Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.


Popescu_V

Ce lucrări se fac in perioada aceasta între Simeria și Radna?

Pe site-ul CFR călători scria într-un comunicat din septembrie că "25 septembrie 2024

Pentru realizarea unor lucrări la infrastructura feroviară pe secția Radna – Simeria, solicitate şi realizate de către CFR SA –  managerul de cale ferată, în circulația trenurilor vor interveni următoarele modificări, astfel:"

Link https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/modificari-temporare-ca-urmare-a-unor-lucrari-la-infrastructura-feroviara-pe-sectia-radna-simeria/

Dacia 346/347, Ister 472/473 și Făgăraș 74/75 sunt anulate.

In ce zonă se fac aceste lucrări pt care a trebuit oprită circulația feroviară o săptămână?

dir1

Quote from: Popescu_V on November 10, 2024, 12:41:42 PMCe lucrări se fac in perioada aceasta între Simeria și Radna?

Quote from: cristi5 on September 28, 2024, 12:31:57 PMPt lucrari la 2b vor opri circulatia Ilia-Radna intre 7-14 noiembrie. Desfiinteaza racordarea provizorie de la Barzava Noua pentru executare terasament fir 2 proiectat

https://www.bizbrasov.ro/2024/09/25/trenuri-modificari-importante-brasovul-rute

Avem si filmare postata din zona unde se va lucra cu aceasta ocazie, dar si la inchiderea din Decembrie. Dacia circula deviat ca tren 12346/12347.

Quote from: District EA on November 05, 2024, 07:54:04 PMBârzava - Bârzava Nouă în 3.11.2024 și Valea Mureșului h. - Vărădia în 4.11.2024

dan tm

or sa faca legaturile intre traseul vechi si nou?

dar ce fac in zona Bata ? reusesc sa termine pina la noul mers?

dir1

Quote from: dan tm on November 10, 2024, 06:06:38 PMor sa faca legaturile intre traseul vechi si nou?

Momentan legatura intre traseul vechi si cel nou se face printr-o racordare provizorie asa cum se vede in filmare intre minutul 1:50 si 2:10. Asa arata inainte de lucrari (pre 7 noiembrie), vom vedea in curand ce va fi dupa (post 14 noiembrie).

Quote from: dan tm on November 10, 2024, 06:06:38 PMdar ce fac in zona Bata ? reusesc sa termine pina la noul mers?

As zice ca pana la noul mers in nici un caz varianta Bata. Doua pareri pe care le citez mi se par pertinente:
Quote from: District EA on October 19, 2024, 07:13:32 PMDin ciclul: "Bârfe, zvonuri, șușanele"... Se zvonește la NSS (nivelul superior al șinei) că un termen optimist (constructorii) de deschidere a variantei prin tunelul Bata ar fi data de 31 ianuarie 2025, dacă condițiile meteo sunt favorabile, iar consultanța zice: mai la primăvară.
Quote from: cristi5 on October 19, 2024, 08:39:39 PM@District EA asa suna mult mai plauzibil

Interesant cate sperante a produs includerea variantei in livret (pripita si iresponsabila as zice, posibil de ochii cuiva: minister sau EU), sperante cu deschiderea "pana la noul mers"

Totusi nu e primul santier pe care il vedem. In poza lui @dan tm din 27 sept se vede in stanga un podet care are vreo 2-3m de umplutura lipsa deasupra. Deci nu numai la podet ci si in restul zonei, CF va fi semnificativ mai sus decat terenul. Umplutura asta dureaza luni de zile.

La alte tuneluri a durat suprastructura si electrificarea multe luni, spre un an. Ambele sunt lipsa la Bata.

Sper totusi ca includerea variantei Bata in livret sa nu insemne ca varianta de la Vetel e exclusa pt 2025...

