Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

amedeog1

Pe T1 s-or fi apucat turcii de treaba?

oneLess

Nu bre, iscoadele trimisără vorbă că nu văzură nimica!  :)

john_maddox

#8537
^
Am trecut acum cateva zile si in dreptul pasajului peste Dn65 se faceau masuratori topografice (nivelment) si astazi cand am trecut am vazut ca au adus fier beton pentru pasaj (nu imi amintesc sa fi fost barele alea pe grinzi)

IMG-6209" border="0

IMG-6208" border="0


amedeog1

#8538
^^Cica s-ar fi apucat sa-si faca organizare de santier in zona Campeni... :)

Ionut


Alexander

Intrebare de nepriceput: ce ar presupune lansarea unui proiect national de ajustare a spatiului median si mutarea parapetului. Ocazie cu care sa se puna si palete anti-orbire pe unde nu sunt.
Vorbesc de un caz ideal, in care s-ar vrea si cineva si-ar asuma. Similar (desi putin offtopic) si pretru redenumirea unor autostrazi (vezi a3-a8-a13)

frunzaverde

#8541
Ar insemna santiere mobile cu inchiderea benzii II pentru fiecare cale pentru fiecare lot pe 1-2 saptamani (demontare parapet existent si stalpisori, astupare gauri ramase la bazele stalpilori, sapat gauri pentru bazele noi, montare). Costurile nu stiu cat ar fi, dar pentru 5-600 km, insemnate, si nejustificabile pentru ceea ce este exclusiv un disconfort minor psihologic, cu impact neesential pentru siguranta. Banii respectivi pot fi folositi mult mai util la alte chestii - gen cativa km de drum nou. De altfel, multiple tari au solutii de parapeti ca Romania - Slovenia, Portugalia...

Paletele anti-orbire sunt inutile - normativul TEM (pe care e bazat cel romanesc) e facut de asa natura incat geometria cailor (profilul transversal) asigura prin constructie ca farurile celor de pe calea I sa nu poata orbi pe cei de pe calea II. Montatul paletelor anti-orbire este (inca) un exemplu de normativ neinteles si bani aruncati.

Scopul constructiv al paletelor verzi este foarte limitat - anumite curbe care nu respecta normativul, mers paralel la distanta mica cu o cale ferata (pentru a nu fi orbit si orbi locomotiva), noduri foarte inghesuite (unde caile nodului si drumurile de servitute nu pot respecta normativul). Nu aliniamente. De asta solutia nu e deloc robusta - ca zonele astea periculoase sunt putine, si de obicei sunt ingrijite special, si de asta se rup si dispar repede. Sunt doar doua tari in Europa care pun asa ceva pe scara larga - RO si HU - doar ca HU foloseste o solutie mult mai ieftina cu o panza de proasta calitate. In Ungaria decizia a fost luata in anii '80 si '90, cand aveau in trafic foarte multe vehicule de productie est-europeana (in principiu Trabant si IFA) care nu respectau normativele de iluminat (fiind conceptii mai vechi) - pur si simplu normativul e impietrit (parca e acelasi din 1993). In Romania, paletele verzi au fost introduse in 2006, complet fara motiv - masini de tipul asta erau raritati si in epoca comunista, si, deja, in 2006, disparusera.

Renumerotarea iese complet din discutie - ar trebui modificate mii de semne de circulatie. Pentru ce?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Liviu M

De acord cu inutilitatea paletelor antiorbire și imposibilitatea schimbarii numelor, dar contra părerii că disconfortul e minor. Când mergi mult și sunt multe camioane pe banda I, balustradă aia devine "apăsătoare".
Nu știu cât ar costa, așa că nu mă pronunț despre oportunitatea mutării. Poate cu ocazia diverselor reparații?

Părerea mea (R), (C), desigur.

frunzaverde

Cand s-o face prima reparatie capitala, in 10-20 de ani, cum s-a facut pe Bucuresti - Fundulea, sigur, in zonele in care e tehnic posibil.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

reed


oneLess

#8545
Ce fel de ziduri de protecție vor să construiască la Jitaru ? Sunt suporți pentru gabioane acolo?



În sensul de mers al filmării parcarea-depozit pentru T4, partea dreaptă este eliberată complet. Bun de asfaltat!



Pe cealaltă parte mai au ceva grinzi de mutat din parcare dar chiar asta făceau.




oneLess

#8546
Poza momentului:



No comments!

Ionut

Este la limita limitei Jitaru. Incredibil câtă incompetență și delăsare  atât din partea CNAIR dar și din partea UMB.

O rușine.

oneway

Pai le face gard caselor cu zidul de biscuiti :) feel my irony...
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

alecu26

Am inteles ca turcii au probleme cu adusul garantiei. Oricum nu ma astept la minuni.
La reabilitarea DN ului din zona acum trebuia sa fie receptia. Progresul e undeva la 40% daca nu ma insel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).