News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shift2rail

cand colegul de tarmac LCC presteaza pe 10k+ pe luna iar tu nu ajungi la 5k, frustrarile se acumuleaza...

survola

De ce nu se mută la LCC?
Repet, compania e pe pierdere.
Salariile le sunt plătite de la bugetul de stat, cumva.

zone_rider

Compania nu a primit in ultimii 20 de ani niciun leu de la stat; se finanteaza doar prin imprumuturi de la banci. Abia recent a inceput sa primeasca ajutoare de stat, conform declaratiilor din presa (inca nu e clar daca a ajuns efectiv vreun ban in conturile Tarom)

căpșuna_zburătoare

#1173
^^ piloții Tarom se plâng că au salarii mai mici decât ale colegilor din LCC, însă în mod ironic, prețurile Tarom sunt mai mari decât ale LCC :lol:


Altfel, în ultimii ani, LCC au făcut angajări masive, deci orice pilot cu licența la zi ar fi putut intra la ei. Cei care au ales să rămână la Tarom, în plus știind foarte bine că se află în picaj liber, au avut motivele lor. Pe care evită să le spună.

Sorinus

Eu pot sa identific doua motive, dar recunosc ca doar imi dau cu parerea:

1) Tarom are o singura baza, OTP, si cateva overnight-uri, deci sansele sa ajungi seara acasa la tine sunt f mari. ULCC au diverse baze, si nu e absolut sigur ca vei fi bazat la tine acasa, permanent.

2) Tarom are max 2 rotatii pe zi, iar din ce-am vazut, in afara de zborurile din Orientul Mijlociu, noaptea avioanele stau cuminti pe OTP.

nitz

Cred ca difera si ce taxe platesc. Din ce stiam acum niste ani, pilotii de la Tarom sunt angajati cu contract de munca, in timp ce Wizz sau Ryan prefera contracte de colaborare cu liberi profesionisti. Poate sa confirme oare cineva daca mai este asa?

shift2rail

^ la Ryanair majoritatea pilotilor are contract zero-hours (no flights=no pay); fara securité sociale, concediu platit, boala, samd; de altfel e notorie ura lui O'Leary ptr sindicalism si dreptul de greva din Belgia si, mai ales, Franta. Meciurile repetate cu Comisia UE pe tema grevelor controlorilor de trafic francezi fac deliciul presei.

tom_sawyer

Cezar Osiceanu, pilot Tarom, a declarat luni pentru G4Media[...]
Osiceanu a explicat ce se întâmplă la Tarom. El a spus că piloții și secunzii au salariile similare cu cele din 2007 și cer creșterea veniturilor. "Ne-a ajuns cuțitul la os", a spus el. El a spus că un pilot Tarom poate ajunge la 4.500 de euro/lună, mult mai puțin decât veniturile de circa 10.000 de euro/lună oferite de majoritatea companiilor private.

economedia.ro

TVlad

Hahahaaaaaa, as vrea si eu sa fiu cu cutitul la os la 4500 de euro pe luna...

survola

Piloții LCC au pensii speciale?
Sunt curios.

GIV

spor de lucru la inaltime :lol:  :troll:

dr4qul4

probabil sunt paltiti prin firma, asadar nu au nici sindicat. Daca unul nu vine la munca de 2-3 ori, nici nu va mai fi chemat asa ca nu mai are ce sa factureze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

Bye, London! Tarom nu va mai zbura în capitala Marii Britanii. A vândut sloturile orare către Qatar Airways
16 august 2024

Tarom nu va mai zbura la Londra din toamna acestui an. Compania națională de transport aerian a vândut sloturile orare pe unul dintre cele mai mari aeroporturi ale lumii, Heathrow, companiei Qatar Airways. Informația, publicată inițial de Boarding Pass, a fost confirmată de Europa Liberă.

Pe 26 octombrie 2024, la ora 14:50 de minute, o aeronavă a companiei naționale de transport aerian va decola, pentru ultima oară, spre București, de pe Aeroportul Heathrow.

De a doua zi, de pe 27 octombrie, sloturile orare ale Tarom vor fi transferate către Qatar Airways, pentru curse Doha-Londra.

Un slot pe aeroport este un spațiu orar dedicat special unei companii pentru aterizările și decolările curselor regulate, iar pe marile aeroporturi există o criză a sloturilor. Companiile vechi și cu tradiție își păstrează sloturile pe care le au închiriate de ani de zile.

Tranzacția dintre Tarom și Qatar Airways a fost înregistată la aeroportul Heathrow pe 14 august.

Decizia a fost luată, spune un purtător de cuvânt al companiei pentru Europa Liberă, pentru ,,îndeplinirea unui nou obiectiv asumat față de Comisia Europenă în cadrul planului de restructurare".

,,Tranzacția este în proces de finalizare, conform planului de restructurare aprobat, care prevede această acțiune pentru asigurarea sustenabilității companiei pe termen lung", a transmis Tarom, la solicitarea Europa Liberă.

Suma obținută din vânzare va fi folosită pentru plata unei datorii către Compania Națională de Aeroporturi București. Tarom nu a precizat care a fost prețul vânzării sloturilor de pe Heathrow către Qatar Airways.

romania.europalibera.org/a/adio-londra-tarom/33081571.html?


oc7avian

Eh, ar mai fi și competiția British Airways care are avioanele pline