Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Pare ca lucreaza, dar progresul e f mic. Au fost oprite lucrarile si s-au reluat?

District EA


cristi5

Tunelurile Aktor si Arcada (adica toate cele ramase in lucru pe coridor)



E posibil (parerea mea, nu am surse dar vedeti si recenta retrogrdare la BBB-) ca TBMurile 1-3 vor ramane blocate de lipsa de finantare (CEF se termina vineri) si TBM4 nici nu va porni. Aceeasi situatie la Mureni si Archita dar alea neavand traseu alternativ, poate-poate.

La proiectele fazate pe PT (de ex tunelurile Salciva) iarasi nu am mari sperante, cam tot ce ramane va fi directionat la rutier sub pretextul ca feroviarul nu fac progrese. Se va deschide varianta Bata si eventual, la un moment dat, Vetel, dar Ilteu-Gurasada eu zic ca va astepta contexte economice mai bune / "terminarea" autostrazilor.

Powered by API/PUM imgur uploader

shift2rail

Raspunsul CFR e un fudge (non-raspuns): ce "conditii imprevizibile" ar putea opri avansarea unui TBM, roca prea dura sau, dimpotriva, prea friabila?

Perspectiva negativa a ratingului Fitch e cauzata de rezultatul alegerilor (anulate la moment, de fapt un verdict amanat ptr primavara): pietele financiare urasc leaderii extremist-nationalist-suveranisti dar corectitudinea politica ld impiedica sa o admita public.

GAC

la tunele eu ma tem de roci instabile si infiltratii / izvoare. la gibei am avut o asemenea situatie. de asemenea si la gotard s-a intepenit un TBM. nu vrei sa-ti ramana intepenit tbm in inima muntelui.

pasadia

Când explicația corecta este cea evidenta (lipsa finanțării) dar lumea caută orice alt motiv.

antonelu

Întotdeauna este mai ușor să dai vina pe natură, decât să se recunoască incompetența autorităților de implementare a proiectelor și a proiectanților care au făcut studiile geo din birou și cu foraje cât mai rare. >:(

cristi5

A iesit autorizatia de construire la Varadia, dupa 7 ani... Nu am verificat kilometrajul (300m!) pe proiect dar cel mai probabil e vorba de cetate, restul in zona fiind atacat

https://www.mt.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/autorizatii-2024/5672-a2024-74



Via @alinuttt

Urmariti site-ul cu ingrijorare, poate apare si AC pe Poieni-Alesd

Powered by API/PUM imgur uploader

daniel_avram

Quote from: daniel_avram on November 29, 2024, 12:15:40 AMActualizare date progres luna octombrie 2024.
Dupa cum vedeti prea multe modificari nu sunt fata de luna trecuta.

km 614-Simeria
Subtronsonul 2a: Km 614-Bârzava - 41,91 km - octombrie 96.50% - septembrie 96.50% - august 95.25% - iulie 94.85% - est.finalizare Trim I 2025
Subtronsonul 2b: Bârzava - Ilteu - 30,04 km - octombrie 92.85% - septembrie 92.48% - august 91.98% - iulie 91.25% - est.finalizare oct 2025
Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada - 22,34 km - octombrie 73.78% - septembrie 73.30% - august 72.68% - iulie 72.04% - est.finalizare dec 2025
Tronsonul 3: Gurasada - Simeria - 40,88 km - octombrie 87.27% - septembrie 86.93% - august 86.34% - iulie 86.20% - est.finalizare dec 2025


Sighisoara-Brasov

Subsecţiunea: 1. Braşov – Apaţa, Subsecțiunea: 3. Caţa – Sighişoara - 84 km - octombrie 33.78% - septembrie 33.48% - august 31.71% - iulie 30.90% - est.finalizare apr 2027
Subsecțiunea: 2. Apața - Cața - 28 km - octombrie 37.61% - septembrie 37.61% - august 36.60% - iulie 34.50% - est.finalizare oct 2026


Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București – Constanța - faza II
Stațiile Fetești și Ciulnița - 2 stații (2,438 km Fetești 2,430 km Ciulnița) - octombrie 66% - septembrie 62% - august 60% - iulie 56.50% - est.finalizare mar 2025

Lot instalații semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică și Centrul de Control Operațional Simeria, secțiunea Simeria - Coșlariu - 75,28km - octombrie 99.30% - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025

Lot instalatii, semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică, sectiunea Sighisoara - Coslariu - 91,583km - octombrie 99.30% - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025.

Actualizare date progres luna noiembrie 2024.
Dupa cum vedeti prea multe modificari nu sunt fata de luna trecuta.

km 614-Simeria
Subtronsonul 2a: Km 614-Bârzava - 41,91 km - noiembrie 96.45% - octombrie 96.50% - septembrie 96.50% - august 95.25% - iulie 94.85% - est.finalizare Trim I 2025
Subtronsonul 2b: Bârzava - Ilteu - 30,04 km - noiembrie 93.40% - octombrie 92.85% - septembrie 92.48% - august 91.98% - iulie 91.25% - est.finalizare oct 2025
Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada - 22,34 km - noiembrie 74.34% - octombrie 73.78% - septembrie 73.30% - august 72.68% - iulie 72.04% - est.finalizare dec 2025
Tronsonul 3: Gurasada - Simeria - 40,88 km - noiembrie 87.37% - octombrie 87.27% - septembrie 86.93% - august 86.34% - iulie 86.20% - est.finalizare dec 2025


Sighisoara-Brasov

Subsecţiunea: 1. Braşov – Apaţa, Subsecțiunea: 3. Caţa – Sighişoara - 84 km - noiembrie 38.88% - octombrie 33.78% - septembrie 33.48% - august 31.71% - iulie 30.90% - est.finalizare apr 2027
Subsecțiunea: 2. Apața - Cața - 28 km - noiembrie 43.77% - octombrie 37.61% - septembrie 37.61% - august 36.60% - iulie 34.50% - est.finalizare oct 2026


Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București – Constanța - faza II
Stațiile Fetești și Ciulnița - 2 stații (2,438 km Fetești 2,430 km Ciulnița) - noiembrie 67.70% - octombrie 66% - septembrie 62% - august 60% - iulie 56.50% - est.finalizare mar 2025

Lot instalații semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică și Centrul de Control Operațional Simeria, secțiunea Simeria - Coșlariu - 75,28km - noiembrie 99.30% - octombrie 99.30% - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025

Lot instalatii, semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică, sectiunea Sighisoara - Coslariu - 91,583km - noiembrie 99.30% - octombrie 99.30% - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025.

District EA

27 decembrie 2024 Simeria - Arad @Road Runner 1821

daniel_avram


antonelu

Dar TBM-urile oprite, referite în răspunsul CFR de mai sus, au fost pornite sau tot se odihnesc?

cristi5

Quote from: cristi5 on December 30, 2023, 05:57:25 PM(pentru comparatie)

Lot feroviarStadiu noiembrie 2022 (financiar)Stadiu noiembrie 2023 (financiar)Stadiu noiembrie 2024 (financiar)Estimare finalizare noiembrie 2024 (nov 2023)Întârziere aprobată
pâna în noiembrie 2024 (nov 2023)
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA        79.85% (68.31%)90.12% (77.33%)96,45% (87,07%)trim 1 2025 (apr 2024)58 luni(46 luni)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA   
82.44% (76.38%)88.25% (82.33%)93,40% (92,62%)oct 2025 (oct 2025)65 luni
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA)           
58.85% (56.98%)67.65% (63.85%)74,34% (73,02%)dec 2025 (dec 2025)60 luni
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                     
70.90% (64.55%)82.00% (73.74%)87,37%(78,21%)dec 2025 (sep 2024)61 luni(48 luni)
Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara." 
Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98)
19.28% (13.63%)24.15% (21.58%)38,88% (33,33%)apr 2027 (apr 2027)24 luni
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor13.50% (12.04%)19.85% (18.69%)43,77% (36,16%)oct 2026(oct 2026)23 luni
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM98.60%  (88.08%)99.15% (88.08%)99,30% (91,55%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM94.20% (84.83%)97.20% (89.44%)99,30% (94,30%)


Întârzieri reale la lucrari civile, Loturi terminate Sig-Sim:
- Sighsoara-Atel (FCC-Alpine-Azvi)    56 luni
- Atel-Micasasa (FCC-Alpine-Azvi)      66 luni
- Micasasa-Coslariu (Aktor-Arcada)    52 luni
- Coslariu-Vintu de Jos (Pizzarotti)  78 luni (!!!)
- Vintu de Jos - Simeria (Swietelski)  46 luni

Interziere reala 11 luni:
Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1
Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR

cristi5

@antonelu despre tuneluri nu are rost sa speculam, pt ca nu avem cum verifica (cu drona sa zicem) vreo informatie care apare

Asa ca vom intreba despre ele oficial la fiecare 2-3 luni.

Valix2RO

Un An Nou minunat tuturor! La mulți ani tuturor!

Urmărind BAR-ul din perioada 11-20 ianuarie 2025, am observat că restricția de 50 km/h de la TN Blaj - Valea Lunga (doar în sensul spre Valea Lungă), datorată vizibilității reduse a semnalelor de avarie, a fost ridicată, cel puțin așa pare. O să verific în amănunt să văd dacă e adevărat sau e doar "o eroare" la introducerea în BAR.

Din nefericire, de la jumătatea lunii decembrie, în jurul TN de la ieșirea din Mediaș spre Copșa Mică a fost introdusă o restricție de 70 km/h (nu știu dacă a fost introdusă datorită curbei sau e pur și simplu o restricție implementată pentru TN, am trecut pe acolo și fiind noapte n-am sesizat mare lucru). Majoritatea trenurilor acumulează întârzieri între 2 și 5 minute, deși credeam că impactul va fi destul de mic dat fiind că acolo există o limită de 120 km/h spre Copșa și una de 80 km/h la intrarea în Mediaș.