Care sunt beneficiile/minusurile intre cele 2 tipuri de structuri?
Multumesc.

MrConnaisseur

Nu exista plusuri sau minusuri. Exista doar solutia aleasa de catre proiectant.
Indiferent de solutie, toate rigidizarile in plan transversal ale unor grinzi de cale se fac prin acest element numit antretoaza.
Elementul poate fi pus in opera dupa rezemarea grinzilor sau inainte (cum este in acest caz). Urmatoarea etapa este de confectionare a unei carcase de armatura si apoi monolitizarea (betonarea) antretoazei asigurand conlucrarea.

Dominik

#60519
A1 Pitești-Sibiu Zona Nod Rutier Bascov 11.04.2024


By Razvan S
You're in Steelers Country

Ionut

Inopinată de azi, PORR, A1 Sibiu-Pitești 4.

Tigveni, vedere spre tunel.
Apoi organizarea de la Tigveni cu grinzi puse la dospit.
Și ultima evident portalul dinspre Curtea de Argeș al tunelului.














Ionut

Nici italienii nu au scăpat de inopinata de azi. WeBuild, A1 Sibiu-Pitești 5.

Aici se joacă deschiderea în 2024:



Progresul este excelent. Să vedem, e la limită 2024 și trebuie să pună presiune/să vrea și CNAIR.

Dominik

#60522
Lucrări arheologice preventive pe Secțiunea 3, Cornetu–Tigveni, a Autostrăzii Sibiu–Pitești


By The Romanian
You're in Steelers Country

oneLess

#60523
Adevărăciune de drum tehnologic ne prezintă remus matache ! Mai rar am văzut așa săpătură!

Autostrada A1, Lot 2 Boița-Cornetu, drum tehnologic zonă viaduct peste Olt cu intrare tunel Câineni.


marius.firtonea

Asa sunt facute si la Boita, din ce am discutat cu cei de la Geostud operatorii de pe exacvator sunt din Uzbekistan si nu prea se înțeleg cu ei.
O sa reziste drumurile tehnologie pana la prima ploaie serioasa.