Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 21 Guests are viewing this topic.

NGC

Am uitat ceva.

Ca si fapt divers, STRABAG ar putea contesta la CAB tronsonul 2 inclusiv in 23.10.2017, adica in ziua teoretica a deschiderii ofertelor, iar tronsonul 4 in 26.10.2017, deci dupa deschiderea lor teoretica din 24.10.2017. :lol:

NGC

Sunt contestate la CAB toate cele 4 licitatii, si in plus, sunt contestate la CAB si decizii prin care s-a respins solicitarea de suspendare a procedurii de la contestatiile initiale.

perfidus

Si aici au dat comunicat prin agentiile de stiri inainte de a aparea pe site-ul lor.

,,Luni, 23 octombrie 2017, la ora 16.00, se încheie termenul-limită de depunere a ofertelor pentru contractele destinate proiectării şi execuţiei primelor două tronsoane ale Drumului Expres Craiova-Piteşti", se arată într-un comunicat al CNAIR.

sursa
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Pana apare comunicatul cu ofertantii, sa precizam ca pentru tronsoanele 1 si 2 s-a mers mai departe, ignorandu-se procesele de la CAB, si avem ofertanti.

TibiV

#799
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 23.10.2017
                                                                                                 
20 de oferte pentru proiectarea și execuția primelor 2 tronsoane ale Drumului Expres Craiova – Pitești


Astăzi, 23.10.2017, la ora 16:00 s-a încheiat termenul limită de depunere a ofertelor pentru contractele destinate proiectării și execuției primelor 2 tronsoane ale Drumului Expres Craiova – Pitești.

Pentru primul tronson al drumului expres Craiova – Pitești au depus oferte 6 operatori economici, după cum urmează:
1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
2. Astaldi SpA
3. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA
4. Asocierea Secol Societa Edile Costruzioni e Lavori SA - Secol Romania SRL
5. Tirrena Scavi SpA
6. Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL
Acest tronson va avea o lungime de 17 km, o valoare estimată de 479.802.905,88 lei, fără TVA și ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj. Acesta va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești.
Durata contractului este de 96 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.

Tot astăzi, 23.10.2017, ora 16:00, a avut loc și depunerea ofertelor în cadrul procedurii de atribuire a contractului: "Proiectare și execuție Drum Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 2, Lotul 1 si 2".

Pentru Lotul 1: km17+700–Km 36+200 au depus oferte un număr de 8 operatori economici după cum urmează:
1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
2. Astaldi SpA
3. Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA
4. Constructii SA
5. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA
6. Itinera SpA
7. Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL
8. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Toto SpA Costruzioni Generali
Valoarea estimată, fără TVA, este de 671,388,626.66 RON. Durata contractului este de 96 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.

Pentru Lotul 2: Km 36+200 – Km 57+550 au depus oferte un număr de 6 operatori economici, după cum urmează:
1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
2. Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA
3. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA
4. Itinera SpA
5. Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL
6. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Toto SpA Costruzioni Generali

Valoarea estimată, fără TVA, este de 804,960,957.23 RON. Durata contractului este de 96 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.

Astfel, cel de al doilea tronson, format din cele două loturi, va avea o lungime de 39,85 de km, va costa 1,476,349,583.89 lei, fără TVA și urmează să fie construit  între limita  judeţelor Dolj şi Olt şi limita judeţelor Olt şi Argeş. Cel de al doilea Tronson va traversa  teritoriile localităţilor Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare.

Reamintim că marți, 24.10.2017, la ora 16.00 se va încheia și termenul limită de depunere a ofertelor pentru contractele destinate proiectării și execuției ultimelor două tronsoane ale aceluiași drum expres.

Întregul proiect, are o lungime de aproximativ 121 km  și o valoare estimată de 3.770.640.827,48 lei, fără TVA și va fi finanțat din POIM 2014-2020.

Tronsonul 3 cu o lungime de 31,75 km, va fi construit între km 57+550 și km 89+300 și va avea o valoare de 904.819.215,62 lei, fără TVA.
Cuprins între intersecția cu DN 65, în apropierea municipiului Slatina și limita dintre județele Olt și Argeș, Tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Pitești va tranzita localitățile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optași, Tatulești, Colonești.

Tronsonul 4 cu o lungime de 31,81 (km 89+300 – km 121+115), va fi construit între limita administrativă dintre județele Olt si Argeș și intersecția cu autostrada 1 București - Pitești și va tranzita localitățile Lunca Corbului, Albota, Costești, Bradu, Suseni, Oarja.
Valoarea estimată a Tronsonului 4 este de 909.669.122,09 lei, fără TVA.

Drumul expres Craiova – Pitești va avea  4 benzi de circulație ( 2 benzi pe sens) și va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud - Vest a României la Coridorul IV Pan European.


Biroul de presă al MT

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1727-23102017-2
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC


dr4qul4

Asocierea SA&PE Construct SRL si UMB !!!
CUmva pregatesc terenul petru A7?  Sau tot Umbrarescu e patron si la Sa&Pe?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

E una si aceasi, la fel au ofertat si pentru centura Bacau cand au fost dati castigatori turcii.

perfidus

Hm, la tronsonul 2 lot 2 (T2L2) km 36- km 57 lipseste Astaldi de la ofertanti.
Nu vor sa se mai bage la alt pod peste Olt, se pare ca le ajunge podul de la Braila.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Cu cat ne apropiem de Pitesti, cu atat e riscul mai mare. Pana la Bals nu avem nici un deal, dar traversarea Oltului presupune si 2 deblee (cel de la Slatina chiar destul de adanc).
Sa nu va mire daca vom avea alunecari prin zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

... mai ales că nu departe s-a prăbuşit o cale ferată ... :)

TibiV

Quote from: NGC on October 23, 2017, 09:01:20 PM
Vedeti a doua supriza? :D

Quote from: dr4qul4 on October 23, 2017, 09:10:25 PM
Asocierea SA&PE Construct SRL si UMB !!!
CUmva pregatesc terenul petru A7?  Sau tot Umbrarescu e patron si la Sa&Pe?

Intrebare 1:
Oare de ce UMB este prezent pe Tronsonul 1 in formula clasica, fara SA&PE ?...

Intrebare 2:
Mai crede cineva ca UMB "inchide pravalia" ?...

Pana incep lucrarile pe DX12, va avea o multime de oameni gata de "relocare" din Cluj si Hunedoara in Dolj/Olt... ;)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

#807
^^ Conform sectiunilor adancimea acelui debleu din Slatina nu depaseste 25m, cu pante ale peretilor de 2:3. (Km 46+050... 46+100).
Deschiderea maxima a debleului la partea superioara e cam 90m. Crezi ca e chiar asa mare?

Km 46 +050



Powered by API/PUM imgur uploader

Km 46 +100



Powered by API/PUM imgur uploader
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

panta 2:3, adancime 25m.... Cat avem la aciliu?
Dealurile parca sunt din acelasi material.
Nu spun ca e imposibil de stabilizat. Nici la Aciliu nu e. Doar ca e scump. Mult mai scump decat vor licita altii, sperand sa tina sau daca nu....sa astepte rezilierea si castige ceva din procese. Sau sa ia avansul si sa lase CNAIR sa se lupte cu asiguratorul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Am ajuns sa imi fie frica de "reusitele" CNAIR in lansarea de licitatii...

De cate ori "reusesc" licitatia, se "infunda" proiectul in teren... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)