Din ce vad din ultimele poze postate de tine santierul nu a evoluat foarte mult - deci pe varianta Bata nu se va circula prea curand.

cristi5

Au aparut crapaturi in acel torcret la structura de sprijin. Izvoare probabil. Deci posibil in 2025 ramanem cu varianta doar in livret :lol:

stangabriel


Tunelurile Feroviare de pe Valea Mureșului

Virtual Press

dan tm

Ce este la 0.44? am urcat acolo crezind ca dau de tunel dar era doar pamint.


dan tm

@cristi5

se vad pe street view (imagine octombrie 2024)

TibiV

Nu stiu daca s-au mai postat urmatoarele 2 video (eu nu le-am mai vazut), dar rau nu pot sa faca...

1. O filmare de la CFR Infrastructura, cu acelasi montaj de te ia ameteala, dar cu cadre bune din tunel, de la si din TBM: Șantierul de lucrări Brașov - Sighișoara, S2 (Apața - Cața) - T3 2024

2. Stiati ca si AKTOR S.A. Romania are canal YT?!... Inginerul responsabil de cele 4 TBM-uri care forează cele mai lungi tuneluri feroviare din România
"Inginerul John Broumis coordonează operarea TBM-urilor, asigurându-se că totul decurge perfect.
În octombrie 2024, TBM 3 - Alexandra, a început să foreze al treilea tunel pentru calea ferată Brașov-Simeria, subsecțiunea 2: Apața – Cața, parte a Coridorului Rin-Dunăre, construit de AKTOR cu tehnologie avansată TBM pentru precizie și siguranță.
Face același lucru cu TBM 1 - Eleni și TBM 2 - Varvara, care forează deja tunelurile gemene de 6,9 km fiecare, de la Racoș spre Ormeniș.
TBM 3 Alexandra, și TBM 4 - Konstantina, care va porni în curând, vor fora perechea de tuneluri de la Racoș spre nord, la Homorod, în lungime de 5,1 km. Cele patru tuneluri însumează 24 km săpați sub dealurile înalte din Transilvania Centrală, un proiect ce cere experiență, precizie și disciplină.
"

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

District EA


District EA

Bârzava - Bârzava Nouă - 22.11.2024

Pregătiri pentru închiderea permanentă a circulației pe firul II Bârzava Nouă - Bârvaza  din data de 02.12.2024 ora 11:00 până în data de 08.12.2024 ora 10:00 și realizarea racordului provizoriu între linia 1 stația Bârzava Nouă cu firul I existent Bârzava - Bârzava Nouă. Deschiderea firului II proiectat Vărădia - Bârzava Nouă e posibil să se facă la data de 31.01.2025.

cristi5

Am observat tendinta ca in aceste inflexiuni provizorii la ramificatii sa conecteze in timpul santierului cel mai din dreapta fir cu cel mai din stanga. La fel e si la Campuri Surduc si probabil si la Varadia si Ilteu. Apoi e nevoie de o inchidere a circulatiei pt trecerea spre configuratia finala. Si ma intreb de ce nu s-a conectat direct firul dinspre Barzava veche (fostul fir 1) la firul nordic al statiei Barzava Noua (s-ar fi putut circula pe vechiul fir 2 in timpul acestor lucrari).

Imi raspund singur: in proiect linia dinspre Barzava veche nu are niciun aparat de cale in cap X, trece prin fata cladirii statiei Barzava noua (nu stiu daca se cheama linia 1), si are aparat de cale doar in cap Y, pentru acces la firul 1, si apoi 2 ale magistralei.

Daca s-ar fi facut configuratia finala de la inceput, statia Barzava noua nu ar fi fost "statie" in timpul santierului, adica nu ar putea astepta acolo trenurile pt a le veni randul sa intre pe portiunea cu un singur fir Barzava Noua - Barzava veche - Varadia.

Din acelasi motiv, _nici_macar_acum_ nu se poate trece la configuratia finala. Va fi un racord provizoriu care sa dea trenurilor in cap X acces la firul 1 principal, ca apoi sa poata folosi aparatele de cale din Barzava Noua cap X, vizibile pe filmare, pt a ajunge pe abatuta firului 1, sau chiar si pe firul 2 si abatuta lui.

E totusi inca neclar de ce a fost legat (temporar) firul dinspre Barzava veche la firul 2 al magistralei  si nu la firul 1? Atunci nu ar mai fi fost nevoie de aceasta inchidere. Dupa mutarea circulatiei prin Bata Hm (pe firul 2 doar), se putea inchide strict numai firul regio Barzava Noua-Barzava veche pentru realizarea solutiei definitive. Cred ca-mi scapa ceva.

