Magistrala M900 | Bucuresti-Craiova

Started by Sorinus, February 05, 2019, 10:07:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sealand01

#60
Nu sunt chiar mici fata de ce eram obisnuiti, au stat 3-4 ani pe videle-bucuresti si mie mi se pare ca tot prost se merge pe sectiunea aia.
Asa da, bineinteles, ca sunt mici si nu e rk. Dar tot se misca ceva, daca s-a ajuns sub 3 ore e cat de cat o raza de lumina. Prin toamna trecuta se ajunsese la 4 ore real

Normal ar fi bine un rk la 140, dar deja nu mai visez la asa ceva, mai ales pt cine vine, o sa ne tramana carpelile astea de 120, dar macar astea sa se faca.

Intre draganesti si caracal iar trebuie intervenit, barim intre olt si caracal faci o eternitate

horatiu.cosma

Întrebare: știe cineva din ce an nu a mai fost trasat pe Mersul Trenurilor un tren pe Bucuresti-Craiova care să facă mai puțin de 3 ore? Mersi.

razvan96

2016 sau 2017, nu sunt foarte sigur. Dar oricum e irelevant pentru călători, la ce întârzieri sunt, mersul trenurilor (cel putin pe magistrala 100) de anul asta s-ar incadra la beletristică. Unele librării mai răutăcioase l-ar pune la SF.

frunzaverde

SF pe bune... Azi trenul cu 2h58 pe orar a facut 3h32, ala cu 2h57 a facut 3h34... Spre Pitesti la fel, unde au bagat trenuri cu 120 pe linie de 50... Bataie de joc din aia crunta rau sa dai drumul la Mersuri facute in halul asta...

Bucuresti - Craiova in sub 3h10 nu se poate tehnic scoate. Deloc. De ce ne auto-mintim?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Tin minte insa ca in preajma anului 2000 Bucuresti - Craiova se facea in 2 h 25 min. Deci cu RK-uri ca lumea se poate scadea chiar spre 2 ore, cred.

rizzuh

#65
Normal ca se poate, din moment ce se putea in urma cu 25 ani, au circulat trenuri IC care faceau 2 ore. Trebuie reparata CF: inlocuit sina, inlocuit traverse, inlocuit macaze, consolidat poduri si podete, inlocuit unii stalpi de beton, inlocuit/suplimentat piatra sparta, taiat copaci, stropit cu niste erbicid, curatat de rugina & vopsit niste placute/semne/semnale, si cam asta.

Ce-i asa de greu pentru CFR? Aoleu, se cheama RK, e complicat RKu' asta. Auzi Dorele, ia baga buldozeru' colea!

Daca aude Dorel ca exista utilaje automate care fac 70% din munca asta, fara sa mai lucrezi cu carca, cred ca ii explodeaza capul.

Cetatean

Nu zice nimeni ca nu se poate, dar cu cine? Ca din cei jdemii de angajati ai CFR-ului cred ca mai putin de 5% reprezinta personal care stie sa faca asa ceva. Au ramas doar sefi :))

vancouver

Nu trebuie sa exageram. Exista multa lene, multa incompententa si mai ales fiecare isi vede (si asta e firesc) de interesul personal, ca atare cauta sa-si faca locul caldut si sa evite critici.

Dar cauza primara este lipsa acuta a banilor. Si CNAIR era o structura incapabila nici macar sa asfalteze drumuri existente in 1990-2000. Darami-te sa faca autostrazi. Dar pe masura ce au venit banii, oamenii s-au specializat - si in ciuda metehnelor existente in mod cert la functionarimea de stat - totusi s-a facut treaba din ce in ce mai buna si chiar am ajuns sa avem mai multe contracte care se finalizeaza inainte de termen (daca nu se schimbau legi, norme, practici atunci asta era imposibil, pentru ca oricata bunavointa aveau constructorii de la Mogosoaia, centura Mihailesti sau A3 Tg. Mures, daca erau de ex. utilitati nerelocate sau autorizatii lispa, nu se puteau misca).

Concret pe CF principala problema de moment este lipsa sinei de cale ferata noua. Sunt putini bani, dar chiar si de banii astia nu se poate aduce nimic, in toata Europa totul este deja contractat si dureaza. Daca in 2022 se vor da clar mai multi bani pentru intretinere se va putea cumpara mult mai multa sina nou si chiar se poate face treaba. Important este sa exista o coerenta, POLITICUL fiind chemat sa dea un semn clar ca in anii care vin fondurile vor fi macar la un anumit nivel constat si sigure. Si atunci se pot face comenzi si apoi treaba.

Si pe forum se vede interesul mult mai redus pe feroviar fata de rutier.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

oc7avian

Softrans RE 11614 - 3:08h (13 minute întârziere) - astăzi, Craiova → București Nord

Sealand01

^^^
Ar fi bine sa se puna timpii exact, ce sectiuni au dat intarziere
Grindeanu anunta semnarea contractului pt sf Craiova-Rosiori

razvan96

Pe Videle-Bucuresti e cel mai rău acum pe firul 2. E acea licitație pentru reparatie pe Gradinari-Chiajna dar nu va fi suficient pentru a rezolva toate problemele.

shift2rail

#71
A fost semnat contractul SF ptr modernizarea la vmax160 km/h-calatori, vmax 120km/h-marfa a tronsonului Rosiori Nord-Craiova , se pregateste semnarea sf-ului ptr Buc N Rosiori N:


https://www.economica.net/calea-ferata-bucuresti-craiova-a-fost-semnat-contractul-pentru-proiectarea-modernizarii-segmentului-rosiori-nord-craiova_548538.html

AndreiB


Sorinus

Inteleg ca asta trebuie sa determine SF-ul. Dar reconstructie in stilul coridoreaza, cine-o finanteaza? Ca eu parca nu mai dadea bani ptr mizerii d-astea...

shift2rail

Quote from: AndreiB on December 14, 2021, 09:40:44 AM
Deci reconstructie...

jurnalistii nu fac diferentierea modernizare vs reinnoire, numai CFR Infra poate lamuri ce isi doreste, in concret. EU/BEI finanteaza teoretic ambele tipuri de lucrari, desi in practica, privilegiaza proiectele structurante, aka "modernizari".