Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dan tm

Burjuc h-Zam-Petriș pe Mureș

statia Zam zici ca e repusa in circulatie după bombardament.
Macazuri demontate, inimi de incrucisare scoase, balarii, sine demontate, dezolant.
Cladirea mare, faină, abandonată.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Voicu

@Cuneo: menționat aici ca autorul postării, fără să aibă nicio vină în gogoșile vândute de reporteriță la final... 300 km/h viteza medie în Germania/Franța?  :lol:
 


dan tm

Savîrșin-Halta Vărădia.
înainte de haltă sînt lucrările la cetate si la fosta clădire a haltei care ramîne monument istoric 

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


District EA

Bârzava - Bârzava Nouă în 3.11.2024 și Valea Mureșului h. - Vărădia în 4.11.2024

Și ca o noutate avem restricția de 70 km/h la podurile de la Conop doar pe firul 2 din 1 noiembrie 2024.



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Vărădia-Valea Mureșului

(GPS)


(GPS)


(GPS)


nu am mai vazut retea electrica aeriana sa treaca pe sub un viaduct. Înseamnă că viaductul a fost construit asa tocmai ca să treacă peste linia electrică?


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


dan tm

halta Căpruța-Bîrzava

statia Bîrzava este la fel ca și Zam ca după bombardamente.linia 1 este de garare si au mai ramas doar liniile 4 si 5 in teren.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

îmi mențin ideea că se puteau construi doua peroane pe linia nouă, exact ca pe linia veche asa încît trenurile regio care vor circula pe linia nouă ar fi putut opri in Bîrzava si sa nu mai trebuiasca sa mearga calatorii 2 km pîna în Bîrzava Nouă.
(GPS)



dan tm

Bîrzava-Bîrzava Nouă

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


 se observa si aici ca gardul de protectie lasa liber un geam. Prin geam se vad multe monitoare.
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


dan tm

Conop - Milova

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Dar ce vedem aici?

gardul nu protejeaza geamul prin care se vad niste monitoare.   o fi normele...

si inca ceva, la un geam al clădirii de călători ce vedem neacoperit de tablă? OSB?  :-[ sau nu am vazut bine ca nu am fost chiar acolo? OSB?

de asemenea ca in multe alte statii vedem o abatuta(aici linia1) cu peroane pe ambele părți dar peronul dinspre clădirea de călători este neacoperit.
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader



dan tm

Păuluș halta-Ghioroc-Glogovăț

trenul trece pe lîngă fosta statie Cicir.
în teren se observa un S.
în Glogovăț doar linia 2, care e chiar în fata clădirii, are un mic peron. Ca să opreasca, trenul taie parcursul, apoi îl taie înapoi ca sa revina pe firul normal.

(GPS)



Ghioroc
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader