News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dorum

Si cand te gandesti ca macaronarii astia vor Pisi2 de 1mld de E :) Si mai sunt si printre cei 6 precalificati :)

PlayStation

Pana sapa pizza un tunel, se muta ursii si liliecii in el

b1

Din păcate în tunel nu plouă... :lol:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

dr4qul4

De ce nu au ridicat autostrada peste DJ? Nu era mai simplu, fiind si podul acolo?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AkaManah

Ar fi iesit pilonii podului mai inalti cu 5-6 metri.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

dar ar fi scapat de un pasaj peste autostrada, de exproprieri si de drumul de acces la proprietati.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Si banii de unde veneau?
Dupa mine 2 benzi peste A mai ieftin decat 6 benzi peste DJ (plus ridicare pod).

cristi5

Banii veneau de unde vin si acum. Nu banii sunt problema ci cum sa-i cheltui cu cap. Evident la Sancrai e cam fara cap.

vancouver

Este un mizilic sa faci pilele unui pod mai inalt. Cand ai oricum toate cofrajele acolo, nu mai conteaza daca faci 2 sau 5 tacturi de turnare. Un tact maxim o saptamana, dar poti avea mai multe seturi de cofraje. Betonul costa 150 € / m3, daca erau 1000m3 in plus insemna 150.000 €. Ceva armatura 100 tone x 1000 euro cu tot cu montaj si fasonat = 100.000 €. Dar si asa ai avut o structura de beton armat peste autostrada. Si sigur a inghitit mai mult de 250.000 €. Ce costa cu adevarat mai mult era umplutura rampelor autostrazii, dar cel putin 50% se compenseaza, ca si acum ai de facut umplutura. Atat. Ca si asfalt costa acum mai mult, ca trebuie sa asfaltezi si o deviere si un drum intreg nou. Nu aveai devieri de utilitati (teava aia de gaze si alte prostii), nu aveai circ, nu deranjai traficul pe DJ.

Nu cred ca era mare diferenta, e cam tandi pe mandi. Cred ca pur si simplu e vorba de prostie si indolenta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Plus ca un pod mai inalt peste Mures ar fi fost mai "safe" in caz de inundatii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AkaManah

In caz de inundație nu podul va fi problema, ci terasamentul. E fix in mijlocul zonei de revărsare.

ddfab

Imi dau si eu cu parerea....Deoarece cunosc destul de bine zona.
Acolo, malurile Muresului sunt total diferite. Partea dreapta( in sensul curgerii) este lunca, terenul foarte jos. Malul stang este mult mai sus.
1 Cum bine a zis si AkaManah, terasamentul din lunca ar fi mai afectat in caz de inundatii, nu podul. Daca observati, acolo, terasamentul , in lunca,este destul de inalt.
2 DJ-ul este destul de aproape de autostrada. Daca ai vrea sa ridici autostrada peste DJ, trebuie sa ridici si linia rosie din lunca, de pe malul opus foarte mult.
3 Dupa DJ, autostrada intra acum in usor debleu. Daca s-ar fi ridicat peste DJ, din nou, linia rosie si pe aceasta parte ar fi trebuit ridicata foarte sus.
ce vreau sa spun, fara a fi de meserie si fara sa-i apar pe Aktori, daca autostrada ar fi fost ridicata peste DJ, ar fi rezultat un pod mai lung peste Mures, terasamente mult mai inalte in zona de lunca, cu o urcare sustinuta de la limita cu lotul 3, pana se trecea de DJ si apoi , iarasi terasamente ridicate dupa DJ. Cred ca au fost facute calcule si a reiesit ca este mult mai ieftin asa cum este acuma, desi este urata acea relocare de DJ si cu impact asupra localnicilor.

florin74

#26743
Daca nu ma insel, in zona luncii terasamentele AKTOR sunt protejate cu beton pe o inaltime destul de mare, tocmai din motiv de revarsare Mures. Si ridicarea liniei rosii in lunca Muresului cred ca ar fi implicat si lucrari de consolidare serioase a terenului.. Uitati-va ce a patit COMSA pe LD3 la podul de la Ilia si ce a trebuit sa faca AKTOR la Teius, sa consolideze terenul de fundare la greu. Deci si eu cred ca varianta asta e cam cea mai buna tinand cont de constrangerile date.

ddfab