Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: Ionut on January 23, 2019, 07:40:59 AM
Este vorba despre licitatia pentru capetele Brasov-Sighisoara. Eu cred ca ICCJ va respinge cererea Strabag.

Am avut dreptate. Bine, era clar ce va face ICCJ...




Asocierea RailWorks castiga la ICCJ, decizia Curtii de Apel ramane definitiva

Inalta Curte de Casatie si Justitie a respins, la 22 ianuarie, cererea formulata de catre compania Strabag, in calitate de lider al Asocierii BraSig Strabag-Swietelsky, privind stramutarea judecarii cauzei ce face referire la procedura de atribuire a contractului pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara, aflate pe secţiunea Braşov – Sighişoara, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h. Reamintim ca in decembrie 2018 Curtea de Apel Bucuresti a anulat decizia CFR SA, decizie prin care administratorul national de infrastructura feroviara a respins oferta depusa de catre consortiul RailWorks si a anulat, in acelasi timp decizia CFR SA prin care aceasta a desemnat castigatoare oferta depusa de catre asocierea BraSig.

Curtea de Apel Bucuresti a constatat ca oferta depusa de catre asocierea RailWorks este acceptabila si obliga compania CFR SA sa reevalueze cele doua oferte, dar tinand cont de criticile aduse ofertei BraSig de catre RailWorks.

ClubFeroviar.ro

Ionut

API pe Facebook

Ieri, CFR Infrastructura a desemnat Asocierea Alsim Alarko-Makiol Insaat (Turcia) drept câștigătoare a licitației privind reconstrucția secțiunii Apața-Cața, parte din tronsonul Brașov-Sighișoara de pe Coridorul Feroviar Rin-Dunăre, cu suma de 2,85 miliarde RON (fără TVA), adică 99,4% din costul estimat.

Finanțarea este asigurată în proporție de 81,74% din fonduri europene (prin CEF, Mecanismul pentru Interconectarea Europei) și restul de la bugetul de stat. Lucrările sunt impresionante: din cei 28,1 km ai căii ferate, 12 km (43% din distanță) vor fi străbătuți prin două tuneluri (Ormeniș și Homorod). Execuția în teren ar trebui să dureze 48 de luni (termenul de pe hârtie), iar garanția este de 5 ani.

Însă nu vă grăbiți! Cel mai probabil, cei de la Alstom (liderul consorțiului RailWorks) vor depune imediat contestație, mai ales că prețul oferit de ei este mai mic cu 27 milioane de euro față de cel al câștigătorului.

Și în licitația capetelor sectorului Brașov-Sighișoara (85 km), Asocierea RailWorks a contestat și a câștigat, în 20.12.2018, în urma deciziei definitive a Curții de Apel București (CAB). Aici instanța a obligat CFR să reevalueze ofertele depuse de Alstom și Strabag. După reevaluare se va emite un nou raport al procedurii și, desigur, vom avea o nouă rundă de contestații!

Licitațiile au fost lansate în 06.12.2016 (capetele segmentului Brașov-Sighișoara), respectiv 29.09.2017 (lotul Apața-Cața). Deznodământul, adică semnarea contractelor, este încă foarte departe, iar luptele crâncene se vor duce până în pânzele albe pentru cele două proiecte în valoare totală de 6 MILIARDE de lei!

Phenol

Tot ma intreb daca putem avea incredere in turci?

Nu vreau sa patim la fel ca pe A7, fiind vorba de un lot crucial pentru coridor.

NGC

Pana nu uit, sa va mai zic ceva.

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Quote from: NGC on January 23, 2019, 02:50:17 PM
Astazi s-a incheiat oficial etapa de evaluare financiara.

Quote
Bucureşti, 23 ianuarie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat câştigătoare oferta depusă de Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș.pentru procedura de licitaţie publică privind modernizarea subsecţiunii Apaţa - Caţa, aflată pe secţiunea Braşov - Sighişoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre.

Oferta financiară a Asocierii Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș este de 2.850.163.157 RON (fără TVA), contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Sa nu ne grabim totusi legat de anuntul CFR si desemnarea castigatorului initial, pentru ca mai avem asta.

Quote from: NGC on December 10, 2018, 10:35:05 PM
Quote from: NGC on November 20, 2018, 10:34:16 PM
Quote from: NGC on October 29, 2018, 10:13:29 AM
Acum 2 saptamani s-a incheiat faza de evaluare tehnica (plus DUAE).

Avem acum si prima contestatie. Oferta PIZZAROTTI a fost declarata inacceptabila si neconforma.

Am uitat sa va zic ceva.

Avem de saptamana trecuta si prima contestatie la etapa de evaluare financiara. Oferta asocierii FCC + ASTALDI a fost respinsa ca neconforma si au contestat.

PIZZAROTTI a contestat la CAB decizia CNSC.

Am uitat sa va zic despre contestatia asocierii FCC + ASTALDI ca intre timp a fost respinsa. Urmeaza si aici CAB. Va tin la curent.

Si asocierea FCC + ASTALDI a contestat la CAB.

Pentru asocierea PIZZAROTTI + ICTAS avem termen in 06.02.2019, iar pentru asocierea FCC + ASTALDI avem termen tot in 06.02.2019.

Ionut

Pozitia de aseara a API preluata de Adevarul. Vad ca si News.ro a preluat.

Ionut

Din prezentarea oficiala CFR de la SCS Transport din 29.01.2019. Verificati informatiile si spuneti-mi daca aveti intrebari sau gasiti greseli/inexactitati de orice fel pentru a le aduce in discutie la intalnire.








florin74

Astia de la CFR au bulibasit pe site-ul lor procente intre 2C si 3. La un moment dat erau corecte, dupa care le-au inversat. Mi se parea mie suspect ca la ritmul de lucru al lui Astaldi pe Simeria-Gurasada sa fie doar la 1.5 si Aktor sa fie peste ei ! :)



dan tm

Am plecat din Teius. Imediat la iesirea din statie sint lucrari la autostrada






















dan tm

Apoi am cautat sa prind lucrarile la ,,varianta noua a racordului vechi" ??? dar in peisaj au aparut alte lucrari despre care cred ca sint tot de la autostrada.



























dan tm


dan tm

 in timp ce trenul era paralel cu triajul Coslariu, am prins ,,noul" racord de la Coslariu si ceva lucrari














Powered by API/PUM imgur uploader





dan tm

linia de la Coslariu spre Simeria nu se racordeaza direct in linia care va fi pe racordul nou ci face un ,,S"la dreapta



merge paralel cu racordul nou si cu linia
















apoi face un ,,S" la stinga si se racordeaza





dan tm

Urmeaza apoi ramificatia spre triaj si in departare ceva coloane pe deal inainte de a ajunge trenul in Sintimbru.


fiind departe si cu zoom nu le-am prins pe toate.

















Vice33

Ionuț, au zis ceva despre finalizari in 2019 pentru M300 si M200A-M200?
Ceva noutati despre teava de gaz de la Turdaș...? Cand o muta...?

Ionut

Au zis, dar trebuie sa astepti pana maine seara sau joi dimineata, cel mai tarziu. Nu mai am energie de feroviar sau altceva in seara asta.