Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 83 Guests are viewing this topic.

sebba

de aici se vad? ca nu am nici o limitare ptr nimeni



Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Va rog nu mai umpleti thread-ul cu posturi duble, triple pe aceeasi prostie!!!
STERG TOT. E ultima data cand va avertizez, m-am saturat sa sterg mesaje in ultimele 3 zile.

Asteptati sa veniti acasa si veti vedea pozele. Nu trebuie puse pozele pe 2-3 siteuri diferite!!!
AJUNGE!

Ionut

Din ce vad in raspunsul de aici, Pecica-Arad se deschide in 20 iunie. Pun si in semnatura.
Interesant este ca oficial anunta Izvin-Sanovita anul asta...
Merci NGC20 pentru efort!

horatiu.cosma

Mi se pare ca e putin cam supraestimat anuntul ca Izvin-Sanovita se deschide anul acesta. Ordinul de incepere a fost pe 10 ian. 2014, 6 luni proiectare + 18 executie => 10 ian. 2016 finalizare. Nu prea ii vad eu pe cei de la TS turnand asfalt de revelion doar de dragul de a tepui statul roman de banii europeni, care pana la urma tot la ei ajung.

Ionut

In primul rand, asfaltul nu se toarna, se asterne.
In al doilea rand, constructorul nu are cum sa tepuiasca statul roman de bani europeni respectand contractul. E o ineptie afirmatia asta din multe motive.

In al treilea rand, constructorul lucreaza foarte bine (s-a vazut si din video) si are toate motivele sa termine in decembrie, inainte de termen. Nu au lucrari deosebite de facut, cu mici exceptii. Relief usor. Ca vor reusi sau nu, e alta poveste. Insa calculul tau e irelevant in cazul asta (cu cele 6+18 luni).

Nu se dau premii pentru posturi inutile.

horatiu.cosma

Deci daca TS respecta contractul si finalizeaza lotul pe 10 ianuarie 2016, atunci statul roman va primi rambursarea de 85% din valoarea proiectului de la UE de pe exercitiul financiar 2007-2013(prelungit pana in 31 decembrie 2015) sau nu? Postul nu e inutil atata timp cat in urma lui invatam ceva nou sau ne lamurim anumite chestiuni.

dr4qul4

cu cat termina mai repede cu atat TS isi primeste banii mai repede.
Iar daca intarzie 10 zile (2016) atunci ultimii bani ii va lua la sfantu asteapta.

Orice firma din lumea asta vrea sa incaseze cat mai repede banii. Un motiv suficient decat sa traga 2 saptamani de timp.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

#20932
Problema e ca nu TS deconteaza la UE facturile, ci statul Roman. TS oricum isi ia banii de la statul Roman, conform facturilor emise.
Spun statul Roman, dar se intelege ca e vorba de autoritatea contractanta.
Deci interesul nu este al contructorului ci al autoritatii contractante, ca lucrarile sa se termine inainte de 31 dec. 2015

Nu stiu cat de repede face platile autoritatea contractanta cand are cofinantare de la UE, ca alea care sunt de la buget.... se intind pe multi ani.

yetiman

Se discuta lucruri care s-au mai spus:
Daca se factureaza in 2015 si se depun actele in 2015, se deconteaza de UE si se platesc (relativ) imediat.
Daca nu, si se intra in 2016, CNADNR nu va avea nici un motiv de graba si se va intarzia cu actele si cu plata catre constructor.

In concluzie, firma are tot interesul sa execute si sa factureze cat mai mult anul acesta.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Quest

Quote from: Ioan76 on March 30, 2015, 12:17:49 AM
Bună tuturor !
(...) astăzi am avut un drum de la Timișoara la Brestovăț  (...)

Spre stânga se vede o decopertare masivă cu ceva ce pare un prim strat de asfalt :
http://s1.postimg.org/ceack0pry/29032015649.jpg

Spre dreapta se vad grinzile pentru două viitoare traversări ale autostrăzii :
http://s27.postimg.org/vphsu0jrm/29032015651.jpg

Bun venit pe forum Ioan76 !
Multumim de poze. Daca ai fost cu treaba la Brestovat inseamna ca te-ai oprit si-ai pozat chiar la nodul A1-DJ572 de la Topolovat/Lucaret. Poza numita de tine 'catre stinga' e inspre Izvin si nu vad nimic schimbat fata de filmarea lui Eurocopter
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg70968#msg70968

In schimb in poza numita 'catre dreapta' e spre Sanovita si vad o schimbare in bine, in prim-plan e chiar podul de la nod, status-quo, dar in fundal e pasajul pe drum local peste A1 de la km 74+600 (in filmare la 06'33"), la care vad c-au pus traveele sus.

horatiu.cosma ce-i cu tine asa pesimist ? :) aici pe A1 te indoiesti ca TS poate da in trafic pe 2015 calea de rulare (n-am spus tot ceea ce tine de autostrada, de altfel am citit undeva ca TS va da 'serviciile' in functiune in 2016), dincolo pe A6 ziceai ca nu merita sa purtam nici macar discutii privitoate la posibilul traseu pe portiunea Severin-Orsova etc. Fii mai optimist !

off-topic de A1
Speram si-l rugam pe Delacroix sa ne faca randarile la A6 fara lift la Toplet si skydiving la Herculane Gara :)

yetiman, tu cind spui facturare te referi la TS catre CNADNR ? Presupun ca Statul Roman nu factureaza mai departe catre UE ci PREZINTA actele ptr ramburs la Bruxelles ?
Ramine cum spunea un coleg de forum ca TS trebuie sa factureze pina in sept-oct 2015 ptr ca Statul se prezinte la UE actele pina in decembrie ?
Common sense will get you far !

pasadia

#20935
Pe tema lotului II din Timisoara - Lugoj si decontarea integrala de la UE pe bugetul 2007-2015 am mai avut eu o interventie acum 2 luni si nu mi-a raspuns nimeni.

Eu in continuare raman cu impresia ca CNADNR ar trebui sa aibe tronsonul receptionat, facturile platite catre TS si dosarul trimis catre AM-POST pana la data de 30.09.2015. Altfel pentru partea finala din lucrari se va face plata numai de la bugetul de stat (fara sa mai existe nici o rambursare de la UE) sau se vor transfera pe POIMM, 2014-2020, si rambursarile vor veni mult mai incolo (prin toamna lui 2016, dupa ce vor fi facute actele pe AM-POIMM).

Oricum, presiunea CNADNR pe TS ar trebui sa fie foarte mare pentru a reusi sa aiba toate actele (nu numai constructia) gata pana la 30.09.2015. Si nu prea vad prin ce mijloace ar putea reusi sa puna o asemenea presiune si sa obtina executia totala cu cateva luni inainte de termenul contractual.

LE: vad ca a reluat si Quest ideea mea. Insa tare mult as vrea sa stiu de la cutter daca calculele mele sunt corecte sau nu.

marcelbanu

#20936
30 martie 2015, zona termocentrala Mintia...

Sper să observați noii țăruși ce marchează axul autostrăzii...



În prim-plan țărușul nou de marcare, în plan secund țărușul vechi...



Țărușul vechi de la km 93+750 de care am pomenit anterior...



Țărușii (vechi și nou) de marcare ax autostradă, chiar la baza digului pe care se află DJ706A Băița - Ilia...



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#20937
30 martie 2015, zona termocentralei Mintia...

Marcaj ax autostradă spre Brănișca...





Bornă de marcare chiar pe digul de apărare...



Portocalele pe șantier. Spre Brănișca...
În spatele meu se află barajul de la termocentrala Mintia.
Mă aflu exact pe axul autostrăzii marcat cu jaloane.



Direcția autostrăzii spre barajul de la Mintia...
Mă aflu exact pe axul marcat cu jaloane...
În spatele meu se află utilajele fotografiate în imaginea de sus...



Utilajele ,,aduse" mai aproape...



În plan foarte îndepărtat lucrări la piciorul podului de la Brănișca,
iar mai apropiat utilajele de mai sus...
Un fel de plan general...



Deci, au început să vină spre Mintia...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

istvan78

Frumos..  stim ce se va intampla cu DJ-ul pe portiunea de langa halda de steril?

horatiu.cosma

#20939
@Pasadia, TS a lucrat pe acest lot efectiv 10-11 luni de la finalul lui februarie 2014 cand au inceput cu decopertarile, si au ajuns la un procent spre 70%. Ei ziceau ca partea grea(daca a fost asa ceva) s-a finalizat, deci vorba lui @Quest, putin optimism :).