Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 60 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Margina - Timișoara



Și Timișoara - Făget (via "centura de est")

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Quote from: danutzu_1069 on February 28, 2017, 08:56:36 PM
A, si un pic de atentie la min 2:00
Pe partea dreapta a drumului.

L-ai "dat in vileag"... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

#32822
 :D :p
ieseam de la fotografiat ecoductul ohaba 2  :)

danutzu_1069

Am spus-o inca de vineri.
Dar, toata stima.... la ce vreme a fost vineri...
Si, sincer imi pare rau ca nu am putut opri sa-l salut.

TibiV

#32824
O noapte "insomniaca"... :(

Care m-a ajutat sa dau de niste super-poze.

Viaduct Aciliu, 2012...

L.E.




Restul pozelor le gasiti aici: http://www.maegspa.com/en/portfolio/aciliu-viaduct


Structuri metalice din otel COR-TEN (sau CORTEN).
(Italienii spun ca are lungimea de 2020 metri. Cred ca au masurat bine... ;) )


Am modificat postarea astazi, 26 aprilie 2017, pentru ca italienii au schimbat TOTUL....
Adresa site-ului, pozele... Nu mai sunt pozele alea super-faine de pe vechiul site... :(

Postarea INITIALA era
Quote
http://www.maegcostruzionispa.it/thumbs/2240-864x520-cs-dsc_7811.jpg

http://www.maegcostruzionispa.it/thumbs/2233-864x520-cs-img_2688%5B1%5D.jpg

Restul pozelor le gasiti aici: http://www.maegcostruzionispa.it/en/Completed-works/213/Bridges-and-viaducts/1079/Sibiu--Romania-Viaduct

Structuri metalice din otel COR-TEN (sau CORTEN).
(Italienii spun ca are lungimea de 2020 metri. Cred ca au masurat bine... ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

#32825

luc

^ Da Tibi, superbe poze. Si uite asa in loc sa fie pt Salini un lucru de lauda, pentru ca sa recunostem, acel viaduct este o realizare tehnica, ce a urmat pe lotul 3 s-a transformat in rusine nationala...

gruiarew

Ca să închei "circuitul" pun și ultima parte de filmare Făget- Sibiu (am schimbat atelajul):



Pentru cei ce vor să vadă doar dâmbul, este la:

https://youtu.be/ad78rI4-BWU?t=1h49m57s

Camera n-a prins (e montată puțin mai în dreapta și masca și tirul din față), dar cei ce m-au depășit au sărit "spectaculos". De acolo și remarcile ce se aud pe fundal. Dacă nu era forumul, poate făceam și eu o cascadorie :) Așa am trecut "doar" cu ~50km/h știind că e "pe bune" limitarea. Problema pe care o văd eu e restul de semne "uitate" după ce se termină lucrările. Cred că am văzut cel puțin trei situații de genul unde era limitare temporară la 60 și drumul reparat...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

rocklee

tibi v ...acele imagini erau de pe vremea cand....@ adiarc era mai tanar si.....si foarte activ in acea zona ...ce vremuri si ce tineri si optimisti eram.... O:-) :)

Dominik

#32829
Faina filmarea gruiarew, felicitari pt dedicatie, imi place foarte mult cum este iluminat nodul Margina....se vede superb noaptea, sa speram ca se deschide in Martie !!!
You're in Steelers Country

ovicor

      Aprecieri si din partea mea, @gruiarew. Vad ca, in continuare, cei ce ies din Deva si vor sa mearga la Nadlac, sunt directionati spre Soimus, adica A1. Pana la terminarea LD4, aceste indicatoare vor incurca pe multi !


Allex

Quote from: yetiman on February 06, 2017, 04:42:00 PM
Legat de suspendare, a dat si CNAIR un comunicat:
QuoteComunicat de presă 06.02.2017
06 Feb 2017 Interes general
Facebook
Twitter
Google+

Contractul "Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu - Piteşti" a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă Asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti Tecnic Consulting Engineering România SRL, (Lider de Asociere Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti).

Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (FC 85%) și Bugetul de Stat (GOR 15%). Contractul  are o durată de implementare de 17 luni.

CNAIR SA a supus dezbaterii publice cele 5 variante de traseu ale Autostrăzii Sibiu - Piteşti, încă din faza realizării Studiului de Fezabilitate. Acest fapt are drept scop realizarea unei cât mai bune cunoaşteri a proiectului, a locului, a condiţiilor de care Proiectantul ar trebui să ţină seama. Pentru aceasta, CNAIR SA a făcut public proiectul cu cele 5 variante pe site-ul companieişi pe forum.cnadnr.roşi, de asemenea, a declanşat discuţii cu autorităţile localeşi cu toţi cei interesaţi.                                                                               

Având în vedere importanţa acestui proiect, autostrada Sibiu - Piteşti, la nivelul companiei s-a înfiinţat încă de anul trecut colectivul de lucru - Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/ Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu - Pitești". Această Unitate în cadrul căreia au fost desemnați 18 angajați ai CNAIR de diferite specializări, va urmări procesul de realizare a SF-ului și, în mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel încât să fie respectate standardele de calitate impuse de U.E.

Pentru realizarea Studiului de Fezabilitate în parametrii de maximă eficienţă, în luna decembrie 2016, compania a decis suspendarea contractului pentru o perioadă de 3 luni întrucât în sezonul de iarnă nu se pot realiza investigaţii de teren, în special studii geotehnice.

Având în vedere că această autostradă este imperios necesară, compania îşi rezervă dreptul şi obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru ca Studiul de Fezabilitate să fie realizat conform tuturor standardelor tehnico-economice astfel încât realizarea propriu-zisă a  proiectului să fie făcută în termenii stabiliţi.

În cadrul CTE-CNAIR din noiembrie 2016 a fost avizat traseul pentru ultimele secţiuni ale autostrazii Sibiu - Piteşti, după cum urmează:

    Secţiunea 2  (Boiţa – Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000);
    Secţiunea 3 (Racoviţă – Văleni, de la km 43+000 la km 72+000).

Astfel, traseul întreg al Autostrăzii Sibiu – Pitești, în lungime de aproximativ 123 km, este:

    Secțiunea 1, Sibiu - Boița, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (Defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente;
    Secțiunea 2, Boița - Racoviță de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boița cu localitatea Racoviță;
    Secțiunea 3, Racoviță-Văleni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea   autostrazii prin Valea Baiasului făcând conexiunea dintre Defileul Oltului și Defileul Văii Topologului;
    Secțiunea 4, Văleni - Curtea de Argeș, de la km 72+000 la km 90+000 traversează Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Argeș;
    Secțiunea 5, Curtea de Argeș – Pitești, de la km 90+000 to km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeș cu orașul Pitești și autostrada existentă prin valea Argeșului;
    Secțiunea 6, această secțiune constă în reabilitarea a 14 km de Drum Național, respectiv DN 73C fiind drum de legătură între Nodul Rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și construcția a 2,5 km de drum nou.


Sublinierea cu ROSU imi apartine.
Sa vedem ce urmeaza.

S-a de-suspendat cumva contractul? Sau e si luna martie cuprinsa in "sezonul de iarna"?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova


teocharis

Quote from: AlexAllex on March 02, 2017, 07:58:33 AM


S-a de-suspendat cumva contractul? Sau e si luna martie cuprinsa in "sezonul de iarna"?

oficial, dpdv astronomic "primavara" soseste cu echinoctiu de primavara, pe 20 Martie a.c.