News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 76 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Azi se circula la paletă  la pasajul Margina. Se lucra ceva exact sub pasaj pe direcția spre Deva. Eram pe fugă n-am putut opri să fac poze. Doar ce a prins camera.

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

GDPR

^Hmm, ce o fi cu gramezile de pamant de pe stanga DN-ului de la min. 15.08.37 si 15.08.44, care par depozitate chiar pe corpul autostrazii?

teea

#32807
@danutzu : nu cred ca e nici o eroare, curbele sint mult prea strinse. BTW, cine are acces la proiect, care e viteza in proiectare in zona SS ?
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

TibiV

#32808
^

Pozele cu zoom mare accentueaza curbele dar si diferentele de nivel...
Nu cred ca vei gasi un montagne russe pe Timisoara-Lugoj L2, desi poza urmatoare asta sugereaza...

Quote from: dorum on November 06, 2015, 02:47:17 PM
aici e ZOOM mare... :)


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

michidush

In caz ca ati uitat va reamintesc ca astazi este ultima zi din luna Februarie. De maine este 1 Martie si in constructii se poate lucra lejer. Ce se intampla pe LD4? Exista autorizatie de constructie?
-ce se intampla la pescarie?
-ce se intampla la dealul de la Soimus?
-ce se intampla la halda de steril de la Mintia?
-ce se intampla cu familia de lilieci? Au pui? Sunt bine? A venit careva de la Mediu sa vada daca puii sunt ok si pot suporta trauma unei relocari?

La cum vad eu lucrurile cel mai probabil nu va veni nici o noutate. Bat pariu ca in scurt timp constructorul va invoca lipsa documentatiei de proiect pt reziliere si cred ca ar fi prost sa nu o faca. Va urma lantul cunoscut al incompetentei licitatii peste un an ->contestatii-> intarzieri si cred ca ne prinde 2022 fara autostrada intre Deva si Grind.

Ma uitam zilele trecute pe filmarea aeriana de pe LD4. Cred ca SINGURA alternativa fezabila este urmatoarea.
Langa Pescarie exista o intersectie cu DJ 706 care pleaca practic din corpul autostrazii. DJ 706 se poate asfalta si largi fara mare bataie de cap in maxim cateva luni, pentru ca nu trebuiesc mutate utilitati, facute expropieri etc.
Dj 706 trebuie largit si asfaltat si solutia asta poate rezolva descarcarea de pe autostrada cel mai elegant pana in 2022-2023 pana or sa se termine liliecii sau petrolul pe Terra (dupa caz).
Eu zic ca deja trebuie sa ne obisnuim cu ideea pt ca e cea mai realista. Pana in ziua de astazi CNAIR nu a reusit decat sa surprinda in rau si sa intreaca mereu cele mai pesimiste asteptari.

bogdix

Quote from: adrian rosca on February 27, 2017, 08:26:32 PM
^Hmm, ce o fi cu gramezile de pamant de pe stanga DN-ului de la min. 15.08.37 si 15.08.44, care par depozitate chiar pe corpul autostrazii?
@adrian rosca
Probabil sunt rezultatul taluzarii bermei de la baza rambleului autostrazii.

gruiarew

După o pauză revin cu ceva filmări. Fiind prima am greșit anul. E de acum nu de anul trecut.



Ca și o remarcă, DN68A între Coșevița și Coșava (în special după pădure) e ca după război. Unde s-a cârpit au lăsat niște praguri de ai impresia că se rupe atelajul.

Atenție, sonor original.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

michidush

La 1:55:18 se vede dealul frezat pt devierea DN 68 si nodul de la Holdea.

mishu77

Quote from: gruiarew on February 28, 2017, 09:26:58 AM
Ca și o remarcă, DN68A între Coșevița și Coșava (în special după pădure) e ca după război. Unde s-a cârpit au lăsat niște praguri de ai impresia că se rupe atelajul.

Cam de la Ohaba e rau.

gdaniel

#32814
@Michidus: Nu poti sa descarci o autostrada in drum judetean cu 2 treceri la nivel cu CF inainte si dupa satul Branisca.

Eventual continuat mai departe peste pescarie + viaduct si pe langa halda de steril pana la DN76 Deva-Brad dar si atunci o sa fie iad pentru satenii din Soimus pe DN76 pana se face restul.
Tehnic ar fi fezabil anul asta dar nu si birocratic...

Beowulf

"Specialiştii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) s-au dus pentru a treia oară pe autostrada Lugoj-Deva, ca să verifice lucrările. Potrivit surselor EVZ, cea dea treia comisie a plecat astăzi, împreună cu autorităţile locale, pe drumul supranumit Autostrada Muzeu.

Noua comisie, a treia la număr, verifică dacă italienii angajaţi să construiască autostrada Lugoj-Deva au remediat problemele constatate de cele două comisii care au verificat lucrările."

http://www.evz.ro/exclusiv-autostrada-muzeu-verificata-de-o-a-treia-comisie.html
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

nrb


Ionut

Sa speram. :lol:
Sunt curios daca mai inventeaza ceva si de data asta.

qsv

Quote from: horatiu.cosma on February 19, 2017, 12:59:12 AM
Și pentru a clarifica și partea de audit de siguranță rutieră care cică impiedica recepția la terminarea lucrărilor anul trecut, uitați ce spune OUG 83/2016, Art. IX, alin. 3:

"(3^1) Prin excepţie de la prevederile alin. (3), raportul de audit de siguranţă rutieră prevăzut la stadiul de la lit. c) se realizează şi se predă investitorului/administratorului drumului în termen de maximum 30 de zile de la data la care a avut recepţia la terminarea lucrărilor. Autoritatea Rutieră Română încheie contractul cu auditorul de siguranţă rutieră şi îl desemnează pentru a participa la recepţia la terminarea lucrărilor, pentru a întocmi raportul de audit de siguranţă rutieră şi pentru a semna procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, în calitate de invitat."

Deci, altfel spus, auditul se finalizează după recepție, nu înainte.

Asa este Horatiu, ce ai citat tu aici este din OUG 83/29.11.2016. Aceasta prevedere nu exista in legea auditului pana la acest OUG si parca zici ca a fost introdusa exact pentru cazul asta, avand in vedere data OUG-ului si data previzionata atunci pentru deschidere/receptie.
Dupa OUG 83/29.11.2016, anuntul pentru audit apare pe pagina ARR cu data de 08.12.2016 http://www.arr.ro/files/sir/anunturi/ANUNT%20412082016.pdf. Asadar conform acelei prevederi din OUG 83, la receptie, contractul de audit trebuia deja atribuit unui auditor care sa participe ca invitat in comisia de receptie....ma indoiesc ca s-a semnat contract asa de repede.

Nu il simpatizez deloc pe ministru cucu-bau pentru modul in care isi atribuie merite, ca ce-au facut ei...au finalizat un audit care a fost contractat de altii si avea prevederi contractuale clare...ei doar au primit raportul de audit..care e meritul aici?....daca nu era guvernarea anterioara reglementarea auditului ar fi ramas in halul in care a fost...
Dar are dreptate in sensul ca auditul pentru "inainte de receptia la terminarea lucrarilor" ar trebui sa se faca cum era inainte de acel OUG ca sa gaseasca deficientele si sa nu se circule cu acele deficiente - unele pot fi majore, si pot duce la victime...facand audit inainte, s-ar evita asta.

Eu nu vad rostul chemarii auditorului in comisia de receptie, deoarece consider ca se aduce atingere independentei auditorului...


danutzu_1069

#32819
Data e clara...
Locatia, DN86A
A, si un pic de atentie la min 2:00
Pe partea dreapta a drumului.