News:

3,5% pentru API!
Susțineți eforturile noastre, fără niciun cost!

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

#1155
De asta ar trebui acționat acum și fix invers de ce se face. Fără leasing-uri păguboase.

etravel

@Sorinus - nu vor proceda niciodata altcumva decat procedeaza acum - garda moare, dar nu se preda.


tom_sawyer

Bucureşti, 5 Februarie 2024
COMUNICAT DE PRESĂ

În 2024, TAROM operează zborurile spre Londra cu aceeași frecvență și același program

Compania Națională de Transporturi Aeriene Române – TAROM operează în 2024 zborurile spre Londra, cu aceeași frecvență zilnică și același program ca în anul anterior (2023).

Ruta București –Londra este deschisă iar sloturile de zbor aparțin companiei.

La data de 5 februarie a.c., în urma datelor preluate de presă din M.O., respectiv publicării unei aprobări a AGA a TAROM din iulie 2023 care mandata directorul general să negocieze și să semneze cu un ofertant existent în acea perioadă sloturile LHR ale companiei, a apărut în spațiul public o informație care nu mai este de actualitate și nici nu își produce efectele.

Deși în Planul de restructurare al companiei sunt aprobate mai multe măsuri care conduc la viabilitatea companiei, inclusiv acelea care prevăd retragerea optimă din operarea unor sloturi, aceste măsuri sunt puse în practică doar în contextul în care servesc intereselor companiei și obiectivului de profitabilizare a activităților.

Din vara anului 2023 și până în prezent, în urma ofertelor primite și a negocierilor purtate, compania nu a găsit o soluție optimă care să conducă la renunțarea la sloturile LHR (de pe aeroportul Heathrow) și operează destinația Londra, cu aceeași frecvență și același program.

TAROM

tom_sawyer

#1159
Bucureşti, 7 Februarie 2024
COMUNICAT DE PRESĂ

TAROM este prima companie aeriană românească care te reconectează zilnic cu SUA

TAROM este prima companie aeriană românească care te reconectează zilnic cu SUA

În februarie, prețul biletelor pornește de la 608 euro pentru o călătorie dus-întors, cu bagaje și taxe incluse

Compania TAROM a pus deja în vânzare biletele pe ruta București – New York și București – Miami

Începând cu data de 1 februarie 2024, compania TAROM operează în parteneriat cu Air Europa și ITA Airways zboruri zilnice, dus-întors, între aeroportul ,,Henri Coandă" (OTP) din București și Statele Unite ale Americii, respectiv New York (JFK) și Miami, cu escale optime în Madrid sau Roma.

SUA devine o destinație mai accesibilă pentru publicul larg, atât din punct de vedere al frecventelor, cât și din cel al prețurilor și serviciilor incluse. TAROM reîncepe operarea zborurilor zilnice împreună cu partenerii săi din alianța Sky Team: Air Europa și ITA Airways și are în plan, în scurt timp, completarea rutelor de zbor și către alte destinații din SUA, majorarea frecvențelor de zbor și a ofertelor tarifare.

Tarifele biletelor de avion pornesc de la 608 euro, pentru New York, aeroport JFK, si, de la 785 euro, pentru Miami. Prețurile se aplică pentru călătoriile dus-intors și includ bagajul de mana, bagajul de cala (1 bagaj de 23 de kg), precum si taxele aferente.

Pentru cea mai rapidă rezervare, click pe următorul link: www.tarom.ro Biletele sunt disponibile pentru vânzare pe site-ul www.tarom.ro, în agenţiile TAROM sau la agenţii acreditaţi.

TAROM

shift2rail

^clickbite, avioanele Tarom NU vor traversa Atlanticul (doar code-share cu companiile mentionate in articol).

dr4qul4

si totusi, saptamana asta au anulat cel putin un zbor catre Londra (pasagerii au fost directionati spre BA-ul de a 2-a zi)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.


GIV

oare comisia europeana cum aproba ajutoarele de stat pentru tarom? mi se pare ca au fost de acord prea usor. nu ar fi trebuit verificat managementul resurselor companiei inainte? ma gandesc totusi ca au verificat ceva, dar mi-e greu sa cred ca s-a facut totul ca la carte si totusi compania a mers rau (exceptand perioada pandemiei)

zone_rider

Pai verifica de vreo 3 ani, cat sa mai verifice?

mj

TAROM renunta la ruta Bucuresti - Londra din Octombrie 2024

QuoteCompania aeriană de stat a anulat și a scos din sistemul de rezervări toate zborurile regulate planificate să le opereze pe ruta București – Londra după data de 27 octombrie 2024.

...

În acest moment este neclar dacă TAROM a semnat vânzarea celor 14 sloturi săptămânale pe care le are la Heathrow, însă am solicitat o confirmare oficială din partea companiei și răspunsul acesteia va fi publicat îndată ce-l primim.

https://boardingpass.ro/tarom-renunta-la-ruta-bucuresti-londra-lhr-din-octombrie-2024/

Sorinus

Primul pas concret spre FALIMENT. De fapt al doilea, au vandut vechile avioane in proprietatate (o parte) si au pus in loc leasing-uri.

Deci treptat, compania nici active n-o sa mai aiba sa canibalizeze. Unul sau doua A318 sunt deja trase pe dreapta, cand ar trebui sa rupa pe chartere cu LF redus , plimbat echipe de fotbal si alte sporturi, oficiali guvernamentali in delegatii mari, etc.

Nu sunt ele cele mai eficiente avioane, dar si TAROM nu are cel mai ridicat load factor.

Intr-un an sau doi vor vinde si CDG, Amsterdam, Madrid si aia e. Pe Istanbul , Atena si Vienna, deja opereaza des cu ATR.

Eu am mai zis-o, restructurat cat mai au ce si facut un fel de Olympic, turboprop-uri pe interne profitabile si 2-3 regionale.

Altfel Malev scrie pe ei. Daca TAROM dispare de pe piata, nu plange nimeni. Doar internele secundare, care vor fi si ele acoperite de un operator privat daca cererea e suficienta.


etravel

Quote from: Sorinus on June 25, 2024, 01:30:30 PMPe Istanbul , Atena si Vienna, deja opereaza des cu ATR.
Viena e deja inchisa.


survola

Mai au și obrazul să deschidă conflict de muncă.
Sunt pe pierdere de 16 ani. Bine, compania e pe pierdere, nu angajatii.