Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 26 Guests are viewing this topic.

dorum

Quote from: Archi on September 20, 2013, 03:22:03 PM
acele baricade sunt din beton si cantaresc tone, nu cred ca se vor elimina asa usor

cuburile alea de beton sunt exact de 1m3 (1/1/1)...so ganditi-va cat cantaresc...cam 2.5tone bucata

teocharis

nu vreau sa dau idei dar...un tractor inzestrat corespunzator, intr-o noapte frumoasa de toamna, ar avea nevoie de cel mult 1h ptr a "elibera" carosabilul...

a se vedea si iesirile de urgenta de pe A3 Buc-Ploiesti, desigur "baricadate" dar luate cu asalt de localnici

nu as subestima inventivitatea romanului cand e in joc interesul propriu

Pellady

Azi nodul Lancram:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Pellady

Nodul Sebes Vest:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Pellady

Nodul Sibot. Aici ar fi de remarcat ca locul unde s-a relocat statia de gaz este complet facut, inclusiv asfaltul. Am incercat un zoom pe portiune respectiva.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Pellady

#10415
Quote from: cezar-mario2012 on September 20, 2013, 09:22:58 AM
Viitoarea conexiunea cu acest lot este mult mai simpla,  firul înspre Lugoj poate fi conectat mai repede si apoi se va face si conectare celuilalt sens chiar sub trafic. Devierea de iesire se va face înainte de finalul lotului și astfel rămâne o porțiune de asfalt ce poate fi continuată cu secțiunea următoarea și în momentul când secțiunea va fi gata se va putea da drumul pe aceasta parte până când se va face și cealaltă parte.

Corect asta ar fi solutia de conectare. acum sa vedem daca si vor sa procedeze astfel.

schluppi

De ce nu s-ar face acel sens giratoriu la celalalt capat al trecerii peste autostrada, astfel incat tot traficul de autostrada sa nu mai fie nevoit sa treaca peste acea trecere si sa se mai scurteze legatura cu drumul national cu aproximativ 100 m?

dorum

pt ca nu mai exista drum asfaltat intre A1 si celalalt capat, iar colegul a propus cea mai simpla si ieftina solutie

Shhhh

De ce am impresia ca darea in folosinta a acestui lot, sau mai bine zis lipsa ei, este strict legata de negocieri/presiuni CNADNR - constructor? Costurile ar fi mult prea mici iar impactul mult prea mare ca sa nu se faca aceasta iesire... Sa vedem cine cedeaza.

Archi

Trec des prin zona Sanovita, iar situatia in teren se prezinta asa:


Puteti observa ca portiunea de dj asfaltata (albastru) nu poate fi folosita din cauza curbei foarte mari.



Se mai poate face si asa ceva:



Varianta cea mai buna dupa mine este aceasta:



Daca se va alege aceasta varianta, nodul poate ramane definitiv





radutm

#10420
Interesante schitele, dar pentru a fi puse in practica sunt cateva necunoscute:
- nu stim daca pot aplica o solutie fara sa modifice proiectul convenit cu UE si sa riste penalizari
- nu stim daca au spatiul suficient pentru un eventual giratoriu sau bretele, daca terenurile necesare sunt expropriate
- nu stim ce inseamna o solutie provizorie pentru toate categoriile de trafic, de cat spatiu dispun, pentru ca trebuie asigurat accesul si pentru tiruri si masini mari nu doar pentru turisme
- nu stim ce inseamna pentru siguranta traficului, pentru ca daca solutia nu este suficient de sigura, riscurile de accidente sunt foarte mari
Nu zic ca e imposibil, doar ca sunt si alte obstacole care trebuie luate in calcul, ori noi nu prea stim care este situatia acolo.
cont inchis

hitsasu

Eu nu înţeleg de ce o scaldă atât de mult cu nodul de la Şibot! Au realizat supratraversarea autostrăzii, au turnat asfaltul, acum ce mai aşteaptă? Mă aştept să mai dureze două săptămâni măturatul asfaltului şi strângerea frunzelor aduse de vânt!

fuscobal

Din cate stiu eu, toate loturile de pe A1 au fost impartite in asa fel incat sa se intalneasca intr-un nod, astfel incat sa poata fi folosite independent unele de altele. De ce un capat al acestui lot nu respecta regula ?

penad2007

#10423
http://www.bzb.ro/stire/estimarile-companiei-de-drumuri-in-2020-vom-avea-autostrada-intre-brasov-si-sibiu-a64050

Pina la urma nu au ce face. In noul exercitiu o sa trebuiasca sa aloce ceva bani si pentru Sibiu-Pitesti.

Lupul81

Mai exista si posibilitatea ca sa lase capatul de la Sanovita pana se face receptia lucrarii, ca sa nu fie schimbari in proiect, si sa se poata face plata lucrarii fara probleme, ca pe urma sa faca iesirea adica un giratoriu improvizat sau poate o alta solutie pe care o vor alege atunci !
Life is a fight.....enjoy !