Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

oneLess

Harta CESTRIN văd că e updatată, dar nu și procentele pentru T3 și T4 de pe această hartă. Sunt aceleași procente de luna trecută. De muncit clar au muncit, vremea a fost frumoasă în zonă pentru toate tipurile de lucrări. Nu au vrut ei să muncească (CNAIR) sau nu i-a facturat UMB! Încă.

mike_us

Ce fain ar mai fi o filmare pe tronsonul 3. Ultima filmare a fost cam acum 1 luna.

oneLess

#8522
^ De o lună lotul Valea Mare-Negreni (1) , o lună și 3 săptămâni lotul Negreni-Colonești (2)  :notworthy:

snackhunter

Am trecut aseara intre 22 si 23 pe DN65, la supratraversarea de la Colonesti se lucra la nocturna si se vedeau camioane si spre T4. Pe traseul T3 era furnicar, pe DN65 am prins ambuteiaj pentru ca se transportau traverse si 3/4 din camioanele de pe traseu erau portocalii cu UMM, UMD, UMB...

Ionescu Marius

Si avem un filmulet cu T3 de la DRDP Craiova in articolul :

https://economedia.ro/video-drumul-expres-craiova-pitesti-umb-in-linie-dreapta-pentru-inaugurarea-lotului-3-pe-santier-se-lucreaza-cu-500-de-drumari-si-150-de-utilaje.html

S-au montat grinzile si "biscuitii " pe Supratraversare Jitaru , str. Electricienilor !

Ionescu Marius

O întrebare pentru persoanele care cunosc proiectul și procedurile :
 Se poate face o modificare/ derogare la proiect ca lățimii zonei mediene, dintre sensurile de mers,  sa scadă de la 3 metri la 2,5 metri ?
 Asa cum am văzut ca s-a realizat pe A0 Nord L2, e adevarat direct din proiect !


miahi

#8527
^^ Se pare ca nu se poate din motive de componenta straturilor rutiere de pe partea mediana. In unele tari pe partea mediana avem iarba si pamant si spatiu median generos, la noi nu se poate decat cu "n" straturi de sistem rutier ca poate merge cineva pe acolo si "nu tine". Parerea mea este ca e o situatie "drob de sare" .

Exemplu:




Powered by API/PUM imgur uploader


horatiu.cosma

Evident că se poate. Nu am înțeles niciodată de ce nu a vrut UMB să facă această modificare și pe CraPi3&4, fiind fix aceeași situație ca pe A0 Nord, oferta depusă de UMB a avut loc pe toate cele 3 proiecte în februarie 2020. Iar scuza cu care au venit că pe mediană nu e același sistem rutier ca pe zona benzilor de circulație nu ține. Am măsurat pe A0 Nord 2 și zona cu balast de pe mediană are 2,7 metri lațime, iar între stâlpii parapetelui median sunt 2 metri, deci nu sunt bătuți în sistem rutier complet. Ar fi ajutat mai mult pe CraPi, fiind benzi mai înguste, senzația de claustrofobie pe B2 mai mare decât în cazul unei autostrăzi.

survola

Deci s-a deschis supraversarea de la Valea Mare.

snackhunter

#8530
^
Super. Aseara la 23 era inchis.

amedeog1

^^ Din filmarea Cnair nu se deduce treaba asta.

oneLess

#8532
Nu se văd marcaje rutiere cu vopsea, deci nu s-a deschis! Vorbesc de pasajul mare cu DN65.
Pare totuși că s-ar fi deschis cel secundar cu DJ657, adică la sol au astupat devierea !?

survola


mariusbalasa

#8534
Ultima filmare de pe T3 de The Romanian ...
"Stadiul fizic al lucrărilor a depășit 80%, fapt ce ne dă încredere că vom circula la sfârșitul acestui an și pe acest tronson de drum de mare viteză, singurul fapt ce poate întârzia finalizarea este o schimbare a vremii, în sensul să avem o perioadă lungă de precipitații.
La acest moment pe șantier sunt peste 500 de muncitori mobilizați și peste 150 de utilaje.
Se lucrează la structuri, care au un stadiu foarte avansat, la scurgerea și evacuarea apelor, se montează parapete, se așterne asfalt se montează inclusiv indicatoarele rutiere.
Se va circula pe tot tronsonul, de la Valea Mare până la Colonești, CNAIR a identificat soluția privind descărcarea și deja se lucrează pentru implementarea ei"
Informează Calin Cosmin, Directorul Regional al #DRDPCraiova după inspecția realizată în șantier.
The Romanian