Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

oneLess

#8550
^

DEx12 T1

Hai s-o luăm pe rând:
1. s-a atribuit contractul (licitație bla bla ... )
2. s-a semnat contractul
3. s-a predat amplasamentul
4. s-a dat OIL (nu s-a spus de care, re-proiectare sau execuție)
Dacă nu s-a adus garanția încă, e chestie penală rău de tot, nu știu cine ar semna așa acte pe acolo ...


danutzu_1069

#8551
Daca nu gresesc, SGB se depune la dosar inainte de a se semna in termen de 5 zile de la semnarea contractul...
Deci nu poate fi vorba de asta....

LE: ca sa ramana corect
Este vorba de 5 zile lucratoare

Skynick

^^^^Nu stiu de ce ziceti ca paletele mediane sunt inutile. In orice situatie in care lipsesc, farurile din fata de pe sensul opus se vad foarte bine si evident deranjeaza. Pe A1 e total aiurea, acolo macar nu sunt deloc. Pe A2, unde sunt curbe si diferente de nivel mai prinzi faruri cu palete cu tot.

Xmas

#8553
^^
Îmi pare rău, dar nu este asa. SGB se depune în termen de 5 zile de la semnarea contractului. Aceasta se emite în baza contractului, deci nu este posibil sa poată fi depusa înainte.

oneLess

#8554
^ 5 zile. Poate 7 cu weekend. După ce se bifau punctele de mai sus (4^) 1. și 2.
Nu se ajungea la punctele 3. și 4. fără scrisoare de garanție bancară conformă atașată la restul documentației!

JohnDoe

@Skynick din nefericire paletele antiorbire sutn necesare daca nu mergem toti cu faza de intalnire.
Si deranjant e faptul ca vantul le zboara, iar cei cu garda jpasa la masini au parte de evenimente neplacute atunci cand le iau sub masini la viteza autostrazii.

dar noi sa fim sanatosi ca fericiti nu vom fi niciodata.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

AFG

SI eu sunt de acord cu @Skynick. Merg saptamanl pe A1 Sb-TM si acele palete antiorbire din punctul meu de vedere isi fac treaba de nota 20. Nu sunt obosit absolut deloc dupa ce am condus pe timp de noapte, iar in locurile unde nu sunt(aici vorbesc de aliniamente nu de curbe unde lumina vine drept in tine) se vede diferenta. Precizez ca nu vorbim de lumini de drum, ci de cea de intalnire.

archaeus

A pus DRDP Craiova video cu Tr4
https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/1288470691873733

Arata ok-ish, structuri marea majoritate cu grinzi, unele si cu predale, reloca utilitati.

Ionut

Doar cu o filmare completă putem spune cât de okay-ish este un lot, mai ales unul ca T4 CraPi, lung și cu multe blocaje (păduri, nod A1, Albota, capacitatea antreprenorului).

mike_us

Fără sa fiu specialist doar ca observație de cind urmăresc forumul: primi 20-30% sunt mai grei la majoritatea proiectelor. Daca au trecut deja de 30% cred ca sunt șanse sa avem la sfârșit de 2024 pina la Albota. Si probabil 2025 pentru tot lotul.

snackhunter

Azi au fost vazute primele camioane Mineralport (Strade) pe T1

shogom

Logic ar fi sa mute echipele de terasamente de pe T3 pe T4. Ca pe T3 nu prea mai au ce umpluturi sa faca( exceptie Jitaru).
Deci am putea vedea  miscare decenta anul asta si pe T4.
De la anul cred ca vedem o "retragere treptata spre est. Cred ca si de pe Nadaselu- Zimbor, ca si acolo sunt cu terasamentul sus.

oneLess

#8562
De la : Marian Marinel , modificat, era Parju Marin  :)

Cu titlul (modificat) : DEx12, tronsonul 3, zona Jitaru  :)


Mulțumiiim!

Poza momentului :






alecu26

Daca nu ar fi Minlneralport acolo, asa zice ca s-ar fi ajuns la reziliere cu siguranta. Asa e totusi o sansa.
Dar totusi pun pariu ca T1 va fi finalizat dupa T4, apropo de semnatura unui alt coleg.
Ozaltin si Visio au mari probleme. Ar fi fenomenal de bine ca Mineral port sa fie ala.care duce proiectul in carca...dar si asta e greu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

JohnDoe

^deci am reziliat cu falimentarii de la TS si le-am dat altora Ozaltin care au probleme?
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat