Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 80 Guests are viewing this topic.

teea

#28410
@ beowulf : expertii sint de regula dintre profesori. Mai sint si exceptii, desigur.  Dar expertiza constructorului, cine a luat-o in seama ?
Beowulf : expertii, sint acele persoane autorizate, in conditiile legii, sa poata face o expertiza. Fiecare, in domeniul lor de activitate. Af, sau A4/B2/D, sau impreuna, in acest caz
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

Beowulf

#28411
Doar instanta poate decide care expertiza trebuie luata in seama. In caz de conflict prin tribunale, se poate realiza o noua expertiza, de catre un expert ales de judecator.

Un expert nu este neaparat profesor...asta voiam sa accentuez.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

GDPR

Cred ca in cazul de fata vorbim de instanta arbitrala. Pana acolo, oare are si Inginerul vreun cuvant de spus in aceasta afacere? Dar Dirigintele? Avem RNC-uri / Notices of Defects? Sunt multe documente / puncte de vedere care trebuie puse cap la cap pana sa se ajunga la un verdict.

S-I mai au si un puternic dezavantaj si anume lipsa cvasitotala de credibilitate pe plan national dupa ce s-a intamplat pe OS3. De-aia au si sarit cu "Uniunea Europeana". Stiu ei ce stiu.

gdaniel

Am vazut ceva documentar filmat prin Sicilia cum totul e condus de mafie inclusiv in zona constructiilor.
Asa ca nu mi-e greu sa extrapolez si sa vad acelasi comportament si la Imbecilio mai ales ca a fost preluat de Salini de ceva vreme (care nu au ajuns asa mari fara protectia nasilor).

Ionut


gdaniel

#28415
Pai intri din DN1/DN7 pe drumul ala de la capatul vestic al viaductului (imediat cum treci pe sub calea ferata daca vii de la Sibiu), si pe vremea lui Imbecilo era o ghereta cu paznic la vreo 3-400metrii. De acolo daca nu te opreste nimeni mergi mai departe spre stalpii de inalta tensiune colorati Rosu/Alb/Rosu. Approximativ intre ei (de fapt un pic mai la sud) e zona cu buba.

harta

alecu26

O informatie interesanta, pentru ca in general toata lumea acuza pe DIWI pentru dezastrul de pe A1, si pentru SF-ul foarte prost.

Se vede pe traseu in zona Holdea, cum initial s-a hotarat pe un traseu, dupa aia s-a vrut alt traseu. In acest mod s-a ""reusit"" sa se faca studiul geotehnic prin alta parte.

Pentru ce dumnezeu ar fi vrut CNADNR sa mearga prin dealuri, prin paduri in loc sa aleaga traseul natural, in lungul liniei CF, si sa evite padurea....??? Exista chiar si un tunel CF, imediat dupa statia Holdea...deci ar fi avut si informatii foarte bune dpdv geotehnic. Vestea buna ar fi ca se poate construi un tunel acolo...si cine stie...or fi gasit si informatii despre tunelul CF prin ceva arhive.



Pun si a doua poza, ca sa vedeti unde se reintra pe traseu.



De asemenea si la Margina traseul s-a ratat complet. Noroc ca acolo terenul este plat, si nu sunt diferente majore, pobabil.


Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Incredibil. Sa se fi schimbat traseul din motive politice?

alecu26

Nu cred. Nu erau asa mari afacerile cu expropieri cum se vehiculeaza prin presa chiar si acum când primesti nimic pentru teren, ca expropeierea se face la valoarea notariala. Si alte interese nu vad.

Indolenta, prostie, nepasare....astea ar fi motivele. Convingere ca nici acest proiect nu va ajunge in santier ca au mai fost vreo 4-5 inainte...asa ca de ce sa ne chinuim neuronul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Cred ca se găsea traseu pe acolo. Ori într case și CF, ori culoar chiar printre case.  Pe harta Și cea veche atașată și pe Google maps e loc berechet intre ultimele case și linia CF.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

alegerea traseului pe langa calea ferata era o optiune buna cred ... :)

GDPR

Un deputat face o afirmatie grava referitoare la calitatea lucrarilor de pe LD2: http://www.cdep.ro/interpel/2016/i9870A.pdf

Nu stiu daca este adevarata, dar cred ca asteptam cu totii raspunsul la intrebarea lui catre MT: "Cine se face vinovat de lipsa de control a lucrarilor efectuate?"

alecu26

aoleooo ce intrebare. Zici ca a vazut nea Gheorghe din tractor cine stie ce...si i-a scris pe un biletel le domnul Deputat, ce hotie este acolo. Cum stie el domnul deputat (sau badea Gheorghe) ca era bine sa se foloseasca piatra, care sa proprteasca terasamentul. (asta nu inseamna ca chiar asta poate fi solutia. blocajul din anrocamente cu roci gen 200mm-500 mm este o solutie practicata in zonele cu umiditate crescuta. La fel cum e si cea ce pare ca a facut Salini, adica înlocuirea terenului de fundare prost, cu unul bun).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Danny550394

#28423
Quote from: gruiarew on May 05, 2016, 01:32:49 PM
@alecu26 n-am zis că n-ar fi fost loc. Dar să treci cu autostrada printre case... hm nu cred că prea merge. Probabil existau soluții mai bune.

Nu era  nicio problema. In Sibiu centura traverseaza raul Cibin si strada Podului printre case.  ;)
harta

GDPR

Tinand cont de iuresul starnit de expertiza, cred ca deputatul a nimerit-o cu intrebarea in sine  :)