Oricum inflexiuni vom mai vedea... Sper sa inceapa curand cele de la Maierus-Archita.

cristi5

Stadiul proiectelor pe octombrie, s-a salvat automat la locul stiut

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/__stadiu_proiecte__/

Fisierul se cheama 2024_11_Stadiu-proiecte-CFR-oct-2024.pdf

daniel_avram

Quote from: daniel_avram on October 26, 2024, 12:38:30 PMActualizare date progres luna septembrie 2024.

km 614-Simeria
Subtronsonul 2a: Km 614-Bârzava - 41,91 km - septembrie 96.50% - august 95.25% - iulie 94.85% - est.finalizare Trim I 2025
Subtronsonul 2b: Bârzava - Ilteu - 30,04 km - septembrie 92.48% - august 91.98% - iulie 91.25% - est.finalizare oct 2025
Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada - 22,34 km - septembrie 73.30% - august 72.68% - iulie 72.04% - est.finalizare dec 2025
Tronsonul 3: Gurasada - Simeria - 40,88 km - septembrie 86.93% - august 86.34% - iulie 86.20% - est.finalizare dec 2025


Sighisoara-Brasov

Subsecţiunea: 1. Braşov – Apaţa, Subsecțiunea: 3. Caţa – Sighişoara - 84 km - septembrie 33.48% - august 31.71% - iulie 30.90% - est.finalizare apr 2027
Subsecțiunea 2. Apața - Cața - 28 km - septembrie 37.61% - august 36.60% - iulie 34.50% - est.finalizare oct 2026


Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București – Constanța - faza II
Stațiile Fetești și Ciulnița - 2 stații (2,438 km Fetești 2,430 km Ciulnița) - septembrie 62% - august 60% - iulie 56.50% - est.finalizare mar 2025

Lot instalații semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică și Centrul de Control Operațional Simeria, secțiunea Simeria - Coșlariu - 75,28km - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025

Lot instalatii, semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică, sectiunea Sighisoara - Coslariu - 91,583km - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025.

Actualizare date progres luna octombrie 2024.
Dupa cum vedeti prea multe modificari nu sunt fata de luna trecuta.

km 614-Simeria
Subtronsonul 2a: Km 614-Bârzava - 41,91 km - octombrie 96.50% - septembrie 96.50% - august 95.25% - iulie 94.85% - est.finalizare Trim I 2025
Subtronsonul 2b: Bârzava - Ilteu - 30,04 km - octombrie 92.85% - septembrie 92.48% - august 91.98% - iulie 91.25% - est.finalizare oct 2025
Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada - 22,34 km - octombrie 73.78% - septembrie 73.30% - august 72.68% - iulie 72.04% - est.finalizare dec 2025
Tronsonul 3: Gurasada - Simeria - 40,88 km - octombrie 87.27% - septembrie 86.93% - august 86.34% - iulie 86.20% - est.finalizare dec 2025


Sighisoara-Brasov

Subsecţiunea: 1. Braşov – Apaţa, Subsecțiunea: 3. Caţa – Sighişoara - 84 km - octombrie 33.78% - septembrie 33.48% - august 31.71% - iulie 30.90% - est.finalizare apr 2027
Subsecțiunea: 2. Apața - Cața - 28 km - octombrie 37.61% - septembrie 37.61% - august 36.60% - iulie 34.50% - est.finalizare oct 2026


Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București – Constanța - faza II
Stațiile Fetești și Ciulnița - 2 stații (2,438 km Fetești 2,430 km Ciulnița) - octombrie 66% - septembrie 62% - august 60% - iulie 56.50% - est.finalizare mar 2025

Lot instalații semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică și Centrul de Control Operațional Simeria, secțiunea Simeria - Coșlariu - 75,28km - octombrie 99.30% - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025

Lot instalatii, semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică, sectiunea Sighisoara - Coslariu - 91,583km - octombrie 99.30% - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025.