Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

#20940
istvan78
Din discuțiile anterioare cu persoane... am înțeles că DJ-ul se va muta în steril și se va afla la același nivel cu autostrada...
Pentru că dacă jaloanele au trasat axul autostrăzii chiar la baza digului de apărare pe care este DJ-ul,
bănuiesc și e chiar logic ca DJ-ul să muște din halda de steril...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

pasadia

Horatiu, nu se pune problema optimismului. Sunt convins ca lotul va fi circulabil si deschis anul asta. Dilema mea e legata de bani, mai exact de cine si din ce buget ii va plati. Optim pentru noi ar fi sa fie platiti din POST 2007-2013, dar in privinta asta nu sunt optimist.

alecu26

chiar cu schimbarea de ora, UMB deja la 6:30 dimineata venea mergea incarcat dinspre Calan spre Soimus. FORTA UMB.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

marcelbanu au atacat ceva si dincolo de dig ?  ???

marcelbanu

Nu... Au pornit dinspre podul de la Brănișca spre termocentrală...
De la baraj spre intersecția DJ706A cu DN76 nicio mișcare...
Stați liniștiți, sînt sub ochii mei acolo, am eu grijă de ei... :) :) :)
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

ciprebbe

Marcel cam cat e distanta dintre tarusi? Vei vechi fata de cei noi ( cu cati metrii se muta axul aproximativ)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

#20946
multumesc mult de poze si precizari ... :)...abia astept sa atace zona soimus mintia ...si sami dezmortesc picioarele si aparatul foto .....va fi foarte interesant.... :D

si pate se vor reactiva si vechi ..camarazi  pelady laurtaxi ...si ceilalti si sanui slabim !!!

horatiu.cosma

Ar putea pune cineva o imagine cu portiunea din lotul UMB-ului care nu e inca atacata?

rocklee

din ce cunosc eu zona ...cam 3 m ..imaginile sunt din marginea muresului  :)

yetiman

@Quest: evident e vorba de factura de la TS catre CNADNR.
Nu stiu care sunt regulile la decontarile cu UE, dar, in general, la companiile care lucreaza pe baza de bugete anuale aprobate, factura trebuie sa fie din anul in care este bugetul. S-ar putea sa fie un termen mai scurt decat 31.12 (am vazut ca unii spun 30.09, dar nu stiu daca asta este pe baza de informatie sau speculatie).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Quest

#20950
Vad ca discutiile se poarta in jurul Lugoj-Deva Lot 4.
Din filmarea lui Eurocopter din 17.03.2015
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg70972#msg70972
am inteles asa:

parte din Lot 3
00'00"    ~km 71+500   inceput film
         45.938424, 22.560976

00'45"   km 73+574   pasaj pe DL peste A1

01'13"    km ?                pod casetat ptr DL
         45.942617, 22.603205

01'28"   km 74+852   -> km 74+912
         viaduct peste CF Lgj-Dv
         si zona inundabila Mures

01'50"   km 75+165   -> km 76+595
         nod Ilia (A1 cu DN7 si DC154)
capat lot 3
===============================
inceput lot 4

02'26"   km 78+226   pasaj pe DC154 peste A1
         45.947999, 22.644425

02'37"   km 79+000   parcare

03'07"   km 80+150   pasaj pe DC153 peste A1

03'29"   km 81+050   pasaj pe DJ706 peste A1

03'44"   km 81+840   -> km 81+900
         pasaj pe A1 peste Valea Batrina

04'09"   km 83+014   tub pe DL pe sub A1

04'18"   km 83+400   tub ptr DL pe sub A1

04'37"   km 84+???   tub pe DL pe sub A1 ?

05'12"   deal de taiat   45.938207, 22.739568

05'23"   km 86+350   tub ptr DL pe sub A1

05'38"   km 87+060   -> km 87+120
         tub ptr DL ?

05'58"   km 88+016   pasaj pe DC147 peste A1
         45.930626, 22.763794

06'11"   pescarie      45.926701, 22.770596

06'30"   km 89+650   pasaj pe DC146A peste A1
         45.922179, 22.779394   +LEA220kV

06'46"   km 90+330   pasaj pe DC146A peste A1
         45.916678, 22.782709

06'52"   deal de taiat   45.912602, 22.785756   +LEA220kV

06'54"   km 90+805   -> km 91+225
         viaduct pe A1 peste DJ706A

07'52"   km 94+350   pasaj pe DJ706A peste A1

08'52"   km 96+220   -> km 96+620
         viaduct peste DN76
         (e pe stinga podului de CF peste Mures)
         zborul a luat-o pe dreapta riului
         cum se priveste in amonte, traseul e pe stinga

09'28"    final filmare in zare pe stinga sus se vede capat A1 Soimus
capat lot 4
===============================
Common sense will get you far !

marcelbanu

ciprebbe

În fotografia în care apar cei doi țăruși, vechi și nou
distanța e de aproximativ 1,5 - 2 metri dar cam în diagonală.

Adică, dacă mă uitam de-a lungul axului, țărușul nou era spre Mureș cu un metru,
și dacă aș fi privit spre Mureș ar veni cam doi metri spre baraj față de cel vechi.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

pasadia

Quote from: yetiman on March 30, 2015, 06:30:02 PM
S-ar putea sa fie un termen mai scurt decat 31.12 (am vazut ca unii spun 30.09, dar nu stiu daca asta este pe baza de informatie sau speculatie).

E pe baza a ceea ce se intampla pe PNDR. Dar nu mi-e clar daca e vreo hartie oficiala, sau doar dorinta celor din AFIR de a se termina proiectele cat mai repede si de a raporta o cat mai mare absorbtie.

alecu26

fazarea intradevar, nu stiu de ce e facuta pe 30.09. (Sebes Turda si mai ales CT-TGM).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Am intrebat doi consultanti pe fonduri UE (care din asta traiesc, nu unii care s-au ocupat accidental de vreun program finantat cu fonduri UE) despre problema asta.

Ei spun ca poti primi rambursarea de la UE cu conditia ca ultima plata sa fie facuta in 2015, inclusiv pe 31 decembrie.
Decontarea efectiva (trimiterea documentelor la Bruxelles) se poate face si dupa, adica in 2016.

Insa si ei recunosc ca este prima data cand vor avea de-a face cu proiecte inchise in preajma limitei N+2 impusa de regulile UE pentru un exercitiu financiar.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)