News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

19 Members and 47 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Mă gândesc că n-o să fie tot lotul limitat la 60. Și dacă va fi, mergeți și voi cu un 90, că ajunge.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vladioan_bv

Toate ca toate, dar dealul liliecilor cum se mai prezintă?

horatiu.cosma

Da, e riscant pe lotul ăsta că e curbă stânga dreapta continuă de la Grind la Holdea si sunt panourile fono de 5 metri care obtureaza puternic. Eu sper sa nu isi bata joc chiar asa de tare sa puna limitari aberante. In afara de eventuala problema de la podul peste Mures si limitarea de la iesirea la Holdea nu exista absolut niciun motiv care sa impuna limitari suplimentare.

vancouver

Numai pe cele 3 poduri a spus IPTANA sa fie 60 (peste Mures, peste nodul Ilia + CF Ilia si peste nodul Grind). In rest 90. Si 50 in conditii de vreme extrema, gen ploaie puternica, zapada... La 90 limita generala se poate merge linistit cu 103-104 pe tempomat, care inseamna ca. 98-99 real, deci fara amenda. Ceea ce oricum e infinit mai bine decat pe DN68A.

Pe poduri un sofer normal care o sa vada restrictia la 60, dar nici urma de control rutier si autostrada libera cat  vezi cu ochii probabil va continua cu 90-100, crezand ca restrictia este o greseala (cum sunt multe lasate aiurea prin tara, dupa ce se termina cate un santier si uita sa ia indicatorul). O singura sansa exista ca 99% din soferi chiar sa respecte 60 la ora pe poduri, adica sa mearga real cu 75-80, si anume sa existe FIZIC ceva in teren care sa le arate ca trebuie redusa viteza. De exemplu, cum am vazut in Germania, unde tot asa exista probleme la unele poduri, se inchide fizic banda 2 si soferii sunt obligati prin balize sa mearga pe banda 1. Exemplu concret, pe A66 langa Wiesbaden, de vreun an este (in zona celebra) restrictie pe podul "Salzbachtal", interzis complet pentru camioane si masinile mici puse sa circule pe o singura banda (ceea ce evident genereaza zilnic ambuteiaje).



Stiu ca e o masura extrema, am vazut si comentariile voastre, ca vi se pare ceva aiurea. E singura cale de a impune asa ceva cu adevarat, o constrangere vizibila. Si nu e nevoie atunci de nici o politie, soferii vor intelege.

In rest se poate si cu BATAIE DE JOC: autostrada libera, doar un indicator la misto, de 60, politia dupa colt (de ex. pe o bretea a nodului Ilia) cu radarul, si amenzi la greu. Si dupa aia ne miram de ce oamenii nu respecta autoritatile...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Dacă ar avea coaie, Bode prin MT direct ar putea comanda o expertiză independentă pe LD3 si ar trimite corpul de control al guvernului la CNAIR. Dar nu are.

adrian sibiu

Asa este Ionut,si atunci ce este de facut?Haideți să punem presiune din nou pe MT si pe compania de antiinfrastructura poate,poate se va misca ceva.Cred ca ar trebui date comunicate si interviuri in toata media cu dovezi din teren si poate,poate...

wifi

La Salzbachtalbrücke s-a facut o treaba inteligenta, benzile de iesire au fost prelungite cu galben kilometrii peste banda de avarie, asa ca se poate circula pe 3 benzi inainte de santier. Cei ce vor sa iasa inainte de pod nu mai trebuie sa stea la coada, de obicei lunga de 3 km.

@vladioan_bv Dealul este un vis, nu stii unde sa te uiti mai repede, la deal sau la peisajul din vale. Nu stiu cum au facut-o cei de la UMB dar nici nu-ti dai seama ca treci peste rosturile de la poduri, nu trepideaza nici pe departe ca rosturile de la Salzbachtalbrücke din Wiesbaden. Tot lotul LD4 este asa.

mircea

@bauka: s-a mai discutat asta acum foarte mulți ani. Da, de sărbători e dezastru. Anul trecut, de Crăciun, era de la Săcămaș până în dreptul ultimei parcări de pe A1 înainte de coborârea de la Margina, o coloană aproape continuă. Iar full continuă era de la CF din Ohaba până pe A1. Dar acela e un vârf care oricum blochează tot DN68A, nu numai ieșirea de pe A1.
@pasadia: mai nou, blocaje mai mici, e drept, apar și duminica. Mai exact, am trecut pe acolo în 27 și erau polițiști în sensul giratoriu la dirijat deoarece nu ieșeam noi prea curând de pe A fără ei acolo. Coloana pe sensul spre A1 era din sensul giratoriu și până la 1 km de Coșava!
@lau: nu cred că există om pe forumul ăsta care să nu-și dorească deschiderea acestui lot.
@yetiman: nu poate IPTANA să spună că a găsit bube căutând superficial cu fonduri reduse dar ele nu s-ar mai regăsi dacă ai căuta mai atent. E ilogic.

carutasul

Bun, și dacă nu vor să îi supere pe IPTANA pot da drumul la trafic cu viteză redusă conform recomandărilor și pot reface expertiza la primăvară să vadă dacă tasările și celelalte probleme se confirmă, iar dacă nu se elimină restricțiile și gata. Problema e că ei sunt într-un conflict juridic cu prestatorul și nu știu dacă e ok să facă ceva până nu își fac și ei contraexpertiza, pentru că vor merge la judecată iar până nu se termină procesul ( 2024 încolo) nu văd cum să poată să facă CNAIR cea mai mică intervenție pe lot.

Ionut

Pun si aici, deschiderea LD3 e cea mai importanta si urgenta chestiune ceruta noului ministru. Vedeti pozitia API pe Facebook.

cristi5

#50065
@bauka nu cred ca are sens sa se imbunatateasca ceva la Margina pt ca lasand la o parte acea giratie, acolo se trece de la 2+2 la 1+1 cu serpentine si trecere la nivel. Capacitatea unei giratii e asemanatoare cu a unui 1+1, deci chiar daca prima problema intalnita e giratia, mai sunt gatuiri in aval.

Deci in rarele momente din an cand traficul trece de capacitatea unui 1+1 slab cum e DN68A, s-ar face coada oricum, cu acea combinare de flux in giratie sau fara.

In plus, la sarbatori cele doua fluxuri nu sunt simetrice, deci faptul ca se intersecteaza nu e asa impotrtant.

Poate un 1+1 fara curbe si giratii (adica o cale de tunel) nu s-ar infunda nici la Craciun. Dar cred ca si atunci, la trecerea de la 2+2 la 1+1 ar fi un ambuteiaj, chiar daca poate fara stationare completa...

Si administrativ, sansele sa se faca ceva acolo sunt practic nule. Pai nu deschid loturi intregi, cum vrei sa lucreze la atenuarea unor cozi care apar de cateva ori pe an?

miahi

#50066
@Ionut presupun ca expertiza independenta ar trebui facuta doar pe procentele de proiect ne-certificate de Hill pana la momentul scandalului. Ma gandesc ca daca au fost certificate si platite este un motiv destul de "legal" sa se expertizeze doar restul, accelerand deschiderea lotului ...


elphax

cu sau fara co@e ministrul trebuie sa rezolve deschiderea, chiar si cu restrictii - inainte sa vina sarbatorile si zapada. cum ziceti voi, vor veni oamenii acasa de sarbatori si vor face blocaje serioase . posibil sa fie blocaje la Margina si Holdea dar macar sa nu fie la Ilia si Deva.

mishu77

Oare contract de deszapezire au si pentru LD3?  :)

danutzu_1069

Ete na, intreaba-te daca au pentru LD4....
Eu spre sa aiba pentru LD4, si nu ar fi o problema sa fie folosit si pentru LD3 in caza ca....