News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.

mdragos

Cand cineva liciteaza sub UMB in RO ma ingrijoreaza. Sanse mari sa nu fie in stare sa duca proiectul la final. Estimatile CNAIR nu sunt cele mai profesioniste... daca UMB a licitat doar putin sub estimare, posibil sa fie pe acolo valoarea reala.
Sau UMB a zis : ma bag sa fac proiectu dar sa am o marja mai generoasa de profit( avand in vedere incarcarea lor actuala).
Sa vedem anuntul oficial

hefaistos

1. Pare-se ca UMB a licitat "ca la poker" sa sperie competiția și sa o forțeze sa liciteze jos.
2. Am pierdut pariul. UMB are tot interesul sa taraganeze lucrurile oe T4. Un termen realist e trimestrul 2 2026. Din motiv de A7 prioritara. De partea cealaltă, 18-24 de luni sunt arhisuficiente pentru ce a rămas pe T1.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

pbh

Cei mai nervosi acum sunt cei de la Ozaltin. Or fi luat pe bune mitul (cu 20% sub pretul estimat dat de UMB) si acum isi musca pumnii. Sau este doar o coincidenta ca au venit cu aprox 20% "discount" si ei.
Si uite cum ineptia mea cu UMB "sparring partner" ( de mai sus) prinde contur.
O colaborare fructuoasa intre CNAIR si UMB - UMB participa la toate licitatiile si CNAIR are sansa de a obtine oferte cu minim 20% "discount" de la participanti.
Pare WIN-WIN...

mike_us

Ozaltin a mai avut ceva lucrări in România sau e prima?

oneLess

#8089
^ Reabilitare DN6, cam 53 Km, județul Olt cap coadă. 30% în execuție estimat, sunt în urmă cu execuția. E bucata din DN6 Craiova-Alexandria pușcăriată și reziliată pe motiv de cumpărat avioane din bani europeni! Alte lucrări eu nu știu.

alin2pas

Pentru UMB era bine să preia și lotul 1 în perioada în care lotul 2 era în construcție și aveau acolo fabrica de grinzi. Acum ar însemna doar o împrăștiere de forțe de care nu au nevoie. Dacă nu ar fi participat însă la licitație, ar fi însemnat că se anula licitația, fiind un singur ofertant, indiferent de prețul licitat. Dacă Ozaltin își va face treaba, ar fi un pariu câștigat de cineva de la MT sau CNAIR, deoarece nu mă aștept ca UMB să conteste rezultatul. Poate această licitație efectuată cu succes să pună în mișcare CNAIR pe alte loturi (cum ar fi pe A3), unde UMB așteaptă niște decizii ale acestora.

oc7avian

Licitațiile se pot semna și dacă ai ofertant unic care îndeplinește condițiile licitației. Nu înțeleg de unde impresia că se anulează automat...

oneLess

#8092
Cunosc T1 de mic, adică de la prima timid lopată dată de t1renna. Nu sunt multe grinzi. Nu se justifică o fabrică de grinzi. După harta API avem 9 supratraversări a DEx peste diverse, plus 5 supratraversări peste DEx T1.
9 duble + 5 simple = 23 supratraversări
Hai ca medie 3 deschideri per supratraversare
23*3 deschideri simple = 69 deschideri simple
Or 4 grinzi per deschidere = face hai 280 de la mine
(Chiar și cu 6 grinzi per deschidere nu e de plâns sau mutat fabrici mobile de grinzi care durează ...)
În jur de 50 de grinzi există ridicate deja sau în șantier (DN65F).
La Chețani aduc de la mama ... depărtării, la Zimbor are UMB fabrică dar le cară zeci de Km. Costuri!
Mă îndoiesc că nu sunt deja fabricate pe undeva în zonă grinzile pentru T1, plătite sau nu.
Și nu sunt grinzi de 40 de metri!

p_mrs

#8093

oneLess

Am întrebat pe topicul [TM] Centura Timisoara

Quote from: oneLess on June 18, 2023, 09:10:34 AMEu aș fi curios să aflu cât au ofertat financiar din valoarea estimată aici de CNAIR!
La Craiova pe DEx12 T1 au ofertat 99%, celălalt competitor Ozaltin a ofertat 80% pentru că știa că vine și UMB!  :-[

Și mi s-a răspuns:
Quote from: NGC on June 19, 2023, 02:23:48 PMValoarea estimata este de +/- 394 milioane RON fara TVA, iar UMB a ofertat +/- 384 milioane RON fara TVA.

florin74

Ce liniste referitoare la chix-ul UMB. Nici nu ma gandesc sa compar cu comentariile referitoare la Pizzarotti si Aktor  :lol:  (absolut meritate, pentru calitate sau viteza)
Sper sa se inteleaga ca nu tot ce e rapid facut e si de calitate.  Si am un feeling ca nici hei-rup-ul de pe alte segmente gen A0, A7) nu ne va scuti de probleme similare.  Incep sa fie din ce in ce mai greu de gestionat problemele privind calitatea, odata cu cresterea exploziva a companiei.

GIV

nu s a mai zis nimic de miscarea terasamentului de la unul dintre podurile de la ganeasa....

AdrianRO

Poate ar fi util ca fotografiile sa fie trimise si la CNAIR si DRDP Craiova ca sa activeze garantia.

oneLess

^ Eu aștept articolul de la colega Podaru!  :D

NGC

T1

Quote from: alin2pas on June 18, 2023, 09:19:19 AMDacă nu ar fi participat însă la licitație, ar fi însemnat că se anula licitația, fiind un singur ofertant, indiferent de prețul licitat.

Quote from: oc7avian on June 18, 2023, 09:32:11 AMLicitațiile se pot semna și dacă ai ofertant unic care îndeplinește condițiile licitației. Nu înțeleg de unde impresia că se anulează automat...

Este corect, cu mica corectie ca nu licitatiile se pot semna, ci contractele, sau varianta ca licitatiile se pot atribui si atunci cand este doar un singur ofertant!

Mai degraba UMB a fost aici un fel de backup ce putea fi activat in caz de nevoie.

Cum ar fi fost daca nu ar fi participat OZALTIN la licitatie si UMB ar fi decis sa nu participe pentru ca "ei nu preiau lucrari abandonate de altii"? Atunci situatia nu ar fi aratat prea bine pentru "super-eroi" (Grinda si Pistolache).

Sau cum ar fi fost daca participa doar UMB? Oare comisia de evaluare a ofertelor mai constata completarea ofertei lor? ;)