Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 52 Guests are viewing this topic.

costica1234

Quote from: TibiV on April 08, 2024, 11:26:43 AM
Quote from: costica1234 on April 08, 2024, 10:38:43 AMAu pus prima grinda. Only 39 remaining.

Si filmarea cand vine?...  O:-)
Vine si ea in curand. :) Pana atunci o poza cu ce s-a realizat azi.

(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

costica1234

Acum e gata si video-ul. Mai mult din noroc am prins momentul in care ridicau prima grinda. Eram intr-o pauza de lucru si am presimtit ca trebuie sa actionez 😅.


danutzu_1069

Daca macaraua de la Deme ar putea vorbii.. am ramena uimiți de cate drone a vazut... :)

PaulS

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere
În perioada 08.04.2024 -30.04.2024 se montează grinzile prefabricate la pasajul din zona Nodului Rutier Bascov! Circulația pe perioada lucrărilor se va desfășura dirijat prin piloți!
CNAIR informează participanții la trafic că, în perioada 08.04.2024 – 30.04.2024, circulația rutieră în zona Nodului Rutier Bascov (Autostrada Sibiu - Pitești, Secțiunea 5: Curtea de Argeș - Pitești), km 92+600 - km 122+950, se va desfășura dirijat prin piloți (la paletă) întrucât se vor executa lucrări de montare a grinzilor prefabricate.
#Grinzile de pe culeele din zona centrală expuse traficului vor fi montate pe timp de noapte.
#Pentru evitarea formării de ambuteiaje, două echipaje ale Poliției Rutiere vor asigura fluidizarea traficului la intrarea și la ieșirea de pe autostradă.
Lucrările se execută în două faze, după cum urmează:
Faza 1:
• În data de 08.04.2024 se vor monta 5 grinzi de cate 35.75 m.
• În data de 09.04.2024 se vor monta 5 grinzi de cate 35.75 m.
• În data de 10.04.2024 se vor monta 5 grinzi de cate 35.50 m si 35.75 m.
• În data de 11.04.2024 se vor monta 5 grinzi de cate 35.50 m.
Faza 2:
• În data de 26.04.2024 se vor monta pe timp de noapte 4 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 27.04.2024 se vor monta pe timp de noapte 4 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 29.04.2024 se vor monta 6 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 30.04.2024 se vor monta 6 grinzi de cate 35.50 m si 35.75 m.
------------------------------------------------------------------------------
Secțiunea 5 Curtea de Argeș – Pitești (30,35 km.)
Antreprenor: Webuild SPA;
Durată contract: 60 de luni (12 luni proiectare, 48 de luni execuție);
Valoare contract: 1,710 miliarde de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) + Programul Transport (PT);
Ordin de începere execuție: 25.09.2021;
Stadiu actual: 64,96%;
Termen deschidere: 2025.


shift2rail

^oare constructorul documenteaza, printr_o camera video permanenta, acesta operatiune din aprilie? s-ar obtine un timelapse hyperinteresant...

costica1234

Azi au mutat macaraua de la Bascov de partea cealalta a nodului si au montat alte 5 grinzi conform graficului de mai sus.

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

shogom

Hopa, s au apucat si de predale. Bravo!

chicago

Small Rant. Legat de posibila (dar e aproape certitudine deja) pierdere a fondurilor pnrr pt secțiunea Margina-Coșevița, am lăsat un link aici cu o intervenție la B1 la care participă și Stefan Etveș.


Este, cel puțin după parerea mea, o mare problemă când un jurnalist (care moderează și o emisiune de infrastructură) aruncă vorbe și păreri fără să se documenteze.

El spune și parafrazez aici, că motivul pentru pierderea finanțării PNRR este "Ursu domne", trebuie să facem tuneluri pt usri și că tot se caută urme de urși și nu se găsesc, și vezi doamne de asta de chinuim de 10 ani cu ciotul și acum pierdem și banii PNRR. Sau că de vina ar fi lentoarea cu care se dau autorizațiile.

Dar nici o vorbă despre rezilierea contractului vechi (motiv pt care de atâția ani avem ciotul ăsta lipsă, nu urșii cum argumentează el) sau de lipsa depunerii de către UMB a proiectului tehnic deci nici AC nu se poate emite, cum spunea și API pe FB sau putea sa  zică omu altfel (si pe real cum ar fi) UMB nu are capacitatea să facă tot ce s-au angajat pe PNRR sau ca UMB au liciat atât de multe contracte PNRR tocmai se poată închide jalonul și că nu le pot duce la capăt în termene contractuale (asta e o părere personală, că ar fi fost "împinși de la spate" să supra-liciteze și "vedem cum o dregem mai târziu" și oricum parcă tot nu s-au semnat toate la timp pt Jalon)

Anyway, scuze de rant, dar chiar dacă pentru noi care citim constant forumul (eu personal intru în al 4-lea an) sunt mult mai clare lucrurile pe zona asta, la telespectatori/"oamenii de rand" le rămân în minte statement-urile cum ar fi acestea (usru domne, ursu-i de vină și tunelul pe care trebuie musai să-l facem pt acești ursi).

Acuma care-i soluția, I dont know, poate cateva postări de fact-checking ale API ar ajuta (dar nici nu poți să corectezi tot ce se zice online, așa numa Grindeanu ar trebuii corectat de 3 ori pe zi :lol:).Sau nu știu, poate mesaje în privat de genul, 'man pls documentează-te un pic mai mult înainte de a deschide gura că na dezinformezi grav audiența' ar putea să ajute cu informarea mai corectă a oamenilor în timp.

alecu26

Zici ca traim in ziua cartitei. Aceasi poveste revine periodic...cu aceleasi argumente de aproape 10 ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Ia ieșiți măi la lumină, voi voi, ăia ce ați cărat urșii în spate până la Margina să încurcați cincinalul tovarășilor? Să arătați și chitanța de la casieria Soroș cu cei 100 de lei pentru urs matur și 50 pentru copil, să se vadă clar cum străinii nu ne lasă să facem autostrăzi  :lol: .

Și când ne gândeam că pe vremea lui Cuc s-a atins groapa Marianelor în materie de discurs public în transporturi.

Vlad94

Un reportaj legat de LD2 daca CNAIR ar fi onesti:
Reporter:De ce nu e gata bucata de autostrada?
CNAIR:Pai sa vedeti, s-a facut un SF mediocru in care se cerea un sant (ca daca zici debleu lumea nu pricepe) de 30 de metri. Apoi am licitat lotul fara sa asteptam Acordul de Mediu. Acordul de mediu a cerut tunel in special fiindca solul e argilos si ca nu e frumos sa sapi 30 metri prin padure. Si da, au zis niste ecologisti si oengisti de ceva animale, dar nu conteaza. Am zis apoi fie, facem tuneluri, dar nu se poate, ca deja contractul e prea mare, asa ca l-am impartit pe sectiuni, o parte ramane la antreprenor, o parte scoatem din contract. Dar asta era o idee prea prea buna, asa ca mai bine reziliem tot. Apoi au venit oengistii aia si au zis ca nu o sa putem folosi autostrada decat la Ilia si am gandit o solutie provizorie, pentru ca ne gandim la participantii la trafic. Apoi firma aia STRAINA ne-a dat in judecata la Paris si tre sa platim vreo 100 de miloane de euro. Dar noi am scos la licitatie sectiunea, dar nu veneau omenii domle. Intr-un final au venit o firma romaneasca, nu ii dau numele, e UMB, care a preluat santierul si va face treaba...

Cam asta ar fi  :D .

Moldovangmihai

#60507
Pe mine asta mă miră faptul că nu se mai amintește deloc de acea reziliere și de faptul că statul a pierdut acel proces și că trebuie să plătească o căruță de bani la acel constructor.
Mare meșter și acel domn cu nume de pasăre.👏

mirceaeliade

CNAIR plimba ursul.  Ca daca au semnat cu romani care nu pot duce termenele PNRR in spate, nu mai au pe ce straini rau-voitori sa dea vina.

Americanu28

Voi chiar credeti ca cineva din Ministerul Trasporturilor, respectiv CNAIR ul ala stie sa faca un caiet de sarcini complet pentru un tunel rutier de autostrada? Ei au scos la licitatie o nenorocire de caiet de sarcini pentru Lugoj Deva Lot 2, a venit UMB ul care habar nu au de priectare si executie tuneluri rutiere de autostrada si i au gasit pe bosniacii aia sa realizeze in pamantul ala nenorocit de la Holdea un ansamblu de 3 tuneluri din cate cunosc, 2 cu metoda NATM si unul cu metoda CUT & COVER pana in anul 2026.
Bineinteles ca idiotii din CNAIR nu au fost in stare sa scoata din fondul forestier national padurea din amplasamentul lucrarii pana la emiterea Ordinului de Incepere a Contractului.
Efectiv din cauza autoritatilor romane acest proiect prezinta un risc major sa nu poate fi implementat nici in PNRR.