Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 53 Guests are viewing this topic.

penad2007

Macar de ar fi gata la inceputul lui Decembrie, dar dupa cum a lucrat straco anul asta sa nu fie gata la anul prin mai.

penad2007


radutm

^^
Stirea de mai sus trebuie citita impreuna cu asta:
QuoteFondurile UE furate sunt DE ORDINUL MILIARDELOR!
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/fondurile-ue-furate-sunt-de-ordinul-miliardelor-186803.html
Practic, Uniunea Europeana se pregateste sa dea dreptul Parchetului European sa investigheze fraudele cu fonduri europene in tarile membre.
cont inchis

penad2007

Asta ar fi un lucru bun. Dar se sperie astia si chiar nu vor accesa nici un euro de UE.

hitsasu

Quote from: tonică on September 21, 2013, 11:37:00 PM
sfarsitul lui noiembrie e cel mai apropiat de...inceputul lui decembrie... Eu in locul celor care intocmesc contractele as pune un singur termen, sigur si batut in cuie pentru orice lot de autostrada s-ar face in tara asta: 1 decembrie! N-are rost sa o lalaim din martie-n noiembrie cu amanari, pasuiri, intarzieri blabla...1 decembrie dom'le, macar e sigur.... :p
Păi a fost un termen sigur şi bătut în cuie: aprilie 2013.... :(

vancouver

#10445
Oameni buni retineti: INTERESUL NATIONAL NU EXISTA. Nu are cum o tara intreaga sa gandeasca la fel si sa-si doreasca acelasi lucru. Iar daca asa-zisul interes national este chiar impotriva dorintei majoritatii, atunci el de fapt este interesul unei clici.

"Interesul national" (sau "interesul României") este un slogan. Atunci cand pentru ceva nu se pot gasi justificari clare punctuale, se baga la înaintare astfel de sloganuri.
Asadar, cand un politician promoveaza ceva ca fiind "de interes national", de fapt vrea sa zica "mie imi convine asa si nu am nici un argument solid, dar sa se faca asa cum zic eu".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

penad2007

Nu stiu dar poate eu sunt nebun.
Mai intii vreau sa spun ca doresc si Comarnic - Brasov ( ca sa nu las loc de interpretari).

Nu poti ca pentru niste interese meschine , sa vrei sa blochezi totul.
Pentru realizarea de PPP-uri , eficientizarea lor , sunt in stare sa blocheze fondurile EU. Nu stiu de ce am impresia ca aceste PPP-uri vor fi niste baloane de sapun, niste noi Bechtel dar la scara mult mai mare.

O sa vina peste vreo 6-7 ani si o sa spuna ca asta a fost facuta ca si compensatie la intrarea in Schengen.

Luati aminte.

Ionut

Iar va legati aiurea de ce spune Sova. De ce insistati sa faceti asta? Back to A1, please.

penad2007

Ai dreptate Ionut, dar e foarte greu. :zen:

dorum

...dincolo adiarc ne uimeste din nou...utilajul de facut tunelu de la Aciliu aproape gata montat....



credit poza @adiarc

teocharis


dorum

...:):):)...no name :):):)
habar n-am...poate cineva din domeniu ne lumineaza

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

teocharis

nu inteleg cum poate miriapodul sa sape un tunel, e radical diferita de cartita adusa pentru metroul din dr. taberei

dorum

nu sapa....se toarna peste el zic eu.., daca gresesc accept asta  :bash: