Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma


Dagda

^ sunt 1.893.694 mii de lei credite bugetare si 1.893.694 mii de lei credite de angajament.
Depinde cand semneaza contractele pt cele 2 licitatii, planificarea s-a facut din perspectiva in care vor fi amandoua semnate la inceputul anului

TibiV

Quote from: Dagda on February 10, 2019, 08:47:08 PM
^ sunt 1.893.694 mii de lei credite bugetare si 1.893.694 mii de lei credite de angajament.
In astfel de cazuri cele doua sume NU se aduna...

Din cate stiu, se aplica o filozofie de genul "ti-am dat anul asta banii pana la sfarsitul anului viitor... Cheltuiesti cat poti anul asta, restul anul viitor, dar anul viitor sa nu te trezesti in vara ca mai vrei niste bani, ca nu ii primesti... " (Poate gresesc, daca da va rog sa ma corectati...)

Ceva gen: vrei sa cumperi rame de metrou pentru M5. Nici nu ai lansat licitatia.... Daca reusesti sa o lansezi anul asta, sa o finalizezi si sa semnezi contractul, aia sunt banii... Daca lansezi licitatia anul asta, dar o finalizezi abia anul viitor, banii tot aia sunt... Madame et monsieurs, rien va plus!

Sau cel putin asa erau regulile inainte de actuala guvernare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cuculean

Statia Deva, 12.02.2019 - de cateva zile au reinceput lucrarile





Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

KM 614-Barzava
- stadiu fizic aproximativ 10%
- s-au intors constructorii
- in curand se intra la lucrari de suprastructura
- se lucreaza la fundatiile celor 2 poduri peste Mures
- progres in 2019: 10-15%

IN SFARSIT se da un progres fezabil, avand in vedere blocajele birocratice si felul lucrarilor care se executa acum! (Progresul fizic merge greu de tot la inceputul santierului.)

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

Barzava-Ilteu
- stadiu fizic aproximativ 7,5%
- s-au intors constructorii
- se concrentreaza pe podurile peste Mures in 2019, sa fie 70-80% gata in 2019
- incep lucrarile la tunelul de 603 m in T1 2019
- progres in 2019: 15%

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

Ilteu-Gurasada
- stadiu fizic aproximativ 5%
- s-au intors constructorii
- aici traseul este nou pe aproximativ 75% din proiect
- doua poduri peste Mures - incep lucrarile la suprastructura in T2 2019
- doua tuneluri - mai au nevoie de aviz de la Min. Apelor si Padurilor ca sa scoata din circuitul forestier zona portalurilor
- la tuneluri se incepe dinspre Deva, posibil sa inceapa apoi si din celalalt capat, mai vedem
- progres in 2019: 15%

Aici prietenii de la Aktor au primit de la CFR si o notificare de intarziere. Sunt singurii de pe KM 614-Simeria care au primit. Repetentii clasei si pe feroviar. Mama ei de treaba!

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

Gurasada-Simeria
- stadiu fizic aproximativ 8%
- s-au intors constructorii
- 3 poduri peste Mures - incep in 2019 lucrarile la ele
- 4 statii mari
- statia Deva - in 2019 se lucreaza astfel incat tot in 2019 sa se deschida 50% din fascicul linii
- statia Mintia - la fel ca la Deva, vor sa deschida in 2019 jumatate din linii
- statia Simeria - lucrarile aici vor intarzia, vor incepe abia la final de 2019 sau T1 2020
- progres in 2019: 17%

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

Simeria-Vintu
- stadiu fizic 97,03%
- rezolva cu teava de la Tunelul Turdas in martie 2019
- graficul de executie spune ca in septembrie 2019 ajungem la 100%

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

Vintu-Coslariu
- stadiu fizic 89,26%
- varianta Coslariu - coloane finalizate, fac demontari Podu Mures, in septembrie 2019 dau in folosinta curba mica
- varianta Coslariu - in primavara lui 2020 se termina varianta Coslariu
- Pizzarotti se jura ca in iulie 2020 ajung cu lucrarile la 100%

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

Coslariu-Micasasa
- stadiu fizic 99,7%
- mai 2019 ajungem la 100%

Micasasa-Atel
- stadiu fizic 95,9%
- iulie 2019 ajungem la 100%

Atel-Sighisoara
- stadiu fizic 97%
- iunie 2019 ajungem la 100%

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

ERTMS lot 1 si lot 2 Sighisoara-Coslariu si Coslariu-Simeria
- stadiu fizic pe cele doua loturi 75-80%
- au inceput sesiunile de instruire personal CFR la nivel regional
- lucrari la constructii civile (containere etc) sunt la 97%
- in 2020 este gata ERTMS, conform contract

I-am intrebat daca se vor sincroniza lucrarile care ar trebui finalizate in 2020 la ERTMS cu partea de software si instruire a personalului. Au zis ca da, ca in 2020 e gata ERTMS in teren dar si procedurile/instruirea personalului si tot ce mai trebuie.

Sa vedem.

Ionut

Declaratii si explicatii de astazi de la intalnirea oficiala API-CFR.

Licitatie SF Brasov-Predeal

Aici am fost prins in ofsaid grav de tot. Nu stiam ca este deja lansata licitatia pentru SF pe Brasov-Predeal. Au zis ca acum aproximativ o saptamana s-au depus ofertele (vreo 6). Acum sunt in evaluare oferte. Estimarea lor pentru evaluarea ofertelor este 3 luni. Estimare, evident. Ca urmeaza contestatii probabil daca descalifica ofertele.

Imi puneti confirma ca s-a lansat licitatia asta? Ar trebui descarcata documentatia. Ne-a scapat noua sau doar mie?!

razvan96

^ Anunt de participare: [CN1006840] - ,,Studiul de Fezabilitate pentru modernizarea secțiunii feroviare Predeal-Brașov"
https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100029726
Nu sunt sigur daca functioneaza asa linkurile la SICAP :D .

NGC

@Ionut

Nu ne-a scapat licitatia asta, dar lipseste din sinteza licitatiilor. O sa o adaug.

Quote from: Ionut on November 30, 2018, 11:36:42 AM
Va atasez la acest mesaj caietul de sarcini pentru realizarea studiului de fezabilitate pe sectorul Predeal-Brasov. Il rasfoiesc imediat si pun chestiile care mi se par interesante.