Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 8 Guests are viewing this topic.

NGC

Nu am foarte mult timp liber in acest weekend, dar va las pe fuga asta, pentru ca sa aveti subiecte de discutie. :D

Se va lucra pe baza SF din 2007 si responsabilitatea e pasata la antreprenor.



Iceman

Ionut mai mult de 4,5-4,7 milioane de euro pe km nu o sa coste constructia acestui DX......Ar fi buna idea de a filma traseul....

NGC

Si aici am uitat ceva important.

Quote
VI.3)

[...]

6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea contractului este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului. CLAUZA REZOLUTORIE 2: AC nu va atribui contractul decat in situatia in care HG privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin HG, AC va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L98/2016.

NGC

Acum sa vedem cum vor face ei actualizarea indicatorilor tehnico-economici. ;)

cutter

Legal vorbind - cum ar putea să o facă? Sau e doar o decizie de oportunitate, nu de legalitate? :D

NGC


Ionut

#651
Caietele de sarcini COMPLETE, pentru curiosi & cei care au timp.
Fisier mare, pus pe wetransfer.com, aproximativ 170 MB (Tronson 1, Tronson 2 lot 1 si Tronson 2 lot 2, Tronson 3 si Tronson 4):
https://we.tl/Me7JAJxezj

Linkul expira - daca aveti nevoie de caietele de sarcini dupa, cereti!

NGC

Sa vedem si cateva prevederi din caietul de sarcini.


Tronson 1






Tronson 2 - Lot 1








Tronson 2 - Lot 2








Tronson 3








Tronson 4





medicul de garda

#653
Vad ca se prevede un acostament foarte larg. 1,5 m + 0,5 m benzi de incadrare = un fel de banda de urgenta :) . Vad ca e aceeasi smecherie ca la largirea DN2 de demult, pacalim finantatorul cu cifre ca sa iasa ca vrem de fapt sa iasa (cu diferenta notabila ca de data asta ne pacalim singuri, ca puteam actualiza SF-ul).
Presupun ca nu e chiar o tragedie sub forma asta; oare se poate pe viitor asfalta acostamentul, ca sa iasa o banda de urgenta? Stiu ca a mai fost o discutie similara cand s-a realizat M85 in Ungaria, si acolo s-au zgarcit la tarate si au facut un acostament larg in loc de banda de urgenta (aka "soft shoulder").

Ma rog, ramana marea problema a razelor de curbura, declivitatilor si a latimii ceva mai mici a benzilor, dar na, nu mai avem ce face, macar sa nu se blocheze complet drumul in caz de defectiuni auto...
Trust me, I'm an east-european doctor!

Ionut

#654
Va pun planse/desene cu zone cheie de pe cele 4 tronsoane. Va trebui sa aveti rabdare. :)

DX12 CRAIOVA-PITESTI - PLAN GENERAL

imagine la dimensiune completa

Ionut

#655
DX12 CRAIOVA-PITESTI - PROFILE TRANSVERSALE TIP


imagine la dimensiune completa


imagine la dimensiune completa


imagine la dimensiune completa

DX12 CRAIOVA-PITESTI - SPATIU SERVICII

imagine la dimensiune completa

Ionut


Ionut


Ionut


Ionut