Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 63 Guests are viewing this topic.

marisRO

Poate nu se deschide chiar luni dar ... Șeful CNAIR: Săptămâna viitoare deschidem traficul pe cei 15 kilometri din autostrada Lugoj-Deva
Sursa: http://www.capital.ro/seful-cnair-saptamana-viitoare-deschidem-traficul-pe-cei-15-kil.html


dr4qul4

Buna ideea lui Baiazid. Satele Rusciori, Mag si Amnas vor deveni buricul targului: singura zona cu varianta de ocolire - inel complet- la nivel de autostrada.
Eu zic sa mutam capitala acolo, ca oricum este in centrul Romaniei, aerul este mai curat si presedintele mai aproape de casa :) 
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

deja...megalopolisul numit Amnas are 2 ( doua ) ,iesiri in noduri de autostrada ( Saliste si Apoldu de Jos )  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

#32854
ProTv now!!
Aciliu in prim plan...

Pai... Cam ce scria in articolul de mai sus.... plus cativa... vorbitori...
un geolog, câțiva șoferii care "circulă cu teamă prin zona", și nelipsita asociatie "construim Romania" de parca numai ei exista, dar surprinzător nu prin vocea lui Mihai Craciun, ci Paul Dorneanu alias Spookyx (waze-eri... stiu)

anacronox

mai multe detalii te rog? sunt inca la lucru si nu pot sa accesez online

Bogdan_Cluj

Mi-a scapat mie asta, sau nu s-a postat?


Allex

Si replica CNAIR:

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-02032017

QuoteUrmare interesului public pentru Autostrada Orăştie - Sibiu, lot 3, Compania Naţională de Administare a Infrastructurii Rutiere prezintă în continuarea informării postate în data de 27.02.2017 pe site-ul cnadnr.ro, secţiunea Transparenţă (http://www.cnadnr.ro/ro/transparenta/situatie-actualizata) ultimele date în ceea ce priveşte zona "dealului Bucium":     

Reprezentanții locali ai Beneficiarului (DRDP Braşov) monitorizează și transmit săptămânal rapoarte privind comportarea taluzelor din zona Dealului Bucium. Echipele de monitorizare și intervenție acționează conform celor propuse de către UTCB prin Raportul tehnic care recomandă refacerea sistemului de drenaj actual astfel încât să fie descărcate de ape zonele de acumulare.

Pe dealul Bucium - zona cuprinsă între km 63+770 - km 64+850, stânga, pe taluzurile cuprinse între km 64+000 – km 64+380, calea 2, s-au constatat cedări ale stabilității terenului, care au condus la apariţia mai multor trepte de cedare.

În prezent, compania desfăşoară următoarele activităţi:

măsuri pentru asigurarea scurgerii apelor, curățarea și decolmatarea șanțurilor și podețelor;
asanarea apelor care băltesc pe suprafața versantului din cauza imposibilității de scurgere către un emisar;
mobilizarea unei echipe de intervenție pregătită să acționeze în orice moment pentru degajarea pământului alunecat în șanţul existent de la baza corpului autostrăzii, dacă va fi cazul și inspecția zilnică a zonei menționate;
Totodată a fost identificată crearea unui prag de rupere spre coama dealului, cu lungimeaaproximativă de 200 m și înălțimi diferite în lungul acestuia, a cărui aspect confirmă existența unui plan de alunecare, însă acesta s-a echilibrat momentan, cu mult în amonte față de autostradă.

Menționăm că aceste cedări ale terenului existau și erau vizibile anterior rezilierii Contractului de lucrări iar evoluția din anul 2016 este ca urmare a nefinalizării lucrărilor și nerealizării lucrărilor de conservare/protejare a versanților de către Salini Impregilo SpA.

Pe cale de consecinţă, apreciem că alunecările din zona adiacentă autostrăzii sunt doar de suprafață și apreciem cauza lor ca fiind fenomenul de îngheț-dezgheț și umiditatea crescută. De asemenea, CNAIR SA monitorizează permanent acest sector şi acţiunile pe care le întreprinde, au rolul de a diminua posibilitatea apariţiei oricărui risc.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

myid

^^^ :D
Da, da , au dat copy-paste dupa raspunsul oficial trimis in urma scrisorilor trimise de mine in numele Ascoro.

Raspuns asemanator am primit si de la ISC si IGSU .

Totusi continui sa fiu in dezacord cu opinia ca alunecarile sunt de suprafata si consider ca in teren sunt vizibile toate elementele specifice unei alunecari de profunzime care nu pot fi remediate prin terasare si vegetatie.

Eurocopter

Ati facut foraje sau studii geo de specialitate care sa sustina aceste afirmatii?

Sent from my F5321 using Tapatalk


myid

#32860
^
Eurocopter, nu putem face foraje in locatii care nu sunt in administrarea noastra sau in care nu avem permis accesul. Te rog sa ne crezi cam am discutat si acest aspect. La fel si pentru studiile geo de specialitate. Anyway, pentru moment nu avem bugete care sa ne permita asa ceva.

Pe modelul "see the diferences ? " .
1. Alunecare prin rotatie, cu toate elementele prezente 1:1 in Dealul Bucium:


2. Alunecare prin translatie. Nici unul dintre elementele alunecarii prin translatie nu se regaseste in Bucium.


Eu nu spun ca trebuie inchisa autostrada si refacuta, spun ca trebuie luate de urgenta masuri ( chiar sub trafic) .CNAIR spune ca doar ce au comandat un studiu de specialitate care va fi gata in trim III /2017 + dupa licitatie pentru lucrari.
Nu inteleg de ce nu fac ceva urgent sa remedieze cat de cat situatia si sa nu puna in pericol viata participantilor la trafic.
In plus ceea ce se omite in aceste discutii :
- neremedierea macar partiala duce la deteriorarea situatiei pe un segment mai lung si mai apoi cheltuieli mai mari pentru remediere.

cam atat.
PS : pot sa inteleg ca exista o adversitate fata de baiazid, dar nu pot sa inteleg ca exista o adversitate fata de alte idei si opinii care sunt usor diferite fata de ale voastre. Trist.

dorum

Opinie personala: nu exista adversitate fata de Mihai din partea mea, exista doar opinie diferita fata de situatia de fapt....
No offence, ok?

etalgor

#32862
^
Cum e pusa in pericol viata participantilor la trafic? E usor sa arunci cu cuvinte. Apoi tot voi va plangeti de adversitate...

Eurocopter

Intrebarea e cum poti garanta ca pe aceasta autostrada riscul participantilor la trafic este mai mare decat pe DN-ul adiacent, fara sa faci studii de specialitate si testari stiintifice pe teren? Adica poate unele argumente sunt valide, dar isi poate asuma cineva responsabilitatea, asa, dupa ochi? Totusi autostrada asta asa proasta cum e, a salvat niste vieti cat a stat deschisa...

Sent from my F5321 using Tapatalk


dumbravaandrei

Solutii la alunecarea respectiva sunt suficiente si pot fi aplicate fara a inchide macar 5 cm din banda de urgenta. Ca unii trag magarul de coarne in speranta ca situatia va disparea miraculos peste noapte, ala ii baiul.
Pana la urma facem dealul stanca si gata, 1000 de ani nu mai avem alunecari de suprafata....

Apropo, la viaduct niste poze ceva?  :D :D :D :D