Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm

Glogovăț-Arad

 :)
nu prea mai e ceva de arătat.Poate mizeria din gara Arad. O să mă ocup altă dată.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

oc7avian



Valix2RO

A fost ridicată restricția de 80 km/h dintre Valea Lungă și Copșa Mică.

Recent, primăria Blajului a anunțat construcția unui pod (urmează să lanseze SF) în zona industrială a orașului, pod care ar urma să faciliteze accesul celor din zona Câmpu Libertății la centura ocolitoare a Blajului și la DN14B în direcția Copșa / Mediaș / Sibiu. Astfel, se creează premisele eliminării trecerii la nivel din acea zonă, unde de altfel este menținută o restricție de 50 km/h din cauza slabei vizibilității a semnalelor de avarie.
După ce proiectul va avansa, voi adresa câteva întrebări primăriei pe această temă, să văd ce intenții are.

Cetatean

La 6 ani jumate de la inceperea lucrarilor la maretul pasaj peste CF din Deva,s-au aprins becurile.

Pana sa poata trece peste el,cetatenii de peste linie mai au de asteptat. Cat sau cand,poate ne-or spune intr-o zi prietenii din cfr sau de la fcc.





Powered by API/PUM imgur uploader

bdragos2

De pe contul primarului Municipiului Blaj:
"Pasaj denivelat peste DN14B și CF M300, conexiunea Variantei Ocolitoare cu zona industrială❗
🔝 Municipiul Blaj a demarat un nou proiect investițional de mare importanță strategică: ,,Pasaj denivelat pe DN14B și calea ferata CF. M300, asigurare conexiune Varianta Ocolitoare Blaj cu zona industrială Blaj"! Această investiție are rolul de conecta direct Drumul Transregio DN 14B și Varianta Ocolitoare a Municipiului Blaj cu  zona industrială a Blajului!
👉 Realizarea acestui obiectiv va fluidiza traficul pe DN 14B - zona intersecției cu Varianta Ocolitoare a Municipiului Blaj, eliminând blocajele la intersecția cu calea ferată a străzilor Mihail Kogălniceanu, Tudor Vladimirescu, Aurel Vlaicu și Gheorghe Barițiu, sporind astfel sigurața rutieră la Blaj! 
👉 Acest pasaj denivelat, cu o valoare estimată a lucrărilor de 9.000.000 de euro (fără TVA), va fi realizat printr-un acord de parteneriat semnat între Municipiul Blaj și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. (CNAIR SA), prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNNR)!"




Powered by API/PUM imgur uploader                     

alexV

"Se crează premisele eliminării trecerii la nivel" e bine spus. Extrem de greu elimină orice primar în România o TN, fiindca pe acolo au trecut cu vacile strabunii străbunilor riveranilor.

cristi5

@Valix2RO aia cu premisele e parerea ta sau citezi pe cineva?

Eu nu am vazut primar care sa desfiinteze TN. Plus ca pasajul imi pare cam departe de TN, si fiind la 10m inaltime iese f lung, deci chiar daca ar fi aproape, TN tot ramane

Ceva sperante ar fi sa se ridice restrictia de viteza CF pe motiv ca scade MZAul drumului dar nu stiu ce reglementari exista in sensul asta

cristi5

Am aflat cateva amanunte interesante

In primul rand ca lipsa vizibilitatii la acel TN (si la altele) nu se refera la TNul insusi. Important e ca mecanicul nu vede semnalele de avarie a TN, din cauza curbei si a panourilor antifonice.

Cum ETCS nu are semnale laterale, la ETCS nu este restrictie de viteza acolo.

Sigur, intrebarea e de ce nu se modifica configuratia existenta, mutat panoul, pus un semnal repetitor. Inteleg ca ar fi neinstructional, si in plus e investitie EU, deci greu de modificat in primii ani.

dan tm

m-am uitat pe street view dar intre calea ferata si sosea sînt cladiri, altfel m-am gîndit ca ar fi putut înalța semnalul de avarie si să-i modifice orientarea ca să fie vizibil de mai departe.

Valix2RO

E doar o opinie susținută de faptul că sunt un bun cunoscător al problemelor din zonă.

Scopul acelui pasaj denivelat este de a reduce / scoate traficul greu din oraș (care va fi interzis odată cu punerea în funcțiune a centurii ocolitoare). La ora actuală, acea TN este utilizată frecvent către camioane și autoutilitare. Deși Podul Minciunilor a fost reconstruit, există în continuare o problemă cu virajele pe acea arteră - virajul e foarte strâns pentru un camion + că accesul e unul foarte dificil datorită traficului intens desfășurat împrejurului acelui liceu. Astfel, după construcția acelui pasaj, ar rămâne doar traficul locuitorilor și a celor care se află în tranzit (ex. turiști) cu un cost de oportunitate de cca. 2-3 minute pentru a utiliza direct Podul Minciunilor pentru acces în detrimentul acelei TN.
Aveți mare dreptate, contează foarte mult atitudinea locuitorilor din acea zonă. Am să văd totuși care e poziția Primăriei Municipiului Blaj față de această problemă. Știu bine că primarul de acolo e foarte ,,sensibil" la presiune publică.

Mă gândeam că exsită o speranță de desființare :))

dan tm


dan tm