Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

rocklee

astept cu infrigurare ....rezultatele de astazi ..pentru tronsoanele 3-4... :o :depressed:

alecu26

pantele alea nu stau la 2:3, nu fara un studiu geo complex, si fara metode de stabilizare.

Ce nu inteleg de unde frica asta de cut&cover de exemplu. Ca frica de tunel inteleg...dar deja cateva cut&cover sub forma de ecoducte sunt facute.

Un debleu la 90 de metri latime nu e neaparat mare. Vedeti debleul de la Gilau. Are vreo 230 metri latime, iar ala care vroia Bechtel sa-l faca la Meses de 60 metri adancime ar fi ajuns poate si la 500 de metri latime.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: rocklee on October 24, 2017, 03:14:43 PM
astept cu infrigurare ....rezultatele de astazi ..pentru tronsoanele 3-4... :o :depressed:

Stai linistit, avem ofertanti pentru ambele tronsoane. ;)

kumar

15 oferte pentru proiectarea și execuția tronsoanelor 3 și 4 ale drumului expres Craiova – Pitești

Astăzi, 24.10.2017, la ora 16:00 s-a încheiat termenul limită de depunere a ofertelor pentru contractele destinate proiectării și execuției tronsoanelor 3 și 4 ale Drumului Expres Craiova – Pitești.

Pentru tronsonul 3 al drumului expres Craiova – Pitești au fost depuse 8 oferte, după cum urmează:
1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S.
2. Asocierea Astaldi SpA - Tancrad S.R.L.
3. Asocierea Constructii Erbasu S.A. - Vahostav SK, as - Trameco S.A.
4. Asocierea  Impresa Pizzarotti & C SpA - Pizzarotti S.A.
5.  Itinera SpA
6. Asocierea PST Group JSC- PST Construction Works S.R.L.- Alpenside S.R.L.- General Trust Arges S.R.L.- Eurocerad International S.R.L.
7. Asocierea Spedition UMB S.R.L. - Tehnostrade S.R.L. - Consitrans S.R.L.
8. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Toto SpA Costruzioni Generali
Tronsonul 3 va avea o lungime de 31,75 km, va fi construit între km 57+550 și km 89+300 și va avea o valoare de 904.819.215,62 lei, fără TVA
Cuprins între intersecția cu DN 65, în apropierea municipiului Slatina și limita dintre județele Olt și Argeș, Tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Pitești va tranzita localitățile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optași, Tatulești, Colonești.

Durata contractului este de 96 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.
Tot astăzi, 24.10.2017, ora 16:00, a avut loc și depunerea ofertelor în cadrul procedurii de atribuire a contractului: "Proiectare și execuție Drum Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 4".
Pentru acest tronson s-au depus un număr de 7 oferte, după cum urmează:
1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
2. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA
3. Asocierea Inpresa Pizzaroti &C S.p.A. - Pizzaroti SA
4. SBI International Holding AG
5. Asocierea PST Group JSC - PST Construction Works SRL - Alpenside SRL - General Trust Arges SRL  - Eurocerad International SRL
6. Asocierea Spedition UMB - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL
7. Asocierea Tirrena Scavi SPA - TOTO SPA Construzioni Generali
Tronsonul 4 cu o lungime de 31,81 (km 89+300 – km 121+115), va fi construit între limita administrativă dintre județele Olt si Argeș și intersecția cu autostrada 1 București - Pitești și va tranzita localitățile Lunca Corbului, Albota, Costești, Bradu, Suseni, Oarja.

Valoarea estimată a Tronsonului 4 este de 909.669.122,09 lei, fără TVA.

Durata contractului este de 96 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.

Astfel, pentru întregul proiect care are o lungime de aproximativ 121 km  și o valoare estimată de 3.770.640.827,48 lei, fără TVA au fost depuse 35 de oferte. Proiectul va fi finanțat din POIM 2014-2020.

Drumul expres Craiova – Pitești va avea  4 benzi de circulație (2 benzi pe sens) și va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud - Vest a României la Coridorul IV Pan European.

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1730-24102017-3

cryu

Cam tot aceleasi asocieri , ma sperie gandu sa castige firme gen turci sau erbasu 2 sau 3 loturi.. Va dati seama gen 60 de km sa fie construiti de genu acesta de firme .. cam infricosator gandul.Chiar si UMB daca ar castiga ambele loturi le-ar fi greu.Foarte important acum analiza facut de CNAIR !!!

perfidus

PST Group care oferteaza cu Alpenside sunt bulgari, am vazut ca au lucrat pe la autostrazile lor Trakia si Maritza. Stiti ceva despre cum se descurca, sau sut tot ca grecii de la Aktor?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

carutasul

Acum e o situaţie bună, sunt multe licitaţii simultan,dacă " se dă câte unul s-ajungă la toată lumea" poate nu avem prea multe contestaţii :)

alecu26

Nu prea mai merg analize si imparteli de genul asta. Plus ca dupa aia exista o gramada de moduri de atac si de contestatii.

Pe de alta parte, ce o sa se intample si sunt sigur 99%...clasamentele sunt cvasiacealeasi...ca si ordine. Nimeni nu a avut timp si resurse sa faca o analiza ultradetaliata de preturi...si au facut un pret...care dupa aia cu ceva coeficienti l-au aplicat la toate loturile.

Dupa o seceta de 2-3-4 ani de zile, contractorii mari sunt demobilizati, inclusiv la nivel de echipe care pregatesc licitatiile.

Iar ce o sa se intample, eliminari la greu inca din primele faze DUAE, etc.

Va fi interesant oricum. Ce e pacat, e ca nu se afla preturile cu care s-a ofertat de fiecare, niciodata. Sau gresesc?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

julienb

dar ce este cu contestatiile Strabag de la toate loturile?
" Evaluare oferte + Contestatie STRABAG la CAB + Contestatie STRABAG la CAB "

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

reed

#820
Drumul asta express,o sa fie upgradabil la austostrada?adica o sa aiba intersectii denivelate,noduri,tot tacamul?sau o sa fie mai mult un fel de DN2?
L.E. am gasit in urma cu cateva pagini.Deci s-ar putea upgrada sa inteleg.

dr4qul4

o sa aiba din prima toate intersectiile denivelate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut


CristiM

de ce va puneti probelma de upgrade la A???
intre Munchen si Salzburg sunt aproape 30 km de DX(!!!) si nu deranjeaza pe nimeni!!!
desi in apropiere de Munchen ai 4x4 pe cca 60 km si cu 3x3 pe mare parte de traseu si totusi intr-o potiune la granita cu Austria ai DX !!! asta nu deranjeaza pe nimeni , nici macar traficul....
iar intre Craiova si Pitesti nu va fi NICIODATA traficul dintre Munchen si Salzburg !!!
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

Dominik

#824
Eu am fost de zeci de ori Salzburg-Munchen si in zonele unde e DX in majoritatea timpului e aglomeratie.....si daca nu e trafic Pitesti-Craiova ca in vest, e normal sa gandesti pt viitor si sa construiesti autostrazi nu DX-uri...in fine
You're in Steelers Country