Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Bun deci nici picior de muncitor pe OS3 dupa ce a plecat ministru.
2 excavatoare si un buldo lasate acolo de ochii curiosilor ( forumistilor).
RUSINE !!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

boer_escu

^ Conform http://www.turnulsfatului.ro/2016/04/28/au-inceput-lucrarile-de-refacere-autostrazii-demolate-la-aciliu/
lucrarile vor reincepe miercuri si se va lucra 12 h/zi. Deci daca vor lucra, va trebui sa-i gasim acolo... Vom fi cu ochii pe ei!

dorum

faine cadre Quest:cheers:
MULTUMIM!!!
Cip... vedem imediat dupa Paste daca se lucreaza sau a fost doar o furtuna intr-un pahar cu apa...

ciprebbe

#28383
QuoteLucrările demarate în grabă o dată cu vizita ministrului Transporturilor vor fi întrerupte, de sâmbătă. Șantierul va fi redeschis de miercuri, pentru început programul de lucru fiind de 12 ore pe zi. Vor lucra aproximativ 30 de muncitori, dar în perioadele de vârf se va ajunge până la aproape 50 de constructori pe șantier, a anunțat ministrul.

Pozele sunt de vineri. Una se zice alta se face. Vedem de miercuri. Deocamdata totul e de fatada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdix

@Quest

În mod normal, obiectele rotunde "de domino" încercuite de tine în fotografiile de mai sus sunt capace de la separatoare de hidrocarburi/grăsimi.
Aici, http://www.pureco.ro/envia_tnc poţi (şi orice forumist curios poate de asemenea) găsi date tehnice detaliate şi alte informaţii despre construire, amplasare şi utilizare a lor.

Tot în mod normal, ele ar trebui să fie 2: adică un separator de hidrocarburi şi un separator de grăsimi. Acolo unde sunt 3 mai există probabil un alt tip de separator, dar nu ştiu ce e prevăzut (n-am acces la proiect).

Şi tot în mod normal, aceste separatoare ar trebui să fie legate (direct printr-un şanţ deschis sau printr-o tubulatură de canalizare) la şanţurile existente, care colectează apele pluviale şi le asigură scurgerea spre emisari (naturali: ape curgătoare sau văi, respectiv antropici: acele bazine de colectare a apelor). Din fotografii, nu îmi dau seama dacă sunt conectate la şanţuri, nici dacă au asigurată şi evacuarea apei filtrate.

bogdix

@toţi cei interesaţi

Am fost tras de urechi de un coleg de pe forum cu privire la exactitatea unor date din postări anterioare, pe subiectul "ecoductele de pe LD3". Pe bună dreptate şi îi mulţumesc pe această cale !

Aşa că am revizuit stadiul ecoductelor de pe LD3, ca să nu fie discuţii:
- în acordul de mediu revizuit în dec. 2013 (îl găsiţi aici http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=421 în documentaţia de atribuire există un folder "documente"), pe LD3 sunt prevăzute 2 ecoducte (pag. 19: în zona cuprinsă între km 57+550 - km 58+300 şi în zona cuprinsă între km 58+700 - km 58+850, cu lungimea de 80 m fiecare);
- ecoductul de la km  65+865, era prevăzut în alt aviz, cred că de la Ocolul Silvic Hunedoara;
- în contract (conform documentaţiei de licitaţie disponibilă aici http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=421 - a se consulta Cerinţele Beneficiarului) este prevăzut un singur ecoduct (km 65+500 – km 66+200), care în urma revizuirii din 24.12.2013 a Acordului de Mediu s-a mutat la km 58+700 (şi este în lucru, pentru acesta existând AC nr. 04/17.03.2016 - http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2016/ac%2004.pdf); ATENŢIE: sunt autorizate doar lucrările din coridorul de 70m !
- celălalt ecoduct, din zona 57+500 - 58+300 nu este în lucru, fiindcă în prezent nu este prins în contract (este una din problemele menţionate şi în faimosul "stadiu al proiectelor în derulare" de pe site-ul CNADNR, la punctul 4, la LD3).

Quest

Multumiri Bogdix ptr lamuririle legate de separatoarele de grasimi si ecoductele de pe LD3.
+1 ptr fiecare dintre mesaje.
Common sense will get you far !

clau

Bogdix... Mesajele tale clarifica multe aspecte. Astfel un necunoscator ca mine poate sa inteleaga perfect anumite situatii birocratice, contractuale etc etc legate de implementarea unui proiect de infrastructura in Romania...

bogdix

sunt inclinometre. verifica daca exista alunecari de teren active

Beowulf

Nimic nou, dar e bine ca si jurnalistii de la Capital pun presiune pe cei din Minister si CNADNR:

http://www.capital.ro/autostrada-demolata-orastie-sibiu-inghite-zeci-de-milioane-de-euro.html
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

bogdix



În această imagine, bag de seamă o reţea electrică, exact în coama săpăturii, pe partea dreaptă cum te uiţi la imagine.

dorum

...si ca o curiozitate.... :)
Camionul rosu din stanga sus e nemiscat de acolo de luni bune! :)

Liviu_udr

#28392
Mulțumim pt poze!
Mare păcat că nu se văd deloc progrese.
Ritmul lucrărilor este mult sub cel de anul trecut.

Germany

Salut !

Din ce väd prin poze,....färä sä fi vreun specialist, realizezi cä....mai e mult pânä departe :)

Dacä la anul pe timpul ästa, v-or fi gata cele 3 loturi (mai putin cele douä tunele) ne putem considera fericiti si putem circula (aproape)

neîntrerupt de la Nädlac pânä dincolo de Sibiu (ca. 360 km). Asta dacä nu "o ia la vale" iar vreo bucatä de autostradä gen ACILIU :)


O zi bunä la toatä lumea

rocklee

#28394
^^
acel camion e a lui STRACO ... :D
si mia spus ciobanul de alaturi ca esteabandonat de mult de tot  >:(