Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 41 Guests are viewing this topic.

TibiV

Pentru grupuri organizate muzeul asigura si ghid ?!.... O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#49486
Grupuri organizate de TIRisti dornici sa viziteze fiecare km al muzeului...

@B Alex, cum am scris mai sus, legea Avocatului Poporului cere ca intai sa te adresezi unei autoritati (MT in cazul asta cred) si daca aia iti incalca un drept fundamental (dreptul la viata? Dreptul la siguranta?) poti face petitie la AP

Dar e bine c-ai incercat si "pe direct", te rog sa ne spui ce iti raspund.

Ionut

API pe Facebook

SEMNAȚI PETIȚIA pentru deschiderea circulației pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva! Intrați pe acest link: http://bit.ly/2l2Sfhy și dați mai departe dacă vă pasă!

În parteneriat cu Declic, am lansat campania în speranța că responsabilii din Guvernul României, Ministerul Transporturilor România și Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere vor înțelege mesajul cetățenilor, așa cum l-am explicat de zeci de ori în ultimele șase săptămâni: nu ne mai puneți viața în pericol, dați drumul la trafic și vă puteți certa cu antreprenorul ani întregi prin instanțe!

O petiție online similară, derulată în 2018 pentru deschiderea lotului 3 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, a strâns aproape 17.500 de semnături, tronsonul respectiv fiind "muzeu" timp de 8 luni de zile. Din păcate, ne vedem nevoiți să repetăm acțiunea, autoritățile refuzând să învețe din greșelile trecutului.

Marius70POR

Buna tuturor,
Urmaresc acest topic de ceva timp bun. Referitor la aceasta petitie, mi se pare o idee foarte buna. Am semnat-o si eu, trimitand-o in acelasi timp tuturor celor cunoscuti (M-au asigurat ca o vor semna, dar nu pot decide in locul lor)
Ideea e ca fac drumul acesta Tm-Hd aproape la fiecare sfarsit de saptamana, pana acum ceva timp, nu era data sa nu fie vreo masina rasturnata...
Acum ca mi-am facut cont, de fiecare data cand voi trece pe "minunatia de drum", voi incerca sa fac ceva fotografii la traficul si blocajele care se fac, pentru a le posta, sa le vada toata lumea.
Dacă nu ai un plan al tău, alţii te vor include în planurile lor. - Anthony Robbins

yetiman

S-au depasit 1000 semnaturi.  :cake:
(si se semneaza in continuare - de cand am inceput sa scriu s-au mai adunat deja peste 10 semnaturi)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

gruiarew

@Kitsune & co. v-aș ruga la orice acțiune o faceți să prezentați lucrurile obiectiv. Ca utilizator frecvent de DN68A pot să vă zic că se merge prost la Ohaba că-i trecerea peste CF și acele de păr, în rest se merge cu viteza celui mai încet, dacă prinzi coloană, dar niciodată nu am mers cu 4km/h. Exagerările s-ar putea să nu dea bine. Avem deja o serie din partea "autorităților competente". S-ar putea să vă pierdeți credibilitatea. Zic și eu, nu dau cu parul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis


TibiV

#49492
Acum:
Quote
1.609  1626
din 5.000 de semnături
:cheers:

Asta este viteza...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Nelu63

Am semnat si eu petitia si am postato si pe pagina de facebok. Si eu folosesc traseul destul de des  mergand de la Lugoj la Cugir , viteza de deplasare pe portiunea Marginea -Ilia este viteza de deplasare a coloanei de masini. Sa mers si mai repede uneori si mai incet  media pe pe  traseul Lugoj  - Cugir autostrada si Dn  fost de 2 ore , 2 ore si un sfert uneori si jumatate ,la o distanta de 150 km. Cu LD3 as cobora la 1 ora si jumatate  .

kitsune

@gruiarew: situația prezentată acolo e posibilă, chiar dacă am exagerat cu viteza (la nevoie mai pun câteva accidente și atunci devine realistic). Dar ideea e de satiră, nu de realism. Că nici pe lotul paralel al A1 nu ai tablouri și obiecte din neolitic ca la muzeu (deci și titulatura de muzeu e o satiră, nu realitatea).
Câștigul e din impactul vizual al imaginii, aceeași tehnică pe care o folosește "adversarul" cu pixul. Trebuie combătuți cu argumente, dar și cu armele lor la un moment dat. My 2 cents.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

gruiarew

Eu am zis ce-am avut de zis, mi-am încasat minusurile și aia e. De fiecare dată am îndemnat doar la respectarea legilor, a nu face mizerii doar pentru că și alții fac și a nu face bășcălie și exagera cu chestiile serioase si unde trebuie prezentată o situație reală. Voi faceți cum credeți că-i mai bine
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Te rog frumos nu confunda respectarea legilor cu o imagine-pamflet. Nu cred ca o imagine-pamflet e o mizerie. O mizerie e să ții autostrada închisă și să reziliezi ILEGAL contractul și să prezinți în presa o fisură măsurată cu pixul. Nu e o mizerie sa faci o imagine-pamflet (cum sunt și cele cu indicatoarele cu autostrada muzeu) si sa atragi atentia asupra mizeriei numite DN68A.

gruiarew

#49497
La respectarea legilor mă refeream la a nu circula pe un tronson ce nu e deschis circulației și a nu muta parapetele pentru că poți, cum a făcut CNAIR-ul, la asta mă refeream cu mizeria, nu la poza respectivă. Vezi și celelalte posturi, unde se îndemna la așa ceva și am sugerat să nu si iar mi-am luat-o. Știu să fac diferența între o poză și un text de lege. Și poza, chiar și pamflet ar trebui să prezinte o situație reală, nu exagerată și denaturată.

Dacă vrei o rezolvare a unei probleme serioase, o abordezi serios nu o dai în lambada și glume. Pentru că dacă faci bășcălie, slabe șanse să te ia careva în serios. Cam asta am avut de zis.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

perfidus

Gruiarew, chestia asta cu abordarea serioasa e cu dus si intors. Are dreptate Ionut ca trebuie batuti cu propriile arme. Adica ei ne iau la misto, spunand "sa vina API sa receptioneze autostrada daca zic ei ca e buna" si noi sa nu facem bascalie?
Nivelul moral (uneori si intelectual) al decidentilor e atat de jos incat cu sarcasm fin nu reusim sa propagam mesajul.



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

gruiarew

Asta cam așa este. Plus ca mai e și varianta să nu rezolvi nimic. Așa măcar (ne-)am râs.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis