Magistrala M900 | Bucuresti-Craiova

Started by Sorinus, February 05, 2019, 10:07:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB

Daca vor 160km/h, cred ca numai reconstructie poate fi.

rizzuh

Pe M900 se poate 160 si fara a reconstrui.

AndreiB

Si atunci pe B-Ct de ce nu au facut doar RK? Ca era alianamentul si mai bun.

Sealand01

Ieri a facut un mecanic:
Ciolpani-Galateni-> 3.5 minute
Galateni-Olteni->3.5 minute

Se poate merge foarte repede

Sorinus

Inteleg ca intre 140 si 160, diferenta e coeficientul de franare al vagoanelor si faptul ca semnalizarea clasica e la limita limitelor la 160. Pe Buc-Constanta circula doar cateva trenuri cu 160, si alea cu doua blocuri libere in fata, in loc de doar unu.

AndreiB

Si restul trenurilor circula cu 150km/h parca. Oricum peste 140km/h.

vancouver

Intre timp pe Bucuresti - Constanta toate trenurile circula cu 160. Si alea cu 4-5 opriri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

#82
Nu, nu circula toate trenurile cu 160. Majoritatea circula in practica cu 150, desi sunt trasate cu 160 pe orar, pentru ca n-au trasa speciala si nici vagoane de 200 (necesare pentru circulatia cu 160). Se strang 2-3 minute de intraziere, asta e, se recupereaza de obicei inspre Bucuresti sau aproape de Constanta unde trasele sunt facute mai "artistic" pentru recuperare. Poti verifica pe infofer. Se primeste ordin de circulatie ca trenul nu are procentul de franare necesar pentru 160 si cu-asta basta.

@AndreiB : Din cauza de incompetenta, complexe de inferioritate si "coridoreala" ca strategie au facut toata chestia asta. S-au cheltuit un miliard de euro pe a demola ceva si a reconstrui practic acelasi lucru cu ce-ai demolat. Super-tare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Eu vad fix invers, dar na, realitatea se poate interpreta in fel si chip:


E vorba de 1582 astazi, 15.12.2021.

Adica tren cu 5 opriri, trasat in 2:09 (un timp excelent zic eu pentru 5 opriri), intarzie 6 minute in zona care nu e de 160 (de fapt a stat aiurea in Medgidia 5 minute), ajunge la Fetesti cu 6 min. intarziere, dar la Bucuresti Baneasa e cu 1 minut mai devreme. Deci recupereaza 6 minute pe zona de 160! Imposibil daca nu avea voie efectiv cu 160. Da trasa este facuta cu 150, dar chiar si la trenurile fara oprire trasa este facuta tot cu 150.

Iar faptul ca trebuie un procent de franare f. mare si vagoane de 200 nu mi se pare un impediment, ci doar o chestiune. Rezolvabila.

La fel cum, daca stim problema (faptul ca blocul de linie e de minim 1km) putem mari blocurile de linie. Concret, ca aici suntem pe M900, la reabilitarea Bucuresti - Craiova asa ar trebui facut, marite blocurile de linie la minim 1200m sau chiar minim 1500, ca sa dispara aceasta non-problema.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

1582 e facut cu vagoane de 200. Are 3 (uneori 4) vagoane 21-76.9 + 1 vagon 19-76.9 - toate vagoane apte de 200 (cu frana electromagnetica si procent de franare >190%). Incearca sa puna la trenurile cu incarcare (mai) mare vagoane de 200, dar nu au pentru toate. Cum ai norocul. Bine ca nu mai pun vagoane de 140...

Blocuri la distanta dubla? Ok - rezolvabil, dar scade capacitatea cu aproape 45%.
Vagoane de 200? Ok - rezolvabil, dar CFR n-are bani sa repare putinele vagoane de 200 pe care le are, si baga in modernizare vagoane de 140.

Sunt multe chestii "rezolvabile", dar trebuie bani si vointa politica si management. Ghici ce nu exista.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Se pare ca sunt probleme intre Medgigia si Mircea Voda, de aceea au fost intarzieri in zona. Scria intr-un articol ca mult laudatul Tomis expres a facut sub 2h de la BV la Buc, si apoi a avut intarziere 15min spre Cta din cauza asta.

vancouver

https://clubferoviar.ro/modernizarea-liniei-ferate-bucuresti-craiova/

Pe scurt: Contractele SF+PT pentru Bucuresti Craiova reabilitare la 160 au fost semnate. Durata 2 ani.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Sorinus

2 ani astea plus 3-4 (optimist) executia. Ar trebui o carpeala serioasa ACUM, si cand le demonteaza in 2-3 ani, sa mute ce-i bun pe abatute sau sa carpeasaca alte Magistrale.

vancouver

Plus anii pentru licitatiile de executie  ;)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

2 ani + minimum 1.5 ani circuit administrativ si obtinerea finantarii + 2 ani licitatie + 5 ani lucrari de reconstructie = iar un deceniu si ceva, ca la celelalte.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!