Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Vice33

Pana la urma la Tărtăria au finalizat lucrările la cele 2 podețe? În toamnă se circula pe un singur fir.


Sa vedem practic dacă se vor ține de cuvânt pentru rezolvarea țevii la tunelul Turdaș.

Ionut

Prezentare actualizata CFR de la SCS Transport din 29.01.2019.

Simeria-Coslariu










Ionut

Prezentare actualizata CFR de la SCS Transport din 29.01.2019.

Coslariu-Sighisoara














Ionut

Prezentare actualizata CFR de la SCS Transport din 29.01.2019.

ERTMS Simeria-Coslariu-Sighisoara


Ionut

Prezentare actualizata CFR de la SCS Transport din 29.01.2019.

KM 614-Simeria


















Ionut

Prezentare actualizata CFR de la SCS Transport din 29.01.2019.

Podurile dunarene


Ionut

Am mutat discutia despre trenurile de pe Coridorul Rin-Dunare/sector M800 pe thread-ul generic de trenuri, discutia s-a dus prea mult in zona de trenuri, nu e musai despre infrastructura/liniile Coridorului.

Phenol

Poate cineva sa explice mai in detaliu care este rolul sistemului SCADA pe loturile Simeria - km 614?

Quotea control system architecture [...] for high-level process supervisory management
Conform wikipedia.

Adica acest SCADA va oferi interfata pentru controlul traficului de trenuri care la randul lui va avea control asupra tuturor sistemelor de pe lot?

perfidus

Posibil la partea de electrificare. SCADA e folosit cu precădere in gestionarea de la distanta a echipamentelor din stațiile electrice, dar nu numai.
Nu vad ce legatura directa sa aiba cu partea de semnalizare, care foloseste alte standarde.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

edvard

In sfârsit, pare cã se vor misca lucrurile si pe tronsonul Sighisoara-Brasov >> https://www.conferinte.clubferoviar.ro/infrastructura/toti-cei-cinci-ofertanti-in-licitatia-pentru-brasov-sighisoara-calificati-in-cursa-finala-pentru-desemnarea-castigatorului/

Tunelul dublu de 660 m se pare cã va facilita trecerea prin Muntii Persani dintre Apatza si Rupea, deci ar fi si o scurtare a traiectului existent azi.

Probabil cã detalii mai noi vor fi disponibile deja la data desfãsurãrii conferintei organizate in Martie la Poiana Brasov :
https://www.conferinte.clubferoviar.ro/infrastructura/

pasadia

Articolul e vechi de acum un an, vezi in acest mesaj detalii mai actualizate (@NGC: apropo, nu ai trecut castigatorii initiali de la Apata - Cata).
Tunelul ala de 660 de metri e pe sectiunea Cata - Sighisoara, nu are nici o treaba cu Persanii si cu sectorul dintre Apata si Rupea.

edvard

Sincer, ...poate erai grãbit, dar articolul despre licitatie a fost postat chiar azi de cei dela clubferoviar...

Despre acel tunel se vorbeste ca fiind deja existent :
//Pe acest traseu se afla 11 puncte de sectionare, toate centralizate electrodinamic (CED) – 4 statii de cale ferata, 15 halte, 2 noduri de cale ferata principale si un tunel dublu de 660 m lungime.//
[probabil e tunelul Beia...]
Chiar azi am primit e-mail dela ei cu aceste date, din link. Poate acum e vorba de o reluare dupã lãmurirea unor contestatii, zic...
...multzam, oricum pentru detalii !

NGC

^^^

Asta e situatia actuala.

Quote from: NGC on January 23, 2019, 10:53:17 PM
Trebuie reevaluate ambele oferte, adica ALSTOM si STRABAG. Dupa reevaluare se va emite un nou raport al procedurii si o luam de la capat cu alte posibile contestatii.

NGC

Quote from: edvard on February 08, 2019, 11:43:10 AM
In sfârsit, pare cã se vor misca lucrurile si pe tronsonul Sighisoara-Brasov >> https://www.conferinte.clubferoviar.ro/infrastructura/toti-cei-cinci-ofertanti-in-licitatia-pentru-brasov-sighisoara-calificati-in-cursa-finala-pentru-desemnarea-castigatorului/

Oferta PIZZAROTTI a fost descalificata inca din Martie 2018, deci nu avea cum sa se califice in cursa finala din 2019. ;)

Quote from: NGC on May 08, 2018, 10:10:32 PM
Vrabiutele zic ca raspunsul privind castigatorul se lasa asteptat din cauza contestatiei PIZZAROTTI la TB, in urma descalificarii.

Mesajul asta e din Mai 2018. Au pierdut la TB si nu au mai mers la CAB.

GDPR

#4739
Quote from: adrian rosca on January 31, 2019, 11:10:31 PM
Propunere alocare bugetara 2019 Tronsonul 2: km 614 - Gurasada si Tronsonul 3: Gurasada - Simeria: 753.71 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Coslariu - Simeria: 230 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Coslariu - Sighisoara: 250 milioane lei.

Modificari proiect buget:

Tronsonul 2: km 614 - Gurasada si Tronsonul 3: Gurasada - Simeria: 744 .78 milioane

A aparut si o duda la pagina 1046: Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov-Simeria, tronsonul Brasov-Sighisoara - 1.89 miliarde lei credite bugetare pe 2019!!!