Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 39 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#49455
Istvan a exemplificat foarte bine ce prostie a debitat  cucul si cat de tare amplifica acesta prostie încercând să arate defectele lui Comsa,defecte care vor trebui remediate pe bani noștri ai românilor în loc să se fi remediat de către Comsa asa cum era normal.

adrian sibiu

Cred deasemenea ca scarlat si compania lui de antinfrastructura a facut cea mai mare greșală prin rezilierea contractului lui Comsa la 99% procent de execuție.Mai cred ca la un moment dat va veni si momentul cand vor raspunde cu capul pentru toate aceste măgarii.

dhm

Dar oare toti subantreprenorii Comsa in aceasta situatie vor mai fi platiti? Firmele vor mai plati salariile? Aceasta incertitudine nu este oare una din explicatiile acestor "defecte" neremediate in "termen"? Termenul de plata de 30 sau 60 de zile propagat la sfantu' asteapta cum ar fi perceput? 
Sincer eu ca angajat al unui subcontractor cu acest CUC in copac doar la remedieri m-as gandi si as fi muncit in consecinta.

TibiV

Problemele REALE de pe LD3 si felul in care le abordam suna cam asa:

Poate isi imagina cineva ca noi, aici pe forum, suntem profund credincosi in "perfectiunea Comsa".
NU, "noi NU credem in Comsa"... poate credem in Divinitate, dar deocamdata Divinitatea nu s-a aratat prea interesata de infrastructura din Romania...  :( )

Noi credem insa in contracte respectate in egala masura de catre ambele parti.

Noi credem ca Comsa (scuzati cacofonia, aproape inevitabila, desi Comsa nu este Biserica Catolica) ar fi trebuit sa plateasca pentru ca si-a batut joc de multe lucrari "secundare / ne-esentiale"...

Si, exact din aceasta cauza, contractul NU AR FI TREBUIT SA FIE REZILIAT!!!!
(Mai ales cand instantele spun ca rezilierea a fost abuziva... Din ce au spus judecatorii pana acum, se pare ca rezilierea ramane, dar banii din garantia de buna executie sunt Pa-Pa! Vor pleca inapoi, fix de unde au venit, FARA sa isi indeplineasca menirea..)
:lol: :(( :lol: :((
(Rasu-plansu, pentru cine nu vede gif-urile...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

exact
si cel putin in doua locuri, remedieri scumpe
In loc sa rupa contractul in direct pe facebook, trebuia sa documenteze fiecare defect, inclusiv cu cestrinul, vicii ascunse nici o problema, scoateti carote, era design&build dar se scufunda terasamentul in aluviuni - zice ca se poate remedia totul sub trafic - foarte bine aratati-ne cum remediati tot

de departe cea mai proasta solutie au ales astia doi, sa isi plateasca niste polite
cand va incepe comsa sa le mai execute conturile peste vreo doi vor mai bloca niste plati pentru lucrarile de atunci facute de niste contractori onesti care vor sa isi faca treaba si sa isi ia banul si sa vina cu capul sus la alta lucrare, asa - dupa cuc, potopul

cristi5

#49460
Hai sa vedem ce se mai poate face concret. Sau asteptam linistiti expertiza, alegerile?

Actiunile care au avut loc pana acum pentru a raspunde la aberatia LD3:
- filmari API din drona si de la sol
- crearea de semne de circulatie pentru o campanie. Excelent @kitsune! Ar trebui sa le folosim toti, sa se raspandeasca in media.
- pozitii API (la care am ajutat, pentru colegii care cred ca ma ocup numai cu soparle)
- raspunsuri la postacii de pe Fb la pozitiile API
- incercarea gasirii explicatiilor rezilierii ca eu nu cred in povestea cu calitatea patriotica.  Ecoductul e principalul suspect. Trebuie explicate publicului cauzele probabile, ce pierde si ce castiga statul, constructorul, etc.
- scrisoare la primul-ministru
- evaluarea (in numele meu personal) riscurilor intrarii neautorizate. Discutia s-a mutat pe "siguranta circulatiei"
- raspunsuri la posturile Fb ale MT si CNAIR. Apropo ultimul film al lui Cuc e patetic. Nici nu e clar ce presa s-a dus cu el acolo, pare ca abia si-abia a gasit pe cineva sa-i monteze un filmulet.

