News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

rocklee

poate gasesc sabia lui STEFAN CEL MARE ...sa vezi ca acestia fug si abandoneaza santierul... :D

__dir

#871
Vad ca le este frica de partea de est (A7) si care ar trebui facuta prima.

De ce nu se implica DRDP Iasi in acest proiect? ar merge o super supervizare a proiectului avand in vedere slaba mobilizare la EKO

Ionut

Hai ca nu s-a depasit termenul cu mult. Hai sa speram ca nu le intoarce ANAP documentatia... sa vedem repede si pe SEAP!
PS: aia cu 3 zile e un pic trasa de par.




Astăzi,  30.09.2016, CNADNR SA a transmis către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) pentru verificare și validare documentațiile de atribuire în vederea demarării procedurilor de achiziție publică pentru următoarele proiecte:

Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Ploiești - Buzău
Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Buzău - Focșani
Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Focșani –Bacău

În perioada imediat următoare, ANAP va finaliza procesul de verificare a documentațiilor de atribuire, urmând ca CNADNR să publice, în maxim 3 zile, anunțurile de participare în Sistemul Electronic de Aciziții Publice (SEAP).

CNADNR

rocklee

hopa ..frumoasa veste ... :banana: :banana2:

sa vina si cu bacau pascani ...

ultrasbz

Imi place cum au nuantat "drum de mare viteză" in loc sa zica transant drum expres sau autostrada. Poate mai e o speranta pentru A7.

ion59

Parcă le scot cu forcepsul, așa greu apar! Ce înseamnă "perioada imediat următoare" pentru ANAP ? 3 zile, cum zice CNADNR că publică, 3 săptămâni, 3 luni, sau cum vor mușchii lor? Există vreo obligație legală de a executa verificare într-un termen? Că altfel ne ducem în 2017 cu publicarea, vara cu ofertarea, 2018 cu evaluarea si rezolvarea contestațiilor etc.

dumbravaandrei

^ dintre cate stiu este o HG recenta care impune un termen de 10 zile la verificare si 3 zile la reanaliza.


Sa dea Domnu sa iasa autostrada. Este un pas IMENS!

Horațiu 87

CNADNR face licitaţie pentru drumul expres Ploieşti-Buzău-Focşani-Bacău

CNADNR a transmis spre validare Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP) documentațiile de atribuire pentru demararea licitaţiilor privind realizarea studiului de fezabilitate pentru drumul de mare viteză ce va lega Ploieștiul de Bacău (Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău), pe care iniţial autorităţile îl gândiseră ca autostradă.

Compania va organiza trei licitaţii pentru drumul expres, aferente porţiunilor: Ploiești – Buzău, Buzău – Focșani şi Focșani –Bacău.

,,În perioada imediat următoare, ANAP va finaliza procesul de verificare a documentațiilor de atribuire, urmând ca CNADNR să publice, în maxim 3 zile, anunțurile de participare în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP)", a anunţat CNADNR.

În luna martie 2015, Compania de Autostrăzi a anulat o licitaţie pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru o posibilă autostradă Ploieşti – Buzău – Focşani – Bacău, studiu necesar pentru demararea ulterioară a lucrarilor. Însă la câteva luni după, prin Master Planul general de Transport s-a stabilit definitiv că pe această rută se va face un drum expres.

Autostrada e prea scumpă

Drumul expres Bucureşti-A3-Ploieşti-Buzău-Focşani-Bacău face parte din culoarul paneuropean IX. Iniţial, drumul Bucureşti-A3-Ploieşti-Buzău-Focşani-Bacău a fost prins în categoria de autostradă, însă, ulterior, s-a ales varianta de construire a mai multor drumuri expres.

Reprezentanţii Ministerului Transporturi au argumentat că s-a optat pentru drum expres ca soluţie rutieră datorită costurilor mai reduse, cu aproximativ 25% faţă de autostradă, dar şi posibilitatea extinderii viitoare la nivel de autostradă.

Master Planul pe Transporturi a fost aprobat de Guvern, în varianta finală, în luna septembrie.

http://zdbc.ro/cnadnr-face-licitatie-pentru-drumul-expres-ploiesti-buzau-focsani-bacau/

Denis

Coloana vertebrala a Moldovei va fi DX...penibil!

rocklee

pe drumurila expres ...nodurile sunt cu pasaj ca pe autostrada sau ...sunt la nivel ...

michidush

http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-09-30-18212733-0-normativ-cnadnr-pentru-drumurile-expres.pdf

Este fix ca o autostrada, doar ca benzile sunt mai inguste cu 25 cm, nu exista banda de rezerva iar viteza este limitata la 120 km/h....
Daca Romania ar fi avut asa ceva macar una de la nord la sud si alta de la est la vest nu am mai fi fost in urma Ugandei la infrastructura.

Ce sper eu din toata inima-si nu e clar, e ca acest drum nu se va face pe infrastructura existenta a lui E85.....si ca va avea un traseu separat complet.

carutasul

Pai cred ca ultima propozitie ( va putea fi extinsa ulterior la autostrada) exclude E85 din discutie. Si oricum E85 nu merge la Ploiesti.

dr4qul4

Licitatia de SF e pentru drum de mare viteza. Decizia finala in legatura cu DX sau A se va lua cand se face SF-ul.
Daca va reiesi o diferenta de peste 25% se va merge pb pe DX. Dar s-ar putea sa fie mult mai mica diferența. Momentan nu s-a decis.
Viteza pe DX nu este inca reglementata la noi. Poate fi si 110. Poate si 100. Iar pe DX pot aparea limitari chiar si de 50 kmh! Nu cred sa fie cazul aici, dar probabil vom avea de 80 la fiecare nod, datorita traficului.
Problema la DX este ca depasirile se fac mult mai aproape, si cand ai un tir in pana deja devine o aventura periculoasa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Denis

In Ungaria limita de viteza pe DX e de 110km/h.

Allex

Poze proaspete:

Zona canalului de fuga (aici)

Vedere spre nord




si spre sud




"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova