Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 63 Guests are viewing this topic.

TibiV

:cheers:

Esti o mita plouata care ne-a incalzit inimile... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Rocklee, sa traiesti!  :cheers: Desi poate un ceai fierbinte ti-ar fi prins mai bine!

@specialisti: De ce stalpi de iluminat pe langa ecoduct? Sa-l poata localiza animalele? :) Acuma, serios, care este rostul, daca este vreunul?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Probabil atenuarea efectului de orbire la trecerea de la lumina la intuneric...
Probabil ca ecoductul va avea iluminare...
In cazul asta, noaptea, daca iesi din el si dai direct in bezna, fara cateva secunde de tranzitie si adaptare a ochiului, pot sa apara probleme mari...
Mai ales ca nici inainte nici dupa ecoduct autostrada nu este "dreapta-snur". Sunt curbe, este drept ca largi, dar totusi curbe...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Faine poze Rocklee...esti din nou pe teren...omul nostru de baza  :D
You're in Steelers Country

Phenol

Quote from: rocklee on February 25, 2017, 12:32:28 AM
se monta bariera automata la trecerea la nivel peste cf




De amplasarea barierelor se ocupa firma Thales, prin lucrarea: "Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2"

despre lucrari: aici

jalemare

Mulțumesc, Rocklee!
Să sperăm ca vom avea câțiva km în plus de autostradă, în acest an.
După un an cu minus, un an cu zero, ar cam fi cazul să depășim nivelul "râsul Europei"  :D

Cuneo

Mulțumim, Rocklee! Mi se par cam strânse curbele pentru o autostradă, specialiștii ce zic?

danutzu_1069

Eroare de ... paralaxa...
Realitatea este alta..

bogdymol

Nu ar trebui sa fie prea stranse curbele. Te fura putin zoom-ul. Am crezut si eu la fel pe vremea cand era Centura Arad pe A1 in constructie, dar dupa deschidere am vazut ca poti circula fara probleme pe acolo (e drept ca limita e 100 km/h, dar si viteza de proiectare e tot 100... pe cand pe Lugoj-Deva e proiectata pentru 130 km/h).

Singura mea problema e cea a vizibilitatii in curbe. In Romania parapetul median e foarte aproape de banda, iar in cazul unei curbe la stanga, mai ales daca circuli pe banda 2, nu vezi decat 100 m in fata, si nimic mai mult. Uite un exemplu de pe A1 Centura Arad. In schimb vecinii nostrii din Ungaria au rezolvat problema aceasta, proiectand o zona mediana lata in zona curbelor spre stanga - vezi exemplu aici de pe M43 Mako-Szeged.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

user201

Super poze @rocklee, mă bucur că se lucrează. Să sperăm că se și poate deschide lotul 3 până prin August anul acesta.
Oare pe lotul 2 se mai și lucrează ceva, sau doar avem controversa legată de deschidere, că vremea pare propice unor ultime retușuri în cazul în care sunt necesare?

Quest

Ma uit la stalpii de iluminat din avalul Ecoductului Ohaba 1 fotografiati ieri de Rocklee (multumim !) si nu-mi vine sa-mi cred ochilor. Deci o zona cu un tandem de ecoducte, in care animalele ar trebui sa se simta in largul lor sa traverseze ecoductele macar pe timp de noapte, va fi de fapt inundata de lumina a la giorno...

E un cerv vicios cu ecoductele astea. Daca s-ar fi facut de latimea unora obisnuiti 20 m (pe cei 40 km de M43 Szeged - Nadlac sint 6 buc, vezi unul aici), confortul de utilizare al lor de catre animale ar fi fost mai scazut, dar macar nu era nevoie de iluminat pe A, ptr trecerea graduala de la lumina naturala la cea artificiala din ecoduct si invers.
Asa, latimea ecoductelor e de 80 respectiv 90 m, lungime la care in dreptul portalurilor + 300 m in amonte si in aval, e nevoie de iluminatul amintit, lucru care va inhiba animalele si le va indeparta din zona. Asadar grija ptr confortul animalelor va duce paradoxal la indepartarea lor, cauzata de grija obligatorie ptr soferi...
 
Pozitia celor 3 elemente: parcarea de la Ohaba (km 59+700), ecoduct Ohaba 1 (km 58+700) si ecoduct Ohaba 2 (km 57+710) face ca pe o lungime de vreo 3-4 km sa existe iluminat nocturn. Va arata feeric, dar animalele se vor retrage...
Common sense will get you far !

nrb

Da, poze frumoase de pe LD3, dar totuși de interes ar fi LD2, se lucrează ceva pe TV-M sau doar se așteaptă!?! poate păsările călătoare...

dr4qul4

Mai mult ma intereseaza ce se aude cu tunelele. Chiar asa, au uitat cu totul de ele?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mishu77

Ieri am trecut pe la Margina, nu se lucra nimic, dar era duminica, totusi la nod in partea catre Margina au aparut niste santuri destul de adanci. Inca nu sunt betonate, dar se vede clar forma lor.

DN68A a ajuns intr-un stadiu in care nu l-am mai vazut demult, plin de gropi (e adevarat ca nu foarte adanci, dar dese) cam de pe la Ohaba si pana dupa Cosava si extrem de aglomerat. La intrare in Faget cred ca aveam colona 5-600 m in fata si 1km daca nu mai mult in spate. Noroc ca lumea nu se prea aventureaza in depasiri, dar mai sunt si handicapati care nu au ce face, unu chiar cu un logan depasea de ziceai ca el are cine stie ce masina pe dealurile dinainte de Cosevita.

Cozak

Rocklee sa traiesti mult si bine sa ne mai aduci poze frumoase!
Piloti de la capatul lotului 2 i-ai vazut, acolo am vazut eu masina de forat saptamanile trecute.Pilotii pozati de tine sunt pentru viitoul viaduct peste DN?Nu prea mi-am dat seama in pozele tale exact locul unde se aflau.
Multumiri inca o data, esti mare!