Poate unele din cele de mai sus au fost uitate in valtoarea evenimentelor si poate ar merita reluate.

Actiuni luate in considerare dar deocamdata "in rezerva"
- campanie de semnaturi Declic. Cred ca e in pregatire
- prezentate cazuri de autostrazi din strainatate cu defecte cunoscute, puse in circulatie
- scris in presa gen Hotnews/Contributors. Am mai multe texte, vedem cum e mai bine. Fireste, oricine e binevenit sa scrie.
- scrisoare la Avocatul Poporului. Se pare ca trebuie sa vina ca petitie din partea unui cetatean. Voluntari?
- scris la Solvit de catre cetateni EU
- scrisoare la Comisia Europeana. Asteptam sa se aseze noua comisie

Daca aveti alte idei?

@Quest, vreo propunere constructiva? :)

Allex

Eu am spus de la bun inceput ca un protest organizat pe DN68A nu are cum sa treaca neobservat. Acum e cam tarziu pentru asa ceva, dar inca ar msi putea avea efect.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

La Moara Vlăsiei când a închis CNAIR nodul au venit 20 de oameni de la 2 pași distanță. Să nu ne amăgim că o să vină sute de oameni in the middle of nowhere.

pasadia

Eu te asigur că voi veni cu mașină plină tocmai din Brașov.

cristi5

#49464
@horatiu.cosma interesant ca tot la Moara Vlasiei s-au gasit volutari pt dat la o parte betoanele, sau ma insala memoria? Chiar dupa demonstratia esuata parca.

yo2mhj

Daca se face protest pe DN 68  A va asigur eu că o sa vina(aduc eu personal)mai mult de 100 de persoane din zonă..toți suntem interesați de deschiderea LD 3...dar, probabil...o va inaugura duamna împreună cu pasarea cântătoare înainte de primul tur...

Ionut

Eu sunt de acord cu Horatiu legat de protest. Nu cred ca ar fi nici eficient si nici nu ar veni oameni. Din pacate. Pentru ca mi-as dori sa vina 1000 de camioane si vreo 5000 de masini si sa facem o coada lunga pe toata distanta Margina-Holdea. Insa sunt realist. Stiu ce-a fost la Moara Vlasiei (o mana de oameni, desi se jurau ca vor fi cateva sute) si stiu nivelul de mobilizare al soferilor, in general. Iar transportatorii fac protest doar cand vine vorba de Uber/Bolt/ridesharing. Cu foarte, foarte, foarte putine exceptii locale (cum a fost protestul moldovenilor pentru A8 si A7 la Tisita unde un grup local a trimis cateva camioane/cap-tractor).

Nu stiu daca partenerii de la Declic vor da drumul azi la campania online, asa era vorba saptamana trecuta. (Ceva in genul celei facute pentru A10 lot 3). Va tin la curent.

adrian sibiu

Foarte bune ideile lui Cristi5 dar cred ca API prin vocea lui IONUT ar trebui să fie cât mai vocală prin toate mijloacele posibile asa incat sa acopere toate mizeriile aruncate în media de cuc si compania. Cred ca ar trebui date cat mai multe interviuri,interpelări si răspunsuri in toata media.Mai cred  deasemenea ca ar trebui luat legătura cu toti transportatorii români și nu numai poate se poate bloca Dn68A macar cateva ore într-o zi și poate se va misca ceva,si mai vreau sa cred ca si împreună cu populatia care mai crede că se poate misca ceva in Romania prin forța ei s-ar putea trage un puternic semnal de alarmă.


carutasul

Oare Avocatul Poporului nu ar fi în contextul actual interesat(ă) să verifice contextul în care niște cetățeni sunt privați abuziv de un bun public? Zic și eu...