News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

24 Members and 45 Guests are viewing this topic.

gruiarew

În primul rând e DN68A. Nu lipsește nici un asfalt. Plus, bucata respectivă e cea mai bună din tot tronsonul până la Coșava. Și mersul pe timpul nopții, acum de când l-au liniat e mult mai lejer ca înainte unde singurul reper pentru mijlocul drumului erau petecele puse ala-n-dala. Până la Ohaba se merge lejer cu 70, dacă știi drumul (sunt câteva capcane, cea mai nouă, de care nu știam la intrare în Dobra, pe undeva pe aici: https://goo.gl/maps/o2EVDv5NtrzqS6yV9).

Dansul începe la Ohaba, pe acele de păr, dar măcar de acolo se poate admira autostrada din vale.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adrian sibiu

#50041
Salutare tuturor astăzi am dat o fuga scurta pe lotul 1Pisi in zona Dj Talmaciu Sadu. Am intrat de la Vestem si am venit până la intersecția Dj Talmaciu Sadu .Am observat langa lacurile fostului primar de la Selimbar un depozit mare de piatra probabil pentru a uni drumul tehnologic care vine de la Selimbar cu cel care merge in continuare spre Dj Talmaciu Sadu. Se baga la greu piatra măruntă pe drumul tehnologic care este întinsă cu buldozerul si apoi este compactata devenind foarte stabil și foarte neted.

adrian sibiu

Acesta este depozitul de care v am relatat. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma


bauka

#50044
Legat de nodul de la Margina: avand in vedere ca acolo se intretaie fluxul de iesire de pe autostrada cu cel de intare (plus traficul spre Faget - relativ neglijabil) si se fac blocaje uneori, nu cred ca ar fi deloc complicat de amenajat breteaua de intrare spre portiunea lipsa ca sa permita accesul spre Lugoj. Da, ar fi un viraj la stanga la un unghi foarte mare, dar avand in vedere latimea autostrazii cred ca ar fi ok si pentru camioane.
Ar fluidiza mult traficul in zona, cei ce ies nu vor mai trebui sa cedeze celor ce merg spre intrare. Doar la cei ce merg spre Faget.

pasadia

Se circula pe acolo, in conditiile de acum, cu fluxurile intretaiate, de 2 ani si jumatate si nu au fost probleme. Hai sa nu mai visam ca avem nu stiu ce trafic, nu e cazul!

bauka

Cand vin romanii de afara de Craciun, Pasti si august blocajele acolo sunt normale. Stiu si de cozi intinse bine pe autostrada.
Personal am prins doar o data cand am stat ceva mai mult.

Dar oricum, atata vreme cat tot ce trebuie facut e de mutat un parapet, cateva semne si marcaj pe jos nu vad de ce nu s-ar face. Mai ales ca o sa mai treaca ani pana se deschide mai departe.

esendy

La LD2 E2 nu ar putea face macar un sens din tunel cu prioritate si sa se circule prin el cat mai repede si ulterior sa faca si celalalt sens? Sau e o idee proasta din motive de siguranta ? 10 ani nu vor fi gata acele tuneluri!!! E un dezastru!

goldorak

#50048
In fine!..
Un mic semnal positif :
https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/noul-ministru-transporturilor-romanii-putea-circula-an-restrictii-viteza-lotul-3-autostrazii-lugoj-deva-1_5dc2ed835163ec4271bfe010/index.html
Remarcati totusi conditionalul din communicat..
(sper sa nu fie doar o abureala electorala .. ce ziceti?)


adiarc

sper sa se trezeasca si sa nu mai puna botul la mizeriile,gunoaielor din cnair cu restrictiile lor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Din pacate exista expertiza IPTANA care sustine ca exista neconformitati si se impun restrictii. Ca expertiza e facuta la comanda CNAIR si, probabil, au scris "dupa dictare" e alt subiect.
Nici un ministru (sau prim-ministru) nou nu poate sa ignore un document oficial, oricat de mincinos ar fi.

Probabil solutia definitiva ar fi o noua expertiza, independenta (mai mult ca sigur COMSA o va cere, daca nu a facut-o deja).
Sau ca IPTANA sa-si reconsidere pozitia si sa prezinte o expertiza corecta, nu scrisa la comanda CNAIR.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

perfidus

IPTANA nu-si va schimba pozitia. Nu da bine pentru ei.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Lau

Pe bune? Nu va convine ca il deschid cu restrictii? Mai bine deloc?!?
Hai sa-l deschida odata, sa fie deschis si circulabil, pe urma nu-l mai pot inchide decat daca chiar apar probleme reale.
Chiar si cu restrictii, tot e de o suta de ori mai bine decat pe dn68a.
Iar mai apoi vor disparea si restrictiile. Oricum toata lumea le va ignora. Insa important e sa fie DESCHIS.

yetiman

IPTANA poate, chiar daca mai greu.
Poate sa sustina ca fondurile alocate au fost insuficiente pentru o analiza aprofundata.
Poate sa sustina ca timpul a fost prea scurt pentru o analiza mai detaliata.

Sau poate (daca are co...ie) sa spuna ca li s-a impus de catre CNAIR un anumit rezultat. Si-ar da cu stangul in dreptul, intr-adevar, dar poate ca asa s-ar putea face si niste dosare penale pentru cei vinovati, pe care noi ii stim foarte bine.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dorum

@lau
Ai clar un like de la mine, si eu gandesc asa...
Insa problema care va aparea este nasoala. Eu, tu, 100 altii, vor ignora restrictia. Si nimeresti peste unu/doi/trei care o respecta. Te trezesti pe banda 2 in fata ta cu cineva care merge cu 60 si tu/noi venim cu 130. Pai nu e accident aproape sigur? E clar mai rau sa limitezi atat de drastic viteza pe o autostrada, decat sa lasi sa mearga traficul normal... zicea cineva inainte chestia asta.
Sper sa se ia in considerare toate aspectele astea si sa se ia o decizie in cunostinta de cauza!