News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Magistrala M900 | Bucuresti-Craiova

Started by Sorinus, February 05, 2019, 10:07:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Stiti ceva de tronsonul Chiajna-Videle de pe M900? Se lucreaza la podetele de dupa Domnesti de cel putin 2 ani, in Septembrie pareau in statiu avansat toate 3, dar nu se vedeau semne ca se mai face ceva (nu erau utilaje, materiale).

E cel mai lent tronson pana la Craiova.

Lvs_tm

M900 este Bucuresti - Timisoara - Moravita nu Craiova.

Ionut

Craiova-Timișoara intra la Coridorul Est Mediteranean. Aici vorbim strict de bucata București-Craiova din M900.

Sorinus

O sa circul weekendul acesta pe M900, am inteles ca s-au cam rezolvat restrictiile pana la Videle, chiar sunt curios daca va mai avea interziere trenul la Craiova. Voi reveni cu un raport :)

frunzaverde

Numai podurile s-au rezolvat. E in continuare restrictie la Bucurestii Noi (50), la iesirea din Chiajna (70), in padure inainte de Gradinari (30), in Gradinari (cap X fir 1 si cap Y ambele fire, 30), plus 2 restrictii de 30 pe fir 2 Vadu Lat - Zavestreni. Spre Craiova s-au inrautatit "mamuturile".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

E exact cum ai zis, pana la Videle. De la Videle la Craiova, practic in orice halta de miscare e restrictie, cam de 30. Intre Caracal si Craiova chiar am cuantificat, a incetinit la Farcasele, la Grozavesti, la Jianca si la Leu. Cred ca la Banu Maracine a trecut repede.

Dupa Craiova e si mai jale, la fel, toate HM-urile fiind cu restrictie, plus ca a trecut super incet peste podurile peste Jiu si Motru. In zona Gura Motrului se taraie efectiv prin zona HM-ului.

La dus a avut 10 minute intarziere, la intoarcere a avut 50 minute in Bucuresti.


Se lucra in cateva HM-uri, gen scos linii si ceva utilaje Wiebe.

La Videle arata chair frumos peroanele asfaltate si cu dungile galbene, ar trebui sa faca asta peste tot in gardile cu ceva trafic.

NGC

Apropo de Chiajna si Gradinari, zilele trecute au emis AC pentru podul situat intre ele pe M100.

16.10.2019: "Reparații pod km 22+587, linia 100, bucurești-videle"

Sorinus

Nu am mai fost pe M900 de un an, s-a mai rezolvat ceva? Am vazut pe aici un BAR in care viteza maxima nu mai sare niciunde peste 100, pana la Filiasi.

frunzaverde

Nu s-a mai rezolvat nimic. Vezi ca BAR-ul nu are viteze maxime - doar restrictii; vitezele maxime sunt in livret. M-am uitat rapid peste livret si corelat cu ce e in BAR, pare ca mai sunt segmente cu 120, dar putine, si adesea pe un singur fir.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rizzuh

Situatia pe M900 este trista rau, mai ales pana la Craiova, linie in camp, cu doar cateva zone de podis. Trenurile fac 3h30m, plus desele intarzieri.

Sorinus

M-am uitat pe BAR-ul ptr decada curenta si sunt multe restrictii pe motiv de lipsa inductori. Asta inseamna ca nu functioneaza BLA-ul in zona respectiva?

frunzaverde

#11
Restrictiile nu sunt pe motiv de lipsa de inductori, ci exact invers:

A aparut o restrictie (macaz uzat, sina cu defecte, terasament slabit etc. etc. etc.) si au montat paleta de restrictie, dar nu si inductorul care controleaza sistemul de autostop (Indusi). Adica trenul nu este franat automat daca intra pe restrictie cu viteza excesiva. Nu are nici o legatura cu sistemul de semnalizare (BLA). De exemplu, de obicei nu se pun inductori la restrictii pe secundare de manevra, cu 5 km/h.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Deci la accidentul de la Carcea, nu erau inductori sa franeze trenurile ce depaseau restrictia?

frunzaverde

Parca la Carcea mecanicul si-a dezactivat si Indusi si DSV-ul din locomotiva - inductori erau in sina.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!