News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 50 Guests are viewing this topic.

bogdix


teea

Quote from: bogdix on May 02, 2016, 06:16:51 PM
sunt inclinometre. verifica daca exista alunecari de teren active
++

@ bogdix : sau pot fi si/sau piezometre ( verifica nivelul apei subterane, cresteri -scaderi )
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

aditd

Sectiunea Sibiu - Boita (11 km) in ce se termina/da daca e finalizata mai repede?
M-am uitat pe http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/45.636/24.28/0 si nu vad nici o iesire la Boita (pana la urma de ce ar fi) asa ca cea mai apropiata iesire e la Talmaciu.

Deci o sa fie niste km nefolositi? Sau o descarcare temporara? Sau nu conteaza, sa se faca orice pe sectiunea asta?  :D

usiabc

Pe DIGI 24 a fost un reportaj in care se spunea:
Compania Impregilio Salini nu recunoaste rezultatele expertizei pentru lotu dintre Lugoj Deva;
Va merge in instanta in tara si chiar pana la Comisia europeana
Inca nu am gasit link-ul pe pagina DIGI24.
REPORTAJUL L-AM VAZUT LA TELEVIZOR....

pasadia

@aditd: nu cred ca ce vezi pe acea harta va mai fi de actualitate. Crted ca sunt date din vechile SF-uri, dar acum sunt in reactualizare atat Sibiu - Pitesti cat si Sibiu - Fagaras si cred ca ar trebui sa asteptam informatiile din noile SF-uri.

alecu26

pai pana la Boita e o impartire oarecare (cumva de acolo incepe zona grea). Important e sa se deschida pana la Talmaciu, pana in zona de bifurcare a traficului spre Brasov.
Drumurile noastre POATE;

aditd

#28401
^^

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/SALINI+IMPREGILO+STATUL+ROMAN+JUDECATA+LUGOJ+DEVA
Am dat din intamplare de el, ca nu e pagina principala (am intrat din alt articol).

alecu26

in afara de asta si de tuneluri...oare ce se mai intampla cu restul problemelor contractuale: scoaterea zonei cu tunele din contract si prelungirea viaductului nu stiu care???

Va dati seama cum se va face negocierea pentru prelungirea viaductului? Rasu plansu, dialogul surzilor. Impregilo nu va fi de acord cu nimic. Si, zic eu, CNADNR are nevoie de acest adendum. Dar pentru scoaterea zonei cu tuneluri???

Deci am mai taiat niste kilometri posibili a fi deschisi anul asta.(Dumbrava-Margina). Totusi e bine ca, CNADNR are niste clauze contractuale prin care poate exclude lucrari din contract, si Impregilo are obligatia de a permite accesul altor constructori in zona, sau chiar si de a parasi santierul in termen de X zile.
Drumurile noastre POATE;

GDPR

Indemn CNADNR-ul sa faca publica expertiza. @alecu, de acum e conflict deschis, deci o sa fie un dialog intre surzi si muti. Sunt toate premizele ca va sfarsi cu reziliere.

alecu26

#28404
Pfai....ce mandat a prins Homor.
Drumurile noastre POATE;

GDPR

Poate sa-si treaca "conflict management" in CV...   8)

bogdix

ar fi interesant sa isi treaca "conflict mitigation"

Germany

Bunä seara !

Salini-Imbecilo ästia, dupä ce cä sunt "cu musca pe cäciulä" ....trec la amenintzäri ?? Cârpaci si atât !! La ei acasä, oare tot la fel fac ?!?
Sunt curios de un lucru....si anume : Dacä li-se reziliazä contractul, oare pierd ceva ?? Atâta timp cât lucrärile sunt mereu plätite în avans ?? Am impresia cä sunt pushi pe bulealä ...coada pe spinare si CIAO!

Deci...CIAO ;)

teea

Quote from: adrian rosca on May 04, 2016, 09:59:54 PM
Indemn CNADNR-ul sa faca publica expertiza. @alecu, de acum e conflict deschis, deci o sa fie un dialog intre surzi si muti. Sunt toate premizele ca va sfarsi cu reziliere.

@ : de acord. Si sa fie judecata de un grup de profesori de la constructii din bucuresti, timisoara, cluj, iasi ... nu de altcineva
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

Beowulf

Teea, cum poate o expertiza sa fie judecata de profesori? Daca va fi contestata in instanta, judecatorul poate cere o contra-expertiza... realizata de persoane autorizate, care pot fi sau nu profesori. De ce ar trebui sa fie neaparat profesori? Daca preda unor studenti insemna ca e un expert mai bun?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.