News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

13 Members and 47 Guests are viewing this topic.

paulmare

- izvoarele lui rocklee prezentate de scarlat
cred ca aici va fi viitoarea groapa

restul - santuri si podete colmatate,
si fisura aceea - pe partea unde nu se va circula multa vreme din pacate

marinluigi

Va urmaresc cu cea mai mare placere forumul si ma bucur ca sunt oameni competenti aici care stiu ce vorbesc. Am vazut clipul de pe youtube ieri cu LD3-LD4. Nu putem trece 'flagrant' pe langa parapetii de beton sa intram pe LD3?

Kidu

Ce circ de prost gust, cata butaforie!

istvan78

Cred ca in comunicarile cu publicul trebuie subliniat ca *daca* lucrarea COMSA are defecte grave, asta e exact motivul pentru care contractul trebuia pastrat in vigoare, ca sa beneficiem de 4 ani de garantie.
Prostul de Cuc ne arata defecte crezand ca astfel justifica rezilierea. In realitate, cu cat mai grave sunt defectele cu atat mai mult avem de pierdut din rezilierea contractului!

elphax

Am și eu o nelămurire, scuze dacă enervez pe cineva.
Presupunând că sunt zone în care e foarte subțire stratul de uzură, există o procedură care sa oblige autoritățile sau constructorul (dacă are garanție) sa frezeze și să reasfalteze?
Nu ca asta nu s-ar putea face după deschidere și cu restricții parțiale

cristi5

#49445
@marianluigi despre "flagrant" vezi ca am pus mai sus o analiza a intrarilor/iesirilor fortate pe autostrazi si alte lucrari din Romania

Pe scurt:
- daca intri, intri pe barba ta. Sunt multi care intra sa filmeze de exemplu, nu e nimic nou
- exista paza cred. Poti alege sa vorbesti cu ei sau nu
- daca patesti ceva cel mai probabil nu esti asigurat, chiar daca ai Casco

Pe segmente mai scurte (podul Brasov-Sanpetru, nodurile nereceptionate si iesirile de urgenta pe A3 Bucuresti-Ploiesti) oamenii s-au gandit probabil ca merita riscul, ca castiga *zilnic* mult timp si benzina/km si sunt "in ilegalitate" doar cateva secunde. Pe 21 km, se calculeaza probabil raportul risc-beneficiu.

yetiman

Stai linistit. In orice varianta CNAIR/MT o va prezenta ca un succes.

Daca expertiza iese "prost" - nu se deschide. (Ghilimelele sunt pentru situatia in care NICI MACAR NU VOR sa deschida, chiar daca declara altceva.)
Daca expertiza iese bine - vor spune ca la calitatea proasta a lucrarii au trebuit sa se asigure ca lotul este circulabil, printr-o expertiza "independenta" si ca ei nu puteau risca sa deschida circulatia fara ea. Si ca rezilierea contractului a fost intemeiata datorita restului lucrarilor nefinalizate....



,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

timisoreanul

E clar ca nu se compara rugozitatea si planeitatea de pe lotul 3 cu cele de pe drumul national, nu-i asa? Ar fi de ras, daca nu ar fi de plans.
Cat despre intrarea fortata pe autostrada, exclus asa ceva, pentru ca ar fi o infractiune. Cei care ar face asa ceva s-ar expune chiar ei si chiar nu se merita, oricat am fi de indignati. Asa ca nu avem decat sa asteptam sa le vina gandul cel bun si sa deschida autostrada. Probabil si ei vor asta, pentru ca presiunea pe ei ar disparea si ar putea sa se judece linistiti cu constructorul. Daca insa o deschid prea devreme, confirma ca nu existau motive de reziliere.
Dar, eu cred ca la un moment dat, fiecare raspunde pentru faptele lui. Au fost oameni in tara asta care s-au crezut Dumnezeu pe Pamant si la un moment dat totul s-a prabusit in jurul lor, ca un balon de sapun. Daca s-a gresit, cei vinovati vor plati, intr-un fel sau altul, mai devreme sau mai tarziu. Si nu vreau sa sune amenintator, e pur si simplu o constatare a ceea ce s-a intamplat in ultimii ani.

nenea_hartia

#49448
Mă tot uit la filmele astea de propagandă și mă îngrozesc, presupun că acest Cuc e încă în funcție pentru că altul mai incompetent și mai bătut în cap nu au găsit oricât au căutat... :puke: Și Scarlat ăla slugarnic lângă el, tabloul ăsta l-am mai văzut.

yo2mhj

  Sunt curios daca Ionut a primit raspuns de la onor prim ministresa...sincer,nu cred...cucul ii poarta trena in toate pozele din precampania la prezidentiale...adica,pe intelesul meu,este de-al casei...doamne ,lasa-i fara tot ce-au furat sau au primit spaga si paraindaraturi...
  Nu sunt specialist,dar,daca vine anotimpul rece cu zapezi si alte cele si nu se face o minima intretinere nu exista riscul degradarii?

pentium10

Ministerul Transporturilor a pus un video-fotoreportaj pe Youtube cu problemele LD3,
care confirma si mai mult ca pot fi rezolvate sub trafic.



Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

TibiV

"Pixul, dom'le, pixul... Cat a fost pixul?!...
Scump, dom'le. foarte scump!!!...."


Exagerat de scump, as spune eu...

Mai ales daca reziliezi contractul si instantele au spus pana acum ca ai fost un cuc (ala din "Carul cu cuci", pictat de Grigorescu in urma cu un secol...), deci ramai in final fara banii de garantie, caci ai facut ceva abuziv....)

(A postat un coleg de-al nostru un pix mult mai "ieftin"... Nici nu se vede in crapaturile/gropile/faliile din DN-ul "echivalent"... O rusine de pix, conform standardelor "riguroase" ale CxxxR)

Daca sunt de facut remedieri de 10 euro si ai garantie de 100 de euro, da, atunci poti sa reziliezi - dar numai daca ai motive reale si legale....

Daca sunt de facut remedieri de 90 euro si ai garantie de 100 de euro, atunci te tii cu dintii de contract.... Iar daca antreprenorul spune el insusi "nu mai pot sa duc remedierile din garantie, au ajuns la la 150 de euro", abia atunci reziliezi si mergi cu el in instanta, ca nu a facut ce trebuia si nu a evaluat corect valoarea lucrari - oferta a facut-o el, nu tu, deci poarta toata vina....

Asa, ce a rezolvat pasarea aia singura-singurica?....
1. Nu are autostrada receptionata, dar are o garantie executata in mod ilegal
3. In mod aproape sigur, va trebui sa restituie garantia oprita abuziv
3. Va avea de remediat niste lucrari la costuri mult mai mari (o roaba de pamant colo, o decolmatare dincolo) din propriul buzunar...

Bravos, dom'ministru!... Esti exemplificarea perfecta a "performantei" guvernari din prezent...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

#49452
eu stiu de cel putin doua lucruri   mai grave  pe acest lot  :) ...... decât rahaturile acestea... pe care încearcă sa  ni le arate .....Acest minister al antiinfrestructuri  românești.

paulmare

rocklee acolo la izvor, daca ar fi fost simplu, ar fi facut comsa, si crapatura - cine stie ca ne dam si noi cu parerea din pix si tastatura, s-ar putea sa trebuiasca sa consolideze taluzul cumva, restul sunt chiar maruntisuri si fusheraie de-ale lui comsa
Ce mai e "greu" de remediat acuma ?
Numai sa nu le dam idei unde sa "proiecteze" viitoarea groapa sa aiba motive sa tina lotul inchis inca 2 ani de zile pana se judeca cu comsa 

alecu26

#49454
Nu cred ca pana la alegeri se va intampla ceva decisiv...dar multi s-ar bucura sa apara inca vreo fisura catastrofala pe